روسری خواستگاری چه طرحی خوبه؟

روسری مناسب برای خواستگاری

روسری خواستگاری چه طرحی خوبه؟

پرطرفدارترین طرح روسری خواستگاری و عقد و عروسی کدام است؟

به طور معمول مرسوم است که در مراسم خواستگاری عروس خانم ها لباس های رنگی و شاد بپوشند. البته همواره توصیه می شود از پوشیدن روسری خواستگاری سفید پرهیز کنید زیرا به این معناست که عروس بودن خود را پذیرفته اید و جواب مثبت خود را اعلام کرده اید.

از این رو می توان گفت روسری مناسب مراسم خواستگاری باید روسری زیبا و منحصر به فرد باشد. با انتخاب روسری مناسب خواستگاری به رنگ محبوب که با آرایش شما هماهنگی داشته باشد می توانید کاملا جذاب به نظر برسید.

روسری مناسب خواستگاری
روسری مناسب خاستگاری

 

انواع طرح روسری خواستگاری

از مهمترین انتخاب ها برای لباس خواستگاری می توان به انتخاب روسری شیک خواستگاری مناسب اشاره کرد. انتخاب روسری مناسب مراسم خواستگاری شیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در هنگام انتخاب روسری مناسب مراسم خواستگاری باید رنگ، طرح و ضخامت آن را مد نظر قرار دهید.

همواره توصیه می شود برای مراسم خواستگاری روسری با رنگ ملایم و روشن را انتخاب نمایید تا چهره شما کاملا جذاب به نظر برسد. همچنین رنگ های ملایم و روشن می توانند با دیگر رنگ ها برای لباس ها هارمونی مناسبی داشته باشند.

همواره توصیه می شود از انتخاب روسری ساتن که دارای جنس لیز است برای مراسم خواستگاری خودداری نمایید. زیرا این روسری ها ایستایی خوبی ندارند و این امر باعث می شود در مراسم خواستگاری خود معذب باشید.

امروزه انواع طرح های روسری با رنگ های روشن و جذاب در بازار موجود می باشند که برای خرید روسری خواستگاری گزینه مناسبی هستند. در ادامه با روسری مناسب مراسم خواستگاری بیشتر آشنا خواهیم شد.

مدل های نخی

از پرطرفدارترین طرح روسری جذاب برای خواستگاری می توان به روسری های نخی و نازک اشاره کرد که دارای طرح کاملا ساده هستند. روسری مناسب مراسم خواستگاری نخی دارای اندازه کاملا متعارف می باشد. همچنین این مدل روسری ها در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع در بازار موجود هستند که رنگ های روشن پاستیلی گزینه مناسبی برای مراسم خواستگاری می باشند.

در صورتی که از آن دسته از افراد ساده پوش هستید بهتر است یک روسری مناسب مراسم خواستگاری نخی و ساده را برای خود انتخاب نمایید. زوین کلی روسری نخی مناسب روز خواستگاری برای دختران دم بخت در نظر گرفته که شما میتوانید به راحتی همه طرح های زیبارو ببینید و به طور آنلاین تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. با آرزوی خوشبختی همه جوانان این مرز و بوم.

روسری خواستگاری قواره بلند

مدل روسری خواستگاری دارای ابعاد حدودی یک متر می باشد. این مدل روسری اغلب روی شانه به صورت یک طرفه قرار می گیرد. این طرح روسری ها به طور معمول در دسته های رسمی و نیمه رسمی در بازار موجود هستند که مدل های رسمی آن برای مراسم خواستگاری گزینه مناسبی هستند.

این مدل روسری خواستگاری به طور معمول دارای طرح شلوغ است و برای عروس های بلند قد گزینه مناسبی محسوب می شوند. در صورت انتخاب این مدل روسری برای خواستگاری توصیه می شود که لباس های ساده را انتخاب نمایید. در این صورت می توان روسری خواستگاری را به راحتی با لباس های خود ست کرد. این مدل روسری به عنوان یکی از پرطرفدارترین طرح های روسری خواستگاری محسوب می شود.

روسری روز خواستگاری
قیمت روسری خواستگاری

روسری خواستگاری با طرح کاشی کاری

یک مدل روسری خواستگاری شیک و خاص که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد، روسری با طرح کاشی کاری می باشد. کاشی ها به طور کلی دارای طرح های بسیار چشمگیر هستند از این رو امروزه از طرح کاشی کاری مساجد و مکان های تاریخی در روسری ها استفاده شده است.

"<yoastmark

این مدل روسری امروزه در طرح های مدرن و جذاب در بازار موجود است. در صورتی که کت و شلوار را برای مراسم خواستگاری خود انتخاب نموده اید این مدل روسری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. طرح و رنگ این مدل روسری جدیدخواستگاری بیشتر آبی آسمانی، خردلی و کهربایی است. این مدل زیبا نیز امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین روسری های خواستگاری محسوب می شود.

روسری مناسب مراسم خواستگاری با طرح چهارخونه

در صورتی که برای مراسم خواستگاری خود یک استایل اسپرت را انتخاب کنید، یک روسری برای خواستگاری طرح چهارخونه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مدل روسری اغلب در چهارخانه های ریز و درشت در بازار وجود دارند. لازم به ذکر است که با انتخاب یک روسری خواستگاری طرح چهارخونه به یک استایل کاملا رسمی دست خواهید یافت.

روسری خواستگاری طرح دار

از دیگر مدل های روسری خواستگاری که می توانند گزینه مناسبی برای عروس خانم ها باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل های کهکشانی
  • طرح های گلدار
  • طرح هایی با پوست حیوانات

پس از این که با انتخاب یک مدل روسری مناسب خواستگاری مناسب و استایل جذاب توانستید دل آقا داماد را به دست آورید باید به دنبال انتخاب و خرید یک روسری مناسب مراسم عقد باشید.

از پرطرفدارترین طرح های روسری مناسب مراسم عقد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روسری سفید عروس

به طور معمول عروس خانم ها برای مراسم عقد محضری خود به یک روسری سفید زیبا در رنگ های روشن نیاز دارند. با انتخاب یک روسری سفید مناسب مراسم عقد می توانید کاملا با حجاب و جذاب به نظر برسید. روسری سفید عروس در مدل های جذاب و چشمگیر در بازار موجود هستند که نمونه های مختلف آن را می توانید در بازار مشاهده نمایید.

با اجرای تزیینات روی روسری نامزدی خود می توانید یک روسری بسیار زیبا و جذاب داشته باشید. به طور کلی یک روسری عروس مناسب مراسم عقد ممکن است دارای این طرح ها باشد:

  • گل برجسته
  • منجوق و ملیله
  • مروارید
  • گلدوزی های مختلف
  • استفاده از زیورآلات مسی
خرید دستبند مارکازیت
دستبند مسی مارکازیت

البته این طرح ها را می توان روی لباس عروس نیز اجرا کرد، در این صورت عروس یک استایل منحصر به فرد و فوق العاده جذاب خواهد داشت. گلدوزی های بسیار شیک روی روسری مناسب مراسم عقد طرفداران بیشماری دارد. با انتخاب این مدل روسری برای مراسم عقد خود کاملا سنگین و باوقار به نظر خواهید رسید. همچنین استایل شما شیک خواهد بود.

روسری طراحی شده و مخصوص برای نامزدی نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای لباس های رسمی نامزدی بهتر است یک روسری با طراحی دقیق را انتخاب نمایید.

همواره توصیه می شود از همان پارچه ای که برای لباس نامزدی شما انتخاب شده است برای روسری خود نیز انتخاب نمایید. همچنین می توان به خیاط سفارش داد تا برای روسری روز خواستگاری، عقد و نامزدی شما طراحی های خاص و شیک را در نظر بگیرد.

در انتخاب تزیین روسری شب خواستگاری، عقد و عروسی خود این نکته را به خاطر داشته باشید که انتخاب این اکسسوری روی استایل شما تاثیر قابل توجهی دارد. از این رو در انتخاب آن تناسب رنگ را در نظر بگیرید تا استایل کاملا زیبایی داشته باشید.

دوستان عزیز ما با انتشار این مقاله خواستیم تا به شما کمکی کرده باشیم تا با دغدغه مراسم خواستگاری رو در رو نباشد و بهترین فرد بدو هیچ استرسی انتخاب کنید.

دوستان به نظر شما کدام طرح روسری مناسب برای خواستگاری است؟؟؟ حتما برامون تجربیاتتون کامنت کنید.

اگر به دنبال اکسسوری خواستگاری می گردید ما به شما زیورآلات مسی پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه زوین می توانید به راحتی تهیه کنید.

منبع: مجله زوین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید