دیگر جوراب هایتان را دور نیاندازید! آموزش 5 ایده با جوراب زنانه

ساخت عروسک با جوراب

دیگر جوراب هایتان را دور نیاندازید! آموزش 5 ایده با جوراب زنانه

خلاقیت با جوراب زنانه به شما کمک خواهد کرد تا انواع کاردستی را برای کودکان خود تهیه کنید. به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین روش های سپری کردن وقت با کودکان و تحریک خلاقیت آن ها ساخت کاردستی و اجرای ایده با جوراب زنانه می باشد. یکی از وسایل بسیار کم خرج که می توان با استفاده از آن انواع کاردستی را درست کرد جوراب زنانه می باشد. در ادامه قصد داریم تا به آموزش ساخت کاردستی با جوراب زنانه مشکی، کرمی و رنگ های مختلف بپردازیم.

بدون شک از فواید جسمی و روحی قابل توجه برای کودکان خود مطلع هستید. ساخت کاردستی در توسعه خلاقیت به کودکان کمک می کند این ایده با جوراب زنانه ساده به راحتی قابل اجراست. خلاقیت با جوراب زنانه و ساخت کاردستی شکیبایی و اعتماد به نفس کودکان را به همراه دارد. همچنین این امر باعث توسعه پیوندهای خانوداگی و مهارت های دستی می شود. لازم به ذکر است که خلاقیت با جوراب زنانه و ساخت کاردستی برای رشد کودکان فواید بسیار زیادی را به همراه دارد زیرا امکان بازیافت وسایل را به آن ها آموزش می دهد. در ادامه به معرفی 5 ایده جذاب با جوراب زنانه خواهیم پرداخت.

فروشگاه زوین یه دنیای رنگی رنگی هست که از تنوع طرحی بالا جوراب زنانه و جوراب مردانه و جوراب بچگانه و جوراب لنگه به لنگه دارد که میتونین زیباترین جوراب هارو برای خودتون و خانوادتون تهیه کنید. جنس جوراب ها از نخ پنبه هست که بسیار مقاوم است و میتونین طولانی مدت از اون استفاده کنین.

 

ساخت عروسک با جوراب زنانه ساده

یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان که خلاقیت را در شما بر می انگیزد عروسک می باشد. این ایده با جوراب زنانه خلاقیت کودکان را تحریک می کند و به آن ها کمک می کند تا با استفاده از آن ها داستان های خارق العاده را بیاموزند. به طور کلی می توان گفت ایجاد شخصیت با جوراب قدیمی سرگرمی جذاب و جالبی است.

ساخت عروسک با جوراب زنانه ساده

ایده با جوراب زنانه

برای ساخت عروسک با جوراب زنانه ساده به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • پشم
  • نخ
  • دکمه
  • خودکار
  • روبان

انتهای جوراب می تواند سر و دهان عروسک شما را تشکیل دهد. همچنین می توان با حرکت دادن دست ها صحبت های عروسک را شبیه سازی نمود.

ساخت حیوانات عروسکی یک ایده با جوراب زنانه ساده

ساخت حیوانات عروسکی یک ایده با جوراب زنانه می باشد که می توان با اجرای آن خلاقیت خود را شکوفا ساخت. برای ساخت عروسک با جوراب زنانه کرمی در اشکال مختلف خرس و سگ می توانید جوراب ها را به اشکال دلخواه برش دهید. در مرحله بعد می توان جوراب ها را پر کرده و با استفاده از نخ و سوزن آن ها را ببندید.

ساخت عروسک با جوراب

ایده جذاب با جوراب زنانه

کاردستی با جوراب زنانه مشکی

یک ایده با جوراب زنانه و خلاقیت با استفاده از آن که امکان اجرا کردن آن برای اکثر افراد وجود دارد ساخت کش سر می باشد. جوراب شلواری ها به راحتی پاره می شوند اما توصیه می کنیم آن ها را دور نیاندازید. می توان برای ساخت کش مو از آن ها استفاده کرد. اگر به فکر ساخت کاردستی با جوراب زنانه مشکی هستید، کش مو می تواند ایده جالب و جذاب باشد. از آنجا که کشسانی جوراب های زنانه نسبتا خوب است برای حالت دادن موها به صورت دم اسب گزینه مناسبی هستند.

ساخت اسباب بازی برای حیوانات خانگی یک ایده با جوراب زنانه

ساخت اسباب بازی برای حیوانات خانگی نیز به نوعی خلاقیت با جوراب زنانه ساده محسوب می شود. این ایده با جوراب زنانه از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه است. اسباب بازی های مخصوص حیوانات خانگی اغلب گران قیمت هستند و حیوانات خانگی شما اسباب بازی های خود را در طول چند ساعت به طور کامل از بین می برند. از این رو بهتر است اسباب بازی آن ها را با استفاده از وسایل دور ریختنی درست کرد تا از صرف هزینه های زیاد پیشگیری شود. برای این منظور تنها کافی است یک جوراب ساده زنانه را با استفاده از دیگر جوراب های دور ریختنی پر کنید و در نهایت با استفاده از یک گره آن را محکم کنید. همچنین می توان آن را به نحوی تزیین کرد تا به یک ماهی، توپ و یا دیگر حیوانات تبدیل شود.

ساخت اسباب بازی با جوراب

ایده های مختلف با جوراب زنانه

تزیینات با جوراب زنانه

دیگر ایده جذاب با جوراب زنانه ساده ساخت وسایل تزیینی می باشد. برای تزیین گلدان روش های مختلف بسیار زیادی وجود دارد تا بتوان به آن جلوه خاصی اضافه کرد. در صورتی که جوراب زنانه ساده قدیمی با رنگ های مختلف داشته باشید، می توانید برای تزیین گلدان های خود از آن ها استفاده کنید. می توان از جوراب مردانه نیز به عنوان تزیین گلدان استفاده کنیم.

تزیین گلدان با جوراب

بهترین ایده با جوراب زنانه ساده

ایده با جوراب زنانه ساده باعث تحریک خلاقیت شما خواهد شد. ساخت جامدادی و یا توپ با استفاده از جوراب از دیگر ایده های جذاب با جوراب زنانه می باشد. امکان ساخت یک جامدادی زیبا با استفاده از چندین جوراب برای شما وجود دارد. برای این منظور می توان بخش بالایی جوراب را با زیپ دوخت و یا دکمه ای برای آن قرار داد. درضمن در پینترست کلی ایده میتونین در اینباره ببینید و حتما مارو در پینترست دنبال کنید.

ساخت جامدادی با جوراب

ایده و خلاقیت با جوراب زنانه

برای ساخت توپ با استفاده از جوراب نیز به چندین جوراب نیاز خواهید داشت. همچنین برای این منظور باید جوراب ها را یکی پس از دیگری دور هم پیچید تا به یک توپ برسید. برای لایه آخر امکان استفاده از جوراب زنانه ساده وجود دارد. با استفاده از جوراب زنانه می توان به یک توپ سفت و محکم دست یافت. به نحوی که توپ شما با ضربه هرگز باز نخواهد شد. لازم به ذکر است که برای ساخت توپ با جوراب نباید آخرین لایه آن را گره زد زیرا این امر از چرخیدن توپ شما به خوبی جلوگیری خواهد کرد.

جالب است بدانید اجرای ایده با جوراب زنانه ساده باعث سرگرم شدن کودکان خواهد شد. شما می توانید با استفاده از جوراب یک دستکش بدون انگشت برای خود درست کنید. بدون شک یخ زدن دست در فصل زمستان برای همه بسیار آزاردهنده است. یک راه حل برای پیشگیری از یخ زدن دست ها ساخت یک دستکش با استفاده از جوراب های قدیمی می باشد. جوراب ها می توانند دستان شما را گرم نگاه دارند و برای خرید دستکش نیاز به صرف هزینه های بالا نخواهید بود.

شما می توانید با استفاده از جوراب های قدیمی کیسه های کوچک پر از گل و گیاه خشک معطر درست کنید. امکان استفاه از این لباس ها در کمد لباس ها برای شما وجود دارد. با این کار می توانید باعث شوید تا در کمد لباس های شما بوی خوش و معطر پخش شود. امکان انجام این کار با استفاده از انواع میوه های خشک، گل و گیاه معطر برای شما وجود دارد.

نحوه تا کردن جوراب ها

دوستان عزیز در یک ویدیو به صورت ساده نحوه تا کردن جوراب ها به شما عزیزان نمایش داده ایم.

دوستان خلاق عزیز فروشگاه اینترنتی زوین بزرگترین آنلاین شاپ فروش جوراب فانتزی زنانه و مردانه و بچگانه می باشد.

جهت خرید آنلاین و قسطی از دسته بندی سایت بخش های جوراب زنانه و جوراب مردانه و سایر بخش های زوین بازدید کنید.
منبع: مجله زوین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید