خرید اینترنتی جوراب مردانه طرح دار و اسپرت

جوراب ساده مردانه

خرید اینترنتی جوراب مردانه طرح دار و اسپرت

فروشگاه زوین، ارائه دهنده انواع جوراب مردانه طرح دار و اسپرت به صورت اینترنتی است. جوراب مردانه طرح دار زوین، از نخ درجه یک هندی تولید شده است.

خصوصیات جوراب مردانه زوین

نخ ویسکوز: 75 درصد

نخ اسپندکس: 15 درصد

کش الاستیک: 10 درصد

طراحی جوراب مردانه

استایل و پوشاکی که می پوشیم به نوعی نشان دهنده شخصیت و طرز تفکر انسان امروزی است. خاص بودن در پرداختن به جزئیات است. انسان امروز، نکته بین تر از هر دوره دیگری است. جوراب ها هم نقش مهمی در پوشش و مد دارند. همین موضوع باعث شده تا کارشناسان مد بیشتر به طراحی به این پوشش بپردازند. وجود طرح ها و نقش های مختلف جوراب مردانه، امکان ست کردن آنها با هر نوع لباسی را راحت تر کرده اند. جوراب های سه ربع، ساق کوتاه و مچی، محبوبیت بیشتری بین مرد ها دارند. شاید تنوع جوراب مردانه کمتر از جوراب ها و ساپورت های زنانه باشد ولی طرح ها بسیار متنوع تر و خاص تر شده اند.

جوراب مردانه فروش عمده
طراحی جوراب

جوراب مناسب چه خصوصیاتی دارد؟

به راستی پاها قلب دوم بدن هستند. برای اثبات این حرف کافی است یک روز را با یک جفت کفش یا جوراب تنگ سر کنید. رگ های خونی بسیاری از کف پاها عبور می کنند. در روزهای پرکار و پر مشغله امروزی که اغلب افراد بیشتر ساعات روز خود را بیرون از خانه سپری می کنند، پوشیدن کفش و جوراب راحت بسیار مهم است. جنس و سایز جوراب مناسب در این راحتی نقش مهمی دارند. جوراب ها هم باید در برابر سرما پاها را محافظت کنند و هم تعریق پاها را کنترل کنند. رطوبت حاصل از تعریق می تواند محیطی مناسب برای رشد قارچ ها فراهم کند. این قارچ ها باعث خارش و سوزش و ایجاد ناراحتی در پاها شود.

جوراب های نخی و نخ پنبه ای به دلیل جذب رطوبت مانع از رشد قارچ ها می شوند.

سایز مناسب جوراب هم کمک می کند که فشاری روی پاها نباشد و جریان خون در پاها به را حتی صورت می گیرد.

البته لازم به ذکر است که حفظ بهداشت جوراب ها مساوی است با حفظ سلامت پاها. جوراب های تان را پس از هر بار استفاده با آب ولرم و صابون بشویید تا از رشد و تکثیر باکتری ها و ایجاد بوی بد جلوگیری می کنید.

خصوصیات جوراب مردانه
خصوصیات جوراب مردانه

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید