خرید اینترنتی جدیدترین مدل های جوراب بلند فانتزی زنانه و بچه گانه

خرید اینترنتی جوراب بلند فانتزی

خرید اینترنتی جدیدترین مدل های جوراب بلند فانتزی زنانه و بچه گانه

خرید اینترنتی جوراب ساق بلند فانتزی
خرید اینترنتی جوراب ساق بلند فانتزی

جوراب های ساق بلند و بالای زانو ، از پرطرفدارترین مدل های جوراب زنانه و جوراب بچگانه به شمار می روند. البته جوراب های بلند مردانه نیز در بازار وجود دارند. این جوراب های بلند اسپرت مردانه ، بیشتر برای فعالیت های ورزشی کاربرد دارند. ولی جوراب بالای زانوی زنانه کاربرد ها و مدل های متنوعی دارند. خانم های با سلیقه به خوبی می دانند که تنها با خرید یک جوراب بلند فانتزی شیک ، می توانند استایل خود را چند برابر زیبا تر کنند.

انواع جوراب بلند فانتزی زنانه و دخترانه

جوراب بلند مجلسی زنانه :

جوراب مجلسی بلند زنانه
جوراب مجلسی بلند زنانه

جوراب های بلند زنانه مدل های و جنس های مختلفی دارند. از جوراب های نایلونی و شیشه ای گرفته تا جوراب های توری و طرح دار و نگین دار امروزی. یکی از جدیدترین مدل های جوراب مجلسی زنانه و دخترانه ، جوراب لمه ای و براق است. یک مدل ترند دیگر هم جوراب هایی توری جدید هستند که به جوراب مش یا جوراب لش معروف اند. این جوراب ها کش ندارند و بیشتر به صورت ساقدار می باشند. جوراب توری مش ، بر خلاف دیگر جوراب ها کاملا آزاد و گشاد است و روی کفش جمع می شود. جوراب شلواری های فیش نت یا لانه زنبوری زنانه دخترانه نیز به تازگی ترند شده اند.

جوراب بلند بالای زانو بافتنی و زمستانی

خرید اینترنتی جوراب بلند زنانه و دخترانه
خرید اینترنتی جوراب بلند زنانه و دخترانه

یکی از لباس های مهم در فصول سرد ، جوراب مناسب است. خصوصا جوراب های بلند زمستانی که تمامی قسمت های پا را به خوبی گرم نگه می دارند. جوراب های زمستانی از جوراب های نخی کمی ضخیم تر هستند. این جوراب های شیک در میان خانم های طرفداران زیادی دارد. با خرید مدل های متنوع جوراب بلند فانتزی زمستانی می توانید استایل های جذاب زمستانی داشته باشید. ست جوراب بلند با انواع بوت ها بسیار شیک و ترند است.

جوراب بلند نخی فانتزی و اسپرت

جوراب بالای زانو زنانه و دخترانه
جوراب بالای زانو زنانه و دخترانه

جوراب های بلند نخی از پرفروش ترین انواع جوراب بالا زانو هستند. این جوراب بلند را می توانید در تمامی فصول سال ، استفاده کنید. تنوع طرح های جوراب بلند بسیار زیاد است. جوراب های بلند اسپرت با طرح های راه راه و یا خط دار و یا تم های ورزشی عرضه می شوند. مدل های جوراب بلند طرح دار فانتزی بسیار متنوع و پرفروش هستند.

این جوراب ها را می توان با دامن ها و شورتک های کوتاه ست کرد. در زمستان نیز به همراه یک تونیک یا هودی بلند ، جلوه ای فانتزی و جذاب خواهد داشت.

فروشگاه زوین مرکز خرید اینترنتی انواع جوراب بلند فانتزی زنانه و بچه گانه

فروشگاه اینترنتی جوراب زوین
فروشگاه اینترنتی جوراب زوین

اگر قصد خرید جدیدترین مدل های جوراب بلند فانتزی را دارید، حتما سری به فروشگاه اینترنتی زوین بزنید. جوراب های برند السوان ، از بهترین تولیدات داخلی به شمار می روند که در فروشگاه زوین با قیمت مناسب عرضه می شوند. در بافت این جوراب ها از نخ درجه یک هندی استفاده می شود. مدل های جدید و متنوع جوراب ساق بلند بالای زانو زنانه و بچه گانه و ست جوراب ساق بلند مادر و کودک در فروشگاه زوین ، موجود است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید