تعریف زیرپوش رکابی زنانه + کاربرد و قیمت

blank

تعریف زیرپوش رکابی زنانه + کاربرد و قیمت

قیمت زیرپوش رکابی زنانه
زیرپوش رکابی سفید زنانه

تعریف زیرپوش رکابی زنانه + کاربرد و قیمت برای زنان، مردان و ورزشکاران، همیشه دقت و توجه در کیفیت آن مد نظر است.  زیرپوش رکابی یا “عرق گیر” به شکل بدون آستین در رنگ بندی های مختلف وجود دارد. در کشورهای خارجی، زیرپوش رکابی به عنوان یک لباس غیر رسمی در اجتماع پذیرفته شده است. ولی در ایران تنها به عنوان پوششی در فضای خصوصی یا ورزشی به کار می رود. وقتی به پاشگاه ورزشی زنان می روید یا از طریق رسانه های خارجی، پوشش زنان را دنبال می کنید، بیشترین طیف استفاده کننده زیرپوش رکابی، زنان ورزشکار حرفه ای را شامل می شود. مهم ترین دلیل تعریف زیرپوش رکابی +کاربرد و قیمت، استفاده از این زیرپوش، نداشتن آستین، راحت بودن و خنکی آن است. همچنین می توان زیر هر لباسی پوشید. علاوه بر قیمت ارزان یا گران این زیرپوش، می توان در انواع برند های مختلف مثل” slim fit  ” یا ” بی تی پی ” تهیه کرد. این ویژگی ها یکی از اصلی ترین دلیل برای محبوبیت زیرپوش رکابی و شورت زنانه و زیرپوش مردانه می باشد.

استانداردهای یک زیرپوش رکابی زنانه

زیرپوش رکابی بنفش زنانه
زیرپوش رکابی بنفش زنانه

با اینکه زیرپوش رکابی زنانه به دلیل نداشتن آستین، نمی تواند عرق زیر بغل را بگیرد. ولی جزء لباس زیر با کلاس و محبوب قرار می گیرد. اگر اندام ورزشی دارید، می تواند استایل بازوها را به طرز زیبایی به نمایش بگذارید. تا حس لذت بخش و راحتی به شما خواهد بدهد. زیر پوش رکابی زنانه موقعی می تواند رضایت کامل شما را برآورده کند که بهداشت سلامت شما به خطر نیافتد. بهترین الیاف برای لباس زیر، نخی و پنبه ای می باشد. به علت ساختارگیاهی، هوا در آن به خوبی در جریان است و تهویه خوبی دارد. این نوع زیرپوش، عرق بدن را به خوبی جذب می کند علاوه بر این باعث دیرتر کثیف شدن لباس رویی می شود. در گذشته برای زیر پوش، بیشتر رنگ سفید تولید می شد. ولی امروزه، کمپانی های تولید کننده بر اساس تقاضای مشتریان ، اقدام به تولید زیرپوش ها در رنگ های مختلف کرده اند. قابل توجه خریداران، رنگ زیرپوش باید طبیعی و جذب الیاف شده باشد. صد البته غیر از تنگ نبودن زیرپوش، باید دقت کرد که موقع عرق کردن، زیرپوش رنگ پس ندهد. تا اثرش بر روی پوست نماند و موجب حساسیت یا بیماری های پوستی نشود.

پد ضد عرق یا همان پد زیر بغل چیست؟

پد زیر بغل یا ضد عرق
پد زیر بغل یا ضد عرق

افرادی هستند که از وجود پدهای زیر بغل به منظور جلوگیری از خیس نشدن لباس های اصلی اطلاعی ندارند. پد ضد عرق چند لایه ای از الیاف طبیعی و اغلب پنبه ای می باشد. عرق را جذب می کند و از خیسی و لک شدن لباس روی، جلوگیری می کند. همچنین قابلیت شستشو دارند و استفاده چند باره دارند. پدها معمولا یا با بند یا گیره یا برچسب به لباس یا بدن متصل می شود. نمونه های شیمایی آن نیز در بازار موجود است که به صورت یک لایه روی پوست قرار می گیرند. اگر پدی را تهیه کردید که مستقیم بر روی پوست می جسبد، بهتر است قبل از چسباندن، محل پوست را تمیز و خشک، بدون مو باشد. تا کارایی بهتری داشته باشد.

پد ها چه مزایا و معایبی دارند؟

زیرپوش رکابی ورزشی زنانه
زیرپوش رکابی ورزشی زنانه

مزایای پد ها:  پد هایی با برند داخلی قیمت مناسبی دارند. از خیس شدن لباس اصلی جلوگیری می کنند.ضد حساسیت و ضد باکتری هستند و قابلیت استفاده برای زیر هر لباسی می باشند.

معایب پد ها:  پد ها خیلی زود جمع یا خیلی راحت جا به جا می شوند. یا به خاطر حس شدن آن، باعث آزار و کاهش خاصیتشان می شود. پدها برای لباس های تنگ، گزینه مناسبی نیستند. چون برجستگی آن زیر لباس دیده می شود. پد ها برای لباس های گران قیمت توصیه نمی شود، زیرا با چسباندن روی لباس، باعث خرابی آن می شود. اگر از استرس زیادی در مجالس بر خودار هستید، استفاده از پد گزینه مناسبی نیست چون احتمال جا به جایی آن زیر بغل زیاد است. این عمل باعث خیس شدن لباس اصلی واز بین رفتن چسب آن در نتیجه خجالت و کمبود اعتماد به نفس در شما شود. پد ممکن است باعث تیرگی پوست یا خارش یا قرمزی شود که در این صورت استفاده از آن را کنار بگذارید.

  بر طرف کردن تعریق بدن، بدون پد

قیمت زیرپوش رکابی زنانه
پد زیربغل و ضد عرق

بهترین پیشنهاد علاقمندان زیرپوش رکابی، دفعات حمام خود را زیاد کنند و لباس های زیر خود را زود به زود شست شو دهند. اگرتعریق آن ها زیاد است از اسپری های ضد تعریق که در داروخانه ها موجود است، استفاده کنند. یا به دکتر مراجعه کنند تا از قرص ها یا عمل های تخصصی برای بر طرف کردن این موضوع انجام دهند. از همه مهم تر که در بالا به آن اشاره کردیم، هیچ وقت از جنس خوب و با کیفیت لباس زیرغافل نشوند. زیرا سلامتی پوست به شما انگیزه می دهد تا از حس زنانگی خود لذت کامل را ببرند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید