جوراب نخی اعلا با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

جوراب نخی اعلا با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

جوراب نخی اعلا با قیمت مناسب
جوراب نخی اعلا با قیمت مناسب

شاید فکر کنید که جوراب های نخی خارجی یا ترک به دلیل اینکه قیمت بالاتری دارند، کیفیت و دوام بالایی نیز دارند. ولی این برداشت غلطی است که در ذهن ما جا افتاده است. تولیدی های جوراب ایرانی همواره در تلاش بوده اند که سهمی از بازار خرید و فروش جوراب را به دست بگیرند.

باید بگویم که در سال های اخیر به این مهم دست یافته اند. با وجود دستگاه های مدرن جوراب و نیز طراحی های شیک و جذاب، مشتری انواع جوراب ایرانی بسیار بیشتر شده است.

البته برای جلب رضایت مشتری می بایست کیفیت محصولات را نیز ارتقا داد.در زمینه ارتقای کیفیت جوراب ها ، تولیدی های جوراب ایرانی نیز به استفاده از الیاف با کیفیت تر و به روز دنیا روی آورده اند. و باید بگویم که جوراب های تولید شده ، به راحتی قابل رقابت با برترین برندهای جهانی هستند.

احتمالا شما هم به هنگام خرید جوراب به این موضوع پی برده باشید. مارک های مختلف جوراب نخی ،با کیفیت بسیار بالا و قیمت به مراتب مناسب تر از برند های خارجی در بازار موجود هستند. فروشگاه های اینترنتی جوراب نیز در عرضه طرح های متنوع جوراب ایرانی فعال بوده اند.

انواع جوراب نخی

انواع جوراب نخی زنانه و مردانه و بچه گانه
جوراب نخی زنانه و مردانه و بچه گانه

جوراب های نخی را به لحاظ کیفیت می توان به درجات مختلف تقسیم کرد. به لحاظ طرح و رنگ نیز جوراب ها دسته بندی های متنوعی دارند. جوراب ها را از نظر کوتاه و بلندی به دسته های زیر تقسیم می کنند.

  • جوراب شلواری و ساپورت
  • جوراب ساق بلند یا بالای زانو
  • جوراب روی زانو
  • جوراب زیر زانو
  • جوراب سه ربع
  • جوراب ساقدار
  • جوراب نیم ساق
  • جوراب مچی
  • جوراب کالج

جوراب های نخی و نخ پنبه ای از پرکاربردترین انواع جوراب به شمار می روند. کیفیت و دوام جوراب به میزان و کیفیت الیاف به کار رفته در آن و نوع بافت جوراب بستگی دارد. مسلما جوراب های نخی بلند نسبت به جوراب کالج زنانه و مچی و ساقدار ، قیمت بالا تری دارند. جوراب های طرح دار نیز نسبت به انواع ساده ، گران تر هستند.

ولی آنچه که باعث راحتی و کشسانی مناسب جوراب می شود، الیافی به نام اسپندکس است. وجود درصد مناسبی از الیاف اسپندکس در بافت جوراب و لباس های کشی، باعث راحتی بیشتر آن می شود. بهتر است جوراب هایی بافته شده از الیاف نخی درجه یک بخرید. الیاف نخی و نخ پنبه ای درجه یک ، جذب رطوبت بالایی دارند. این الیاف با جذب مناسب تعریق، مانع از ایجاد قارچ و نیز تنفس بهتر پاها می شوند.

بلندی جوراب نیز باید متناسب با نوع مصرف و کفشی که می پوشید، انتخاب شود. جوراب های کالج ، مناسب کفش های راحتی و کالج هستند. جوراب ساقدار مردانه و نیم ساق مردانه در میان آقایان پرطرفدارترند. جوراب های ساق بلند و بالای زانو و انواع جوراب شلواری ، برای بچه ها و خانم ها مناسب هستند. البته جوراب های بلند مردانه نخی نیز برای فعالیت های ورزشی طراحی شده اند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید