خرید جدیدترین انواع جوراب بلند فانتزی دخترانه

خرید جوراب بلند

خرید جدیدترین انواع جوراب بلند فانتزی دخترانه

خرید جوراب بلند، مچی ، ساق دار زنانه، مردانه و بچگانه، جوراب طرحدار، فانتزی و ساده با یه قیمت خیلی مناسب. از بابت کیفیت جوراباام خیالتون راحت. برای خرید و دیدن انواع جوراب بالا زانو ، بچگانه در طرح و رنگ های متنوع، اینجا کلیک کنید.

توی سایت فروشگاهی زوین یه عالمه جوراب بلند زنانه و بچگانه موجوده. خرید راحت و ارسال فوری. فقط کافیه انتخاب کنین.

جوراب بلند را با چی بپوشیم بهتره؟

ست کردن جوراب بلند
ست کردن جوراب بلند

می دونم که خیلی وقته منتظر رسیدن زمستون بودین. هوا داره سرد میشه و وقت پوشیدن بوتای کوتاه و بلند رسیده. جوراب بلند و بالای زانو هم با بوت بلند جذابه و هم با بوت کوتاه. باید بگم که جوراب بالا زانو هم به تنهایی قشنگه و هم با جوراب نایلونی! بله درسته. پوشیدن جوراب بلند روی جوراب شلواری شیشه ای یا جوراب شلواری زنبوری یه مدل فشن و شیکه. یه شورت لی یا یه تونیک بافتنی هم این استایلو تکمیل می کنه.

البته گفته باشم برای فصلای گرمم خوشگله. با دامنای کوتاه و شورتای لی شیک و باکلاسه.

جوراب بلند بچگانه خیلی محبوبه. کلا دقت کردین، بچه ها عاشق جوراباشونن. جوراب بالای زانوی دخترانه، یه انتخاب شیک برای ست کردن با لباسای بچگونس. جوراب بلند طرح بافت برای فصلای سرد و جوراب بالای زانوی رنگی و فانتزی برای فصلای گرم خیلی مناسبه.

شاید فکر کنید که جوراب بالای زانو فقط برای استایلای فشن و اسپرت مناسبه. ولی باید بگم که این جورابا با پیراهنای کوتاه و کفش پاشنه بلندم خیلی شیک از آب در میاد.

در ضمن جوراب بلند برای مناسبت ها هم خیلی انتخاب خوبیه. مثلا جوراب هندوانه ای برای شب یلدا و تابستتون، یا جوراب هالوینی و غیره. برای خرید جوراب هندوانه ای حتما به بخش جوراب زنانه مراجعه کنید.

ست کردن جوراب بالا زانو
ست کردن جوراب بالا زانو

تازه بعدشم که جورابای بلندتون کهنه یا پاره شدن می تونین باهاشون عروسکای پارچه ای خوشگل درست کنین. حتما چندتا نمونه رو تو پستای بعدی براتون میذارم.

عروسک جورابی
عروسک جورابی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید