مشخصات، قیمت و خرید جوراب دخترانه طرح دار و ساده

جوراب نخی فانتزی

مشخصات، قیمت و خرید جوراب دخترانه طرح دار و ساده

خرید اینترنتی جدیدترین و شیک ترین طرح های جوراب دخترانه و زنانه با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه زوین ارسال فوری به سراسر کشور

جوراب دخترانه با طرح هایی چون جوراب عروسکی، جوراب رسمی، جوراب مناسبتی، جوراب کارتونی، جوراب رینگی، جوراب مچی، جوراب شلواری، جوراب ساق کوتاه، نیم ساق ساقدار و بلند و ….

برای مشاهده محصولات و خرید جوراب دخترانه متناسب با هر استایل و سلیقه ای، کافی است اینجا کلیک کنید. تا به دنیای رنگارنگ جوراب های دخترانه و جوراب زنانه زیبای زوین وارد شوید.

نکاتی درباره ست کردن و خرید جوراب دخترانه

خرید جوراب زنانه و دخترانه
خرید جوراب زنانه و دخترانه

جوراب ها از جمله پوشش هایی هستند که در طول تاریخ تحولات بسیاری به خود دیدند. در ابتدا، یونانیان برای محافظت از پاها در برابر سرما و آسیب، جوراب را اختراع کردند. بعدها چینی و ژاپنی ها رنگ و لعابی به آن دادند. آنها گاهی جوراب ها را از ابریشم می بافتند. از آن پس دیگر جوراب تنها یک پوشاک معمولی نبود. ظاهر و جنس جوراب هایی که بعدها در اروپا پوشیده می شد، خود نشانی از تمول و جایگاه اجتماعی افراد بود. با اینکه جوراب زنان و دختران بیشتر در زیر دامن های بلند پنهان بودند ولی باز هم اهمیت داشتند. در گذشته خرید جوراب های ابریشمی، کادویی گرانبها و با ارزش برای بانوان به حساب می آمد.

امروزه جزییات در استایل و پوشش افراد بیشتر به چشم می آید. به جرات می توان گفت که خوش پوشی در پرداختن به همین جزییات است. جوراب ها یکی از جزییات مهم و چشم گیر هستند. اینکه در هر موقعیت و با هر لباسی چه رنگ و طرحی از جوراب را بپوشیم بسیار مهم است. نکات ساده ای درباره ست کردن جوراب وجود دارد که با رعایت آنها می توان به زیبایی و هماهنگی کامل در پوشش رسید.

ست کردن جوراب دخترانه
ست کردن جوراب دخترانه

1. بلندی و کوتاهی جوراب

برای لباس هایی مثل سارافون، دامن های کوتاه، شورتک و شلوارک ها، بهتر است از جوراب های ساق بلند استفاده کنید. همراه با شلوار های کوتاه و تنگ می توانید از جوراب مچی و ساق کوتاه استفاده کنید. جوراب نیم ساق دخترانه  و ساقدار دخترانه هم مناسب شلوار های گشاد و مام استایل هستند. هنگام ورزش و همراه با شورت ورزشی هم جوراب زیر زانو را توصیه می کنیم. در این میان کفش های جلو باز یا تابستانی و عروسکی هم هستند. برای این کفش ها هم جوراب عروسکی و جوراب جلو باز طراحی شده اند تا پاها درون کفش راحت باشند ولی جوراب مشخص نباشد.

2. رنگ جوراب

انتخاب و ست کردن رنگ جوراب برای دختران و بانوان کار راحت تری است. این کار را به سه روش می توانید انجام دهید.

  • ست کردن با رنگ کفش: که البته بهتر است رنگ کفش با سایر لباس ها مطابقت داشته باشد.
  • ست کردن با رنگ لباس ها: انتخاب رنگ یا طیف رنگی جوراب متناسب با لباس های دیگر بهترین گزینه است.
  • رنگ و طرح های مناسبتی: این طرح ها بسیار پرفروشند. مثلا طرح های پاییزه با طیف رنگی پاییزی، جوراب کریسمس، جوراب هالوین، جوراب هندوانه ای برای شب یلدا و تابستان و غیره.
جوراب پاییزی
جوراب پاییزی

3. جنس جوراب

پوشیدن جوراب های نخی با کفش های رسمی و پاشنه دار این روزها بیشتر شبیه به یک کاریکاتور یا طنز به نظر می رسد. عکس آن هم مصداق دارد. پوشیدن جوراب نایلونی با تیپ و کفش اسپرت!!!!!!خرید جوراب از سایت زوین از دست نده…

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید