خرید اینترنتی انواع دستبند مسی طرح دار

blank

خرید اینترنتی انواع دستبند مسی طرح دار

خرید دستبند مسی طرح دار اصل
خرید دستبند مسی طرح دار اصل

از دیرباز استفاده از زیورآلات مسی بسیار مرسوم بوده است. مس به دلیل فواید فراوانی که برای بدن دارد، فلزی ارزشمند به شمار می رود. کمبود عنصر مس در بدن مشکلات بسیاری را به دنبال دارد. یکی از بارزترین و شایع ترین این مشکلات ریزش موها می باشد. میزان اندکی عنصر مس به صورت روزانه ،باعث شادابی و عملکرد بهتر غدد در بدن می شود. در مقابل، میزان بیش از حد مجاز آن نیز باعث مصمومیت کبدی می شود. و چنان که به خوبی گفته اند که :”حد نگدار که اندازه نکوست.” یکی از روش های جذب مواد معدنی مورد نیاز بدن از طریق پوست می باشد. از این رو استفاده از زیورآلات مسی می تواند در رفع نیاز بدن به این عنصر حیاتی، موثر باشد. گاهی با خرید دستبند مسی ساده و یا حتی طرح دار می شود علاوه بر زیبایی از حس مثبت و خواص آن نیز بهرمند شد.

چرا تمایل به خرید دستبند مسی طرح دار در میان جوانان افزایش یافته است؟

خرید دستبند مسی طرح دار و ساده زنانه و مردانه
خرید دستبند مسی طرح دار و ساده زنانه و مردانه

چندی است که دستبند های مسی در میان جوانان ترند شده است. از این رو فروشندگان عمده و خرده زیورآلات مسی به فروش مدل های جدید تر دستبند مسی روی آورده اند. از میان زیورآلات مسی موجود، دستبند ها از بقیه پر فروش تر و محبوب تر هستند. شاید بتوان دلیل این موضوع را در میل انسان به سلامت جاودان دانست. می دانیم که یکی از مهم ترین ویژگی ها و فواید زیورآلات مسی ، بهبود عملکرد مغز ، رفع خستگی و درد مفاصل و نیز خاصیت ضد افسردگی بودن آن است. به دلیل وجود نبض بر روی مچ دست ها ، دستبند مسی می تواند با ایجاد نیروی مغناطیسی در حرکت بهتر خون در بدن کمک کرد. به همین دلیل است که اغلب بر روی دستبند های مسی چند مگنت کوچک قرار می دهند. این کار بر آزاد شدن یون مس و نیز مغناطیس تراپی تاثیر می گذارد.

ولی آنچه در این میان بیش از همه بر افزایش خرید انواع دستبند مسی ساده و طرح دار موثر بوده است، جذابیت رنگ فلز مس و حس خوبی است که به ما می دهد. قیمت بالای جواهراتی از جنس طلا و نقره ، در خرید این زیورآلات محدودیت ایجاد می کند. ولی این محدودیت با وجود قیمت مناسب زیورآلات مسی از میان می رود.

هر چند که از تلفیق فلز مس با سنگ ها و نگین های ارزشمند، می توان زیورآلات مسی گرانبها و با ارزشی تولید کرد. از این دست می توان به زیورآلات مسی با عقیق و زیورآلات مسی فیروزه کوب اشاره کرد. ترکیب مس با هر یک از این جواهرات، به درخشش هر چه بیشتر آنها می افزاید. تضاد رنگ سرخ و آبی را می توان در دستبند مسی نگین دار و زیورآلات مسی فیروزه کوب به خوبی مشاهده کرد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید