دنیای جوراب نخی /خرید تکی و عمده جوراب نخی

جوراب نخی فانتزی

دنیای جوراب نخی /خرید تکی و عمده جوراب نخی

برای تماشای دنیای رنگین جوراب ها و خرید تکی و عمده جوراب نخی، سری به فروشگاه زوین بزنید و با مطمئن باشید که تنوع جوراب های ما، پاسخگوی هر سلیقه ای خواهد بود.

تنوع در طرح و رنگ، مدل های جدید جوراب و کیفیت بالای جوراب و قیمت مناسب را فقط از ما بخواهید.

چرا جوراب می پوشیم؟

دلایل جوراب پوشیدن
دلایل جوراب پوشیدن

از زیبایی و مد که بگذریم، جوراب ها فواید دیگری هم دارند

  • گرم نگهداشتن پاها
  • احساس راحتی در کفش
  • تمیز ماندن پا
  • مصارف درمانی (جوراب واریس)

مد و فشن، روی جوراب ها هم تاثیر فراوان داشته اند. امروزه انواع جوراب ها و پاپوش ها برای ست کردن با انواع لباس ها در بازار موجودند. جوراب ها از زیبایی و فشن گرفته تا مصارف ورزشی و درمانی، کاربرد دارند.

تاریخچه جوراب

تاریخچه جوراب
تاریخچه جوراب

بخواهید.

تاریخچه جوراب، خود به تنهایی حدیثی است مفصل. اولین بار جوراب را یونانی ها به پا کردن. در خانه به جای کفش،مردان جوراب های بلند و زنان جوراب های کوتاه به پا می کردند. پس از آنها ابتکار عمل به دست چینی ها و ژاپنی ها افتاد تا جوراب ساق کوتاه ابریشمی ببافند و در قرن 12م، این جوراب ها به اروپا راه پیدا کردند

جوراب کشباف از سال 1545 مرسوم شد. و اولین ماشین کشبافی در سال 1589، توسط ویلیام لی که یک کشیش انگلیسی بود اختراع شد.

جوراب ابریشمی و جوراب نخی، از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفتند. اغلب زن ها زیر دامن و مردها با شلوارهای کوتاه را با جوراب ساق بلند می پوشیدند. از قرن 18م به بعد شلوار بلند و جوراب کوتاه محبوب شدند که هنوز هم استفاده می شوند.

در سال 1940 اولین جوراب نایلونی در آمریکا به بازار آمد و بسیار پرطرفدار شد. به طوری که در همان سال اول 64 میلیون جفت از آن به فروش رسید.

در قرن نوزدهم بود که جوراب نخی های ماشین بافت تولید شدند. بعد از جنگ جهانی اول و با مد شدن دامن های کوتاه، جوراب های ساق بلند جای خود را به ساق جورابی های نایلونی دادند.

فواید جوراب نخی

جوراب نخی
جوراب نخی

برای مصارف طولانی مدت، بهتر است از جوراب نخی و یا جوراب نانو استفاده کنید. این نوع جوراب با جذب رطوبت، به حفظ سلامت و لطافت پا، احساس راحتی و جلوگیری از بوی بد کمک می کنند.

تنوع طرح و رنگ در جوراب نخی بسیار زیاد است. این جوراب ها با تراکم های مختلف تولید می شوند که برای هر فصل می توان جوراب نخی مناسب یافت.

برای خرید جوراب به قسمت فروشکاه مراجعه کنید و متناسب با خود جوراب زنانه و جوراب مردانه و جوراب بچگانه و ست مادر و کودک را انتخا کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید