خرید جوراب رنگی و فانتزی زنانه و مردانه

blank

خرید جوراب رنگی و فانتزی زنانه و مردانه

خرید جوراب رنگی و طرح دار
جوراب رنگی مردانه و زنانه

رنگ ها نقش مهمی در شرایط روحیه ما انسان ها دارند. روانشناسی رنگ ها نشان می دهد که برخی رنگ ها ما را آرام می کنند. برخی ما را بر می انگیزند و برخی دیگر ما را شاد می کنند. همه ما رنگی را بیش از دیگر رنگ ها دوست می داریم که شاید بیانگر جنبه ای ناشناخته از شخصیت ما هستند. جوامعی که افراد آن ، اغلب لباس های رنگارنگ و روشن می پوشند، شادی تر هستند. یکی از بخش های پوشاک که تنوع رنگی بسیاری دارند ، جوراب ها هستند. اگر یک لباس ساده را با جوراب طرح دار رنگی بپوشید ، تاثیر جوراب های رنگارنگ را به خوبی در خواهید یافت. از آنجا که قیمت جوراب از سایر لباس ها ارزان تر است ، خرید جوراب های رنگی و فانتزی به صرفه تر است.

با خرید چند جوراب طرح دار رنگی و شاد مردانه یا زنانه ، می توانید تحولی بزرگ در استایل و حتی روحیه خود ایجاد کنید. می توانید جوراب مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. به آقایان هم پیشنهاد می کنم که با خرید چند جفت جوراب رنگی و طرح دار مردانه ، خود را از زندان بی رنگ و روح جوراب های ساده و تیره نجات دهند.

5 مدل جدید جوراب رنگی و طرح دار مردانه و زنانه

خرید اینترنتی جوراب رنگی زنانه و مردانه بچگانه
جوراب طرح دار

در دنیای مد و فشن امروزی ، جوراب ها جایگاه مهمی دارند. تولیدی ها تنها جوراب های طرح دار و فانتزی بچگانه تولید نمی کنند. بلکه جوراب های طرح دار و رنگی زنانه و مردانه نیز بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند. در میان جوراب های طرح دار ، برخی محبوب تر هستند. برخی از این جوراب ها هم زنانه و هم مردانه هستند. می توان از آنها به عنوان ست جوراب زنانه و مردانه نیز استفاده کرد. در این مقاله، 5 مدل پرطرفدار جوراب رنگی را معرفی خواهیم کرد.

1. جوراب راه راه رنگی

خرید اینترنتی جوراب راه راه رنگی
جوراب راه راه رنگی

یکی از مدل های ساده و در عین حال پر فروش جوراب ، همین جوراب راه راه است. جوراب های راه راه طرح رنگین کمانی به تازگی خیلی ترند شده اند. ست کردن جوراب های کوتاه و بلند راه راه طنانه و مردانه با استایل های اسپرت و فانتزی هماهنگی زیبایی دارد.

2. جوراب های هندسی و طرح اسکاچ

خرید جوراب هندسی رنگی
جوراب هندسی

ویژگی برتر جوراب های طرح هندسی بر دیگر مدل های جوراب طرح دار ، این است که هم زنانه و هم مردانه هستند. با خرید جوراب هندسی رنگی ، می توانید ست های مختلف داشته باشید. جوراب طرح اسکاچ یا همان طرح لوزی هم از محبوب ترین مدل هاست.

3. جوراب فانتزی

خرید جوراب رنگی فانتزی

جوراب های طرح دار فانتزی ، دیگر فقط بچگانه نیستند. جوراب فانتزی مردانه زنانه با طرح های متنوع و جذاب تولید می شوند. تنوع این طرح ها بسیار زیاد است. از جوراب های عروسکی و خرگوشی و خرسی و گرفته تا جوراب های خالخالی و قلبی و غیره .. جوراب گل گلی مردانه را هم به این لیست بلند و بالا اضافه کنید!

4. جوراب لنگه به لنگه

خرید جوراب لنگه به لنگه رنگی
جوراب تا به تا

جوراب هایی جدید ، جذاب و پرطرفدار. با خرید جوراب لنگه به لنگه از همیشه متفاوت تر به نظر خواهید رسید. هر طرحی که دوست دارید را انتخاب کنید و با استایل مورد نظر خود ست کنید.

5. جوراب هنری و سنتی و مناسبتی

خرید جوراب رنگی هنری زنانه و مردانه
جوراب هنری

از جوراب های مناسبتی می توان به جوراب یلدایی و جوراب نوروزی و هالوین و یا ولنتاین اشاره کرد. هر یک از این طرح ها متناسب با سمبل های هر جشن طراحی شده اند. مثلا جوراب هندوانه و طرح انار ، مناسب شب یلدا می باشند. جوراب هنری نیز جوراب هایی با طرح های خاص هستند. از نقاسی های معروف گرفته تا شخصیت های تاریخی. اگر به دنبال یک جوراب خاص و متفاوت هستید، حتما از این گروه انتخاب کنید.برای خرید جوراب به فروشگاه زوین سربزنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید