جذابترین ایده های کادو روز مادر که فوق العاده سورپرایز میشن!

یشنهاد کادو روز زن

جذابترین ایده های کادو روز مادر که فوق العاده سورپرایز میشن!

کادو روز مادر و کادو روز زن به دلیل دوست داشتن مادر و یا همسر خود همیشه دغدغه برای آقایان هست و همچنین برای خانم ها که مادر شوهر دارند نیز دغدغه بزرگی هستش . کلی سوال از قبیل برای روز زن چی بخریم؟ بهترین کادو روز مادر چیست؟ یا کادو روز مادر برای مادرشوهر چی بخریم که به به چشم بیاد و سورپرایز بشن و البته که قیمتش مناسب باشه! و خوشحال و باب پسندشان باشد. همیشه افرادی هستند به دلیل این که نمی دانند چه چیزی خریداری کنند، کادوی آنها همیشه پول بوده است.

امروزه می دانیم ارزش پول زیاد نیست و اگر بخواهیم پولی به عنوان کادو بدهیم اگر کم باشد که به چشم نمی آید و باعث ذوقشان نمی شود و باید مبالغ بالایی را هزینه کنید. ولی این قضیه زیاد جالب و مهیج نمی باشد. همیشه لذت یک کادو به هدیه ای بوده که طرف مقابل را سورپرایز کند.

علاوه بر این امروزه کمتر کسی می توانید مبالغ بالایی جهت کادو روز مادر و روز زن تهیه کند. و باید این را بدانیم که بعد روز مادر، روز پدر هست و همچنین کادو روز تولد عزیزانمان و… پس با این حال پول مناسب نیست و ما به شما در اینجا کمک میکنیم تا بهترین کادو روز زن و بهترین کادو روز مادر برای مادر شوهر یا مادر خودتان خریداری کنید که علاوه بر قیمت مناسب بسیار شیک و دلپسند می باشند. ما در این مقاله به شما کمک و پیشنهاد خواهیم که که چه کالا هایی را خریداری کنید تا در روز مادر و همسر خود را شاد و خوشحال ببینید. با این کار بدون این که چیزی بگویید، مادر یا همسر خود را متوجه می سازید که چه قدر ارزشمند و قابل احترام است. نوعی تشکر برای تمام زحماتی که در طول زندگی متحمل شده است.

پیشنهاد برای کادو روز مادر

برای خرید هدیه روز زن و روز مادر می توانید از دو روش حضوری و غیر حضوری یا همان روش آسان و آنلاین استفاده کرد و کادو و هدیه مد نظر خود را تهیه کنید. در سال های اخیر خرید اینترنتی بسیار در بین مردم رایج شده است و خرید اینترنتی هدیه روز زن و روز مادر به دلیل آسان بودن و ساده بودن این روش می توان گفت از محبوبیت بسیاری هم در این زمینه فروش برخوردار است. تا جایی که امروزه بسیاری از مردم خرید های خود را از سایت های معتبر و برتر اینترنتی انجام میدهند و به دلیل صرفه جویی در وقت نیز راضی هستند. پس لازم است تا چند روز قبل تر شما اقدام به انتخاب و خرید کادو مدنظرتون کنید.

حال شما هم می توانید از امروز از طریق خرید اینترنتی هدیه روز زن و روز مادر خود را آماده نمایید تا در روز مادر، روز زن، آن ها را سورپرایز نمایید.

ما سایتی را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر اعتبار درخشانی که دارد، از تنوع محصولات خوب و با کیفیت با قیمت مناسب برخوردار است این سایت فروشگاه زوین است. یکی از مزیت های خرید از فروشگاه زوین این است که در کمترین زمان به دست شما میرسد. و همچنین اگر مادرتان در شهر خودتان نیست شما میتوانید برای هدیه تان متنی یا پیغام عاشقانه ای آماده کنید و در حین ثبت سفارش یا با هماهنگی با کارشناس فروش سایت از طرف شما به عزیزانتان ارسال کنند. همچنین ارسال از فروشگاه زوین به سراسر کشور به صورت فوری است و خرید های بالای 300 تومان ارسالشان رایگان هست. از دیگر مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی زوین این است که شما میتوانید به صورت اقساط 4 ماهه از این فروشگاه بدونه بهره خرید آسان انجام دهید.

ایده برای کادو روز مادر

یکی از مشکلاتی که همواره برای خرید هدیه همه ما با آن روبرو خواهیم بود این است. که چه کادویی را برای مادر یا همسر خود یا مادرشوهرمان تهیه کنیم که از آن خوشش بیاید و از آن هدیه به شدت سورپرایز گردد.

موارد مختلفی از محصولات را می توان انتخاب کرد و با یک زمانبدی به این نتیجه برسید که علاوه بر دوست داشتن به چه کادویی احتیاج دارد. تا هم شما از قیمت آن راضی باشید و هم مادر یا همسرتان از کادوی شما راضی و خشنود باشند.

موارد مختلفی مانند پوشاک ها، اکسسوری ها، کیف، کفش، دکوراسیون، کتاب، لوازم آرایشی و هزاران چیز دیگر از مواردی هستند که می توانید از آن ها به عنوان گزینه مورد نظر برای خرید یاد کنید.

نکته مهم دیگری را که باید یادآوری کنیم هزینه کادویی است. که برای مادرتان یا همسر می خواهید، خریداری کنید که هر فرد نسبت به بضاعت خود می تواند هدیه ای زیبا تهیه کند توجه کنید بر حسب درآمد اقتصادی تان برای مادر یا همسرتان کادو خریداری کنید.

یادتان نرود حتی کوچکترین هدیه هم توجه شما به همسر و مادرتان را نشان دهد و قطعا نیازی نیست برای عزیزانتان هدیه گران قیمت تهیه کنید. بلکه چیزی که مد نظر دارد بهترین انتخاب و مقرون به صرفه ترین نیز خواهد بود. با به یاد داشتن عزیزانتان و فراهم کردن یک هدیه کوچیک میتوانید عشقتان به همسرانتان یادآوری کنید. فراموش نکنید که شریک زندگی شما در طول زندگی همین که بداند شما آن را دوست دارید. به طور کلامی عشقتان به وی را اعلام کنید به یک زن قوی و سرزنده تبدیل میشود. محبت ها را از هم دریغ نکنیم.

بهترین کادو برای روز مادر

پک کادو برای هدیه روز مادر، روز زن:

یکی از مواردی که امروزه بسیار در خرید هدیه روز مادر و روز زن از طرفداران خاصی برخوردار هستند، پک های کادو می باشند. در یک جعبه به ابعاد مد نظر شما که داخل آن را با پوشال تزئین می کنند، هدیه مد نظر شما را قرار می دهند.

جوراب روز مرد

همراه آن از شکلات، آبنبات، کادوهای متفرقه و کوچک دیگر و یا حتی گاهی عروسک های متنوع برای تزئین استفاده می کنند. این پک ها به دلیل چند جانبه بودن بسیار طرفدار داشته و همه روزه در روزهای متنوع این پک های کادو هدیه داده می شوند. شما هدیه خود را با این پک ها چند برابر باارزشتتر  جلوه می دهید. و همچنین سورپرایز بسیار عالی می باشد.

پیشنهاد کادو روز زن

پک کادویی چوبی برای روز زن و روز مادر

فروشگاه زوین یک سری باکس چوبی قیمت مناسب را برای هدایایتان تهیه دیده است که بسیار باکیفیت و کارآمد هستند. با قیمت مناسب باکسی ارزشمند برای عزیزانتان تهیه کنید. این باکس ها در دو رنگ مشکی و عسلی خدمتتان ارائه شده است. می توانیداین باکس ها راتکی از ما خریداری کنید و کادوتان را درون آن همراه با گل و شکلات قرار دهید.

یکی از پیشنهادات ما برای این پک خرید جوراب زنانه متنوع و رنگی می باشد. حتما که نباید روز مرد باشد یک بار هم شما با انتخاب هدیه جوراب همسرتان را سورپرایز کنید. فروشگاه زوین بالای 1000 مدل متنوع جوراب بالای زانو زنانه و جوراب ساقدار زنانه و…. تا جوراب مچی زنانه را دارد و میتوانید یه سر به این مدل ها بزیند و در صورت تمایل خرید کنید.

از دیگر پیشنهاد ها برای این باکس خرید  زیورآلات هست.  شما شاید به دلیل بالا رفتن قیمت طلا، توان خرید آن را نداشته باشید ولی می توانید از زیورآلات مسی مثل ست کامل مسی و یا نیم ست زیورآالات مسی و یا تکی مثل دستبند یا انگشتر یا گردنبند و گوشوار مسی خریداری کنید.

خرید نیم ست فیروزه کوب
قیمت نیم ست انگشتر و دستبند فیروزه کوب

از زیورآلات مسی روی مانتو که بسیار شکیل است خریداری کنید وبا هدیه این زیورآلات مسی در روز مادر و روز زن آن ها را سورپرایز کنید زیرا هم از قیمت مناسب برخوردار است و هم علاوه بر زیبایی برای بدن مفید است. بی شک این کادو می تواند بهترین کادو روز زن روز مادر شما باشد. زیرا زنان به زیورآلات علاقه وافری دارند.

ست شکوفه آبی مدل ترمه

زیورآلات مسی یکی از انتخاب های عالی برای باکس چوبی می باشد زیرا هم جای کمتر می گیرد و هم قیمتشان نسبت به طلا و نقره و… مناسب تر است. زیورآلات مسی دارای رنگ بندی نقره ای و طلایی و مسی رنگ هستند که تمامی موارد از مس هستند و رویشان روکش کروم و طرح طلاروس استفاده شده است. و متناسب با سلیقه شان می توانید خریداری کنید. حتما به بخش زیورآلات مسی فروشگاه زوین سربزنید.

ایده خرید شال و کلاه زنانه:

در روز های سرد زمستانی برای هدیه ی روز زن و روز مادر،  شال و کلاه دخترانه می تواند بهترین کادو باشد. به شرطی که به سن و سال او دقت کنید و قبلا از او درباره علافه شان به چه رنگی پرس وجو کنید. این کادوی برای روز مادر و روز زن و همچنین برای مادرشوهرانتان هم می تواند قیمت مناسب و هم کاربردی باشد. با خرید شال و کلاه زمستانی نرم و گرم آرامش را به عزیزانتان هدیه بدهید.

ست شال و کلاه دخترانه
خرید کادو روز زن

ایده جذاب خرید گل متفاوت برای روز زن و روز مادر:

گل ها دارای عمر کمی هستند و زمانی که یک گل برای مادر یا همسر خود می خریم همیشه و همواره نگران هستیم که مبادا گل خشک شود، یا پژمرده گردد و… هرچند آن هم زیبایی و عطر خود را دارد ولی عیبی که دارد ماندگار نیست.

به همین دلیل برای خریدن گل منصرف می شویم، اما نگران این موارد نباشید. چرا که امروزه هدایای جدیدی به نام گل های مسی با رنگ طلایی و مسی وجود دارند.

ایده سنبل مسی

می توانید در یک گلدان مسی در اتاقش بگذارید و چون یک کارهنری است که هیچ وقت خراب نمی شود و می تواند کادوی ماندگاربرای سالیان سال باشد. پس شما می توانید این هدیه زیبا را برای هدیه روز مادر یا روز همسر، و هدیه مادرشوهرتان  یاد و دوست داشتن خود را برای عزیزانتان ماندگار کنید.

گلدان توپی و سنبل
خرید آنلاین گلدان مسی

ما به شما ست گلدان مسی و سنبل مسی پیشنهاد میکنیم که با یک قیمت مناسب هدیه ارزشمند تهیه میکنید. این محصول را می توانید مستقیم از زنجان تهیه کنید زیرا زنجان منبع مس می باشد و باکیفیت ترین مس را دارا می باشد.

فروشگاه زوین واقع در شهر زنجان ظروف مسی اصل زنجان را به قیمت زیر قیمت بازار به مشتریان عزیزش تقدیم می کند. اگر قصد خرید ظروف مسی را دارید دیگر لازم نیست مسافت های زیادی را طی کنید و خستگی راه را به دوش بکشید. فروشگاه زوین به عنوان نماینده شما مشتریان عزیز در شهر زنجان انواع ظروف مسی باکیفیت را ارائه نموده است که به صورت آنلاین و اقساطی می توانید خریداری کنید و از خواص فراوان مس بهره مند شوید.

ایده خرید پوشاک جذاب زنانه:

این کادو برای روز مادر و روز زن می تواند شامل لباس های زیر مانند سوتین های شیک و ست های جذاب شورت و سوتین یا جوراب ها در انواع مدل های مختلف در رنگ و طرح گوناگون مثل جوراب ساقدار، نیم ساق، جوراب بلند بالا زانو، جوراب مچی، جوراب کالج در پک 12 تایی، 6 تایی، 3تایی و یا حتی تکی و شورت های زنانه رنگی و شاد به همسر و یا مادر خود هدیه دهید. این نوع پوشاک به درد خور و قابل استفاده است و برای هدیه روز مادر و به خصوص  روز زن  کادوی ارزان و کاربردی و بسیار جذاب است که می تواند خاطره زیبایی را در ذهن شما و همسرتان رقم بزند.

سوتین توری طرح یاردی گلبهی

سوتین دانتل دالبری فنردار

ست شورت و سوتین تور گاز رنگ مشکی

جوراب بافت دخترانه زمستانی

blank

blank

ایده خرید جاکارتی زیبا برای روز مادر و روز زن:

امروزه استفاده از کارت بانکی به صورت روزمره در بین افراد جامعه بسیار زیاد شده است به طوری که اگر در یک تاکسی نیز سوار شوید به شما پیشنهاد استفاده از دستگاه کارت خوان را می دهد.

بیشتر خرید های خونه نیز بر دوش مادران و بانوان می باشد. اگر یک سر به بازار ها برویم متوجه این موضوع خواهیم بود. کیف جاکارتی یه انتخاب عالی برای مادران و همسران می باشد تا کارت هایشان را در یک جا قرار دهند و از گمشدن و یا جاگذاشتن آن ها جلوگیری شود.

کیف کوچک چرمی گل دار

فروشگاه زوین انواع جا کارتی زنانه که دست دوز هستند و از چرم طبیعی تهیه شده اند با قیمت ارزان خدمت دوستنا عزیز ارائه می کند. این کیف جا کارتی ها بسیار محکم و بادوام هستند و به مدت طولانی می شود از آنها استفاده کنید. کیف های جا کارتی در رنگ بندی متنوع و تعداد محدود در فروشگاه زوین عرضه شده اند.

خرید کیف دوچرخه:

اگر مادر و همسر شما به ورزش علاقه مند هست و اگر دوچرخه سواری میکنند یکی ار وسایل بسیار کاربردی برای دوچرخه، کیف دوچرخه است، که اکثر زنان از دوچرخه به عنوان تفریحی یا حمل و نقل از آن استفاده می کنند.

کادو روز زن چی بخریم
پیشنهاد کادو روز زن

پس چه بهتر می توان با یک کیف دوچرخه آن هم در انواع مدل ها و رنگ ها متنوع که از کیفیت دوخت عالی برخوردار هست به راحتی انتخاب و خریداری کنید. روز زن را با کادوی کیف دوچرخه برای عزیزتان، متفاوت و ماندگار کنید. زیرا کیف دوچرخه عزیزان شما را از حمل وسایل راحت می کند و از وسایلی مثل کتاب لپ تاب یا گوشی و خوراکی و لوازم شخصی و… به خوبی نگهداری می کنند.

فروشگاه زوین انواع مدل کیف دوچرخه روی فرمان و کیف دوچرخه زیر زین و کیف دوچرخه خورجینی و… در مدل و طرح و رنگ و قیمت مناسب عرضه میکند. اگر قصد خرید کیف دوچرخه برای خود یا خانودهتان را دارید حتما از کیف های دوچرخه فروشگاه زوین بازدید کنید.

علاوه بر کیف دوچرخه دیگر لوازم دوچرخه سواری مانند گتر دوخرچه سوار و… و کیف ماهیگری و.. می توانید آنلاین و به صورت اقساط از این فروشگاه خریداری کنید.

خرید ظروف مسی شیک و خاص برای پیشنهاد کادو روز زن:

ظروف مسی که در انواع ظروف پخت و پز مسی، ظروف پذیرایی مسی، ظروف سرو و نوشیدنی مسی، خرید ظروف تزئینی مسی و سایر ظروف می تواند بهترین کادو روز زن روز مادر و برای مادرشوهر و برای عزیزانتان باشد. این ظروف علاوه بر مسی بودن با هنر دست است و می تواند برای همسر و مادر شما بسیار کاربردی و زیبا باشد. طوری که برای تمام عمر از این کادو زیبا از آن استفاده و یا در ویترین اتاق منزلش نگهداری کند. و به این نکته مهم اشاره کرد که با قاطعیت می توان گفت زنان عاشق ظروف مسی در هر نوع و شکلی هستند. پس فرصت را از دست ندهید و این کادوی ارزشمند و کاربردی را خریداری کنید.

لیوان مسی جدید
لیوان مسی دسته دار شیک
خرید کاسه مسی پذیرایی
قیمت کاسه مسی
گلدان مسی توپی
خرید گلدان مسی
قهوه جوش مسی دسته برنجی طرح ترک
قهوه جوش ترک مسی

 

علاوه بر پیشنهاد کادو روز زن که در بالا ذکر کردیم موارد بسیاری دیگر هم هستند که شما می توانید با رجوع به علاقه ها و نیازهای مادر و همسر خود آن ها را خریداری کنید.

به عنوان هدیه روز زن روز مادر، کادو دهید. از موارد دیگری که می توان خریداری کنید: کتاب، کیف، کفش، دمپایی روفرشی، لباس، کیف پول، اگر ورزشکار است در زمینه ورزشی و حرفه شخصی اش و… خرید کنید. به عزیزانتان هدیه دهید تا در این روز مادر و همسر خود را بسیار شادمان ببینید.

متن تبریک روز زن و روز مادر

کلام آخر: همیشه قدردان مادر و همسر خود باشید. به خصوص مادر عزیزتان که به فرموده پیامبر اکرم (ص) بهشت زیر پای مادران است.

مادران و همسران گنجینه های ارزشمند برای هر فرزند و شوهری هستند و ما باید قدر و ارزش لحظه لحظه وجودشان را بدانیم و همواره آرامش را برایشان رقم بزنیم. و در روز مادر و روز زن قدردان آن ها باشیم و اهمیت وجودشان در زندگیمان را به آن ها یادآوری کنیم.

در پایان فروشگاه اینترنتی زوین این روز بزرگ را به همراهان عزیز تبریک می گوید و ان شا الله سایه مادران و همسران مستدام باشد و همواره شادی و خوشی در دل خانواده های عزیز ایران موج بزند.

تعدادی متن مناسبتی روز مادر و متن تبریک روز همسر خدمت دوستان ارائه می شود امیدوارم که مفید باشد و از آن استفاده کنید.

  • “مادر” زیباترین شعد بلندی..ست که من هیچگاه نتوانستم آن را به سرایم، فقط “کوتاه” می نویسم مادر جان ” دوستت دارم “
  • “مادر” واژه ای به وسعت تمام هستی! روزت مبارک مهربانترینم
  • دغدغه روزمره ام، بودن توست! نفس کشیدنت… ایستادنت… خندیدنت… مادرم تو باشی دنیا برایم بس است… روزت مبارک مادرم.
  • کمترین آرزویم این است هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی روزت مبارک ناز بانو.
  • زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی و موقع گل دادن عشق ورزیدنی و در موقع پژمردن پرستیدنیست. روزت مبارک ای گل زیبای خلقت

منبع: مجله زوین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید