برندترین مدل های زیرپوش زنانه شیک دخترانه و نوعروسان + عکس و فیلم

شورت زنانه

برندترین مدل های زیرپوش زنانه شیک دخترانه و نوعروسان + عکس و فیلم

می خواهیم در این مقاله برای زنان شیک پوش بخصوص نوعروسان درباره مزایا و معایب زیر پوش زنانه شیک؛ از جنس و طرح  آن و نحوه نگه داری و طریقه شستشو و بهداشت فردی صحبت کنیم. در اینجا ما به تاریخچه به وجود آمدن شورت به ویژه شورت لامبادا و نمونه های از شورت های فانتزی شیک را جمع آوری کردیم. که می تواند به شما در خرید یک شورت زیبا و فانتزی کمک کند پس تا آخر مقاله با فروشگاه زوین باشید

تاریخ پیدایش شورت را بدانیم “از شورت کلاسیک تا شورت لامبادا”

تاریخ پیدایش اولین شورت به دوران های خیلی دور بر می گردد که از شورت هایی از شاخه های درختان و برگ درختان موز که طرح آن خیلی شباهت به طرح شورت لامبادا است، به وجود آمده است. مدت ها به علت های مختلف، وجود شورت ممنوع اعلام شود ولی در قرن هجدهم میلادی با پیشرفت ماشین ها و کارخانه جات نساجی و صنعتی، حوزه  پوشاک تحولی بزرگ ایجاد شد. شورت های صنعتی کلاسیک یا همان شورت هایی که در میان ایرانی ها به شورت مامان دوز معروف است، به بازار آمد.

این شورت ها به طوری در میان مردم جا گرفت که پوشیدن آن را در طول روز واجب می دانستند. بعدها با پیشرفت در طراحی دوخت و مد و تولید خط این صنعت، شرکت ها بر سر عرضه مدل های در طرح و جنس و رنگ جدیدتر به رقابت تنگاتنگ پرداختند. عصر جدید سرمایه داری باعث شد، طراحان تولید و دوخت، سبک قدیم خود را کنار بگذارند. و زیبایی در طراحی را در اولویت قرار دهند. از این نمونه مدل های جدید به “شورت های بندی و لامبادا ” می توان اشاره کرد.

شورت زنانه

ویژگی شورت لامبادا

در میان مدل های زیرپوش زنانه شیک، شورت لامبادا برای جنس مخالف علاوه بر تحریک کنندگی بالایی، کاربرد های دیگر آن استفاده برای زیر لباس های مجلسی، شلوارک ها و دیده نشدن خط شورت ها زیر شلوار جین و غیره و بسیار فانتزی بودن دارد. این شورت در میان زن ها به شدت محبوب می باشد. با تحقیق در آمار جهانی از خانم ها درباره این شورت ها پرس و جو شده است، اکثر این زنان، دوست دارند از شورت لامبادا یا شورت های بندی در جنس ها و رنگ ها و طرح های مختلف، به تعداد زیاد داشته باشند.

شورت زنانه

شورت های لامبادا به دو نوع مختلف تقسیم شده اند:

  1. شورت تانک Thong

این مدل شورت از نوار باریکی تشکیل شده که دور کمر بسته می شود. در این مدل شورت کشی به کار نرفته است و فقط اندام دستگاه تناسلی را می پوشاند. و در قسمت باسن پوشش خاصی وجود ندارد. شورتی کاربردی که برای زیر لباس مجلسی یا شلوار های تنگ بسیار مناسب و ردی از خود به جا نمی گذارد.

    2.شورت جی استرینگ G-string

این مدل شورت های لامبادا به دلیل فانتزی بودن به نام جی می شناسند که طرح و دوخت آن برگرفته از طبیعت مانند گل، برگ و … است. طرح این نوع شورت ها در ناحیه ی اندام تناسلی به کار رفته و در قسمت پشت از طرح گیپور یا مهره های رنگی و تزیینی استفاده می کنند. شورت های فانتزی دیگر از یر شاخه های به وجود آمده. این دو نوع شورت فانتزی می باشند که به اسم های مختلفی به بازار عرضه شده است.

چند نکته اصلی برای استفاده از شورت ها به خصوص شورت زنانه فانتزی:

شورت فانتزی زنانه یکی از مهمترین لباس های زیر برای خانم هاست. به همین خاطر نه تنها باید به مدل لباس های زیر توجه کرد بلکه باید هنگام خرید به مواد و اندازه آن ها نیز توجه کنید. نحوه نگهداری و شستشوی شورت های فانتزی در افزایش طول عمر آن و سلامت قسمت های حساس بدن تاثیر به سزایی دارد. پس از خرید شورت فانتزی آن را با آب ولرم و مایع لباس شویی از نوع ضعیف بشویید. و در زیر آفتاب خشک کنید. اگر می گوییم از مواد شوینده قوی استفاده نکنید. به این دلیل است که قسمت اندام های تناسلی زنان حساس است. و با شستشوی مواد قوی باعث حساسیت و سوزش این اندام ها خواهد شد. تا جایی که می توانید از ماشین لباس شویی برای لباس های زیر استفاده نکنید. و با دست این شورت ها را شستشو دهید.

برای حفظ بهداشت شخصی و جلوگیری از عفونت، بهتر است لباس زیر را روزانه عوض کنید و بشویید. جنس شورت شیک فانتزی باید از نوع دانتل یا همان نخی باشد که علاوه بر زیبایی برای بدن ضرر نداشته باشد. شورت زنانه نباید تنگ و به پوست آسیب برساند. زیرا از گردش خون مناسب جلوگیری می کند. لباس های زیر را را از لباس های دیگر و اعضای خانواده باید جدا شستشو داد. شورت رطوبت بدن را جذب می کند.

نکات مهم در انتخاب مدل شورت های فانتزی جدید برای زنان متاهل مشکل پسند:

شورت عروس

در روز از شورت های نخی استفاده کنید، زیرا شورت های نخی به خاطر الیافی که دارند، هوا در آن به راهی جریان دارد و فرد را از حساسیت پوستی و عفونت دستگاه تناسلی دور نگه می دارد. عرق را به خوبی جذب می کند. و عرق سوزی ایجاد نمی شود. شب ها بهترین موقع برای استفاده از شورت های مدل فانتزی می باشد.

زمان هم آغوشی با همسرتان لباس مدل تور، تنگ، براق، گیپور و لامبادا بپوشید. بهترین زیرپوش هایی که باعث تحریک همسرتان و موجب یک رابطه لذت بخش برای هردوی شما خواهد بود. لباس های زیری که به رنگ مشکی و قرمز از جنس های مختلفی مثل گیپور، چرم مصنوعی، توری و … هستند، می توانند تحریک کننده تر باشند.  روانشناسان هم تاکید کرده اند اگر از رابطه سرد با همسرتان دارید، زیرپوش های زنانه فانتزی به مقدار خیلی زیاد، نجات دهنده هستند. پس به هیچ عنوان این موضوع را دست کم نگیرید. شورت زنانه شیک فانتزی جنبه تزیینی دارند و پوشش دهی مناسبی ندارند. به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت به عنوان لباس زیر روزانه مناسب نمی باشند.

 

جنس شورت های بندی از جنس های مختلف مانند نخی، توری، کشی، لاتکس و گیاهی است . جنس لاتکس و گیاهی و نخی از پرفروش ترین ها هستند. توصیه آخر این است اگر دوست دارید از بهترین مدل های شورت زنانه شیک و فانتزی خریداری کنید و بیشتر اوقات آن را بپوشید به یک نکته اصلی دقت کنید. که پارچه قسمت دستگاه تناسلی که با آن در ارتباط است، از الیاف پنبه ای باشد.

زوین همیشه بهترین پیشنهاد هارو برای شما دارد حتما به بخش شورت زنانه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید