قیمت خرید و مشخصات جوراب بچگانه طرح دار

جوراب بچگانه طرح دار

قیمت خرید و مشخصات جوراب بچگانه طرح دار

جوراب بچگانه طرح دار
جوراب بچگانه طرحدار

در فروشگاه زوین ،جوراب بچگانه طرح دار، در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا و کیفیت بالا عرضه شده است که پاسخگوی همه سلیقه ها خواهد بود. برای خرید و مشاهده محصولات از بخش معرفی محصولات دیدن فرمایید.

 

در هنگام خرید جوراب بچگانه طرح دار در نظر داشته باشید که جوراب یکی از پوشش های مهم برای کودکان است. چرا که پاهای ظریف کودکان، پوست حساسی دارند. محافظت پاها از سرما و آلودگی نیز به عهده جوراب هاست. در نتیجه جوراب باید از کیفیت و راحتی کافی برخوردار باشد. و صد البته زیبایی جوراب ها نیز بسیار مهم است. سر خوردن کودک به هنگام بازی هم یکی از معضلات جوراب های قدیمی بود که به لطف استوپ جوراب ( کفی ضد لغزش جوراب ) این مشکل هم حل شده است.

 

این روزها پدر و مادرها اهمیت بیشتری به پوشاک کودکان می دهند. پوشاک کودکان علاوه بر زیبایی باید راحتی و استحکام مناسبی داشته باشد. برای تولید البسه کودکان، اغلب از پارچه های نخی پنبه ای، کتانی و ویسکوز استفاده می شود. زیرا طبیعی هستند و حساسیت ایجاد نمی کنند. همچنین در برابر شستشوی زیاد هم باید مقاوم باشند. کشسانی و گشادی لباس کودک به او کمک می کند که هم به راحتی به فعالیت های روزمره خود بپردازد و هم احساس ناراحتی نکند و در هنگام خواب هم او را از سرما و گرما محافظت کند. با پیشرفت علم، فرزندان ما از شر پوشاک نایلونی و تنگ خلاص شده اند.

 

رنگ استفاده شده برای رنگ آمیزی پارچه هم مهم است. رنگ های مرغوب، در برابر شستشو ثابت می مانند و حساسیت هم ایجاد نمی کنند.

 

خصوصیات جوراب بچگانه طرح دار

 

خصوصیات جوراب بچگانه طرح دار
خصوصیات جوراب بچگانه

 

جوراب های طرح دار بچگانه موجود از نخ درجه یک هندی بافته شده است. راحتی و کشش کش این جوراب ها مناسب است ومانع گردش خون و احساس ناراحتی نمی شود. قسمت پنجه جوراب نیز با دستگاه پنجه گیری پیشرفته دوخته شده است. در نتیجه دوختی یکدست و راحت را در بخش پنجه جوراب ایجاد می کند.

تنوع طرح ها، مدل ها و رنگ های جوراب بچگانه طرح دار در سایت زوین، به شما این امکان را می دهد تا متناسب با هر لباس و هر فصلی جورابی مطابق با سلیقه و نیاز کودک خود تهیه کنید.شما میتوانید ست زیبایی با فرزند خود داشته باشید کافیت به قسمت ست مادر و کودک مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید