قیمت جوراب نیم ساق مردانه، زنانه و بچگانه/ فانتزی و ساده

قیمت جوراب نیم ساق

قیمت جوراب نیم ساق مردانه، زنانه و بچگانه/ فانتزی و ساده

فروش اینترنتی جدید ترین مدل های جوراب نیم ساق مردانه، زنانه و بچگانه طرح دار و ساده، در رنگ های زیبا و متنوع. برای مشاهده تنوع و قیمت جوراب نیم ساق با کیفیت و زیبا اینجا کلیک کنید.

جوراب نیم ساق یکی از پرکاربردترین انواع جوراب می باشد. زیرا می توان آنها را با انواع لباس ها ست کرد. در فروشگاه زوین، جوراب نیم ساق زنانه، مردانه و بچگانه در طرح ها و رنگهای متنوع موجود است که می توانید آنها را به صورت تکی، 3تایی و یا 6 تایی، ست مادر و کودک یا پک هدیه جوراب با بسته بندی زیبا، سفارش دهید.

انواع جوراب نیم ساق و کاربرد آنها

جوراب نیم ساق
جوراب نیم ساق

قبلنا، بیشتر آقایون مشتری جورابای نیم ساق بودن. دلیلشم معلومه. جوراب نیم ساق و ساق دار رو تو هر فصلی و با هر لباسی می شه پوشید. برای مردایی که لباس رسمی و شلوار پارچه ای می پوشن، مهمه که وقتی می نشینن یا پاهاشونو روی هم میندازن، ساق پاهاشون مشخص نباشه. همچنین قسمت بالای ساق پا کمی چرتره. پوشیدن جورابی که فقط تازیر عضله ساق باشه، احساس راحتی بیشتری رو ایجاد می کنه.

جوراب نیم ساق دخترانه هم مشتری های زسادی داره. چون با لباسای زیادی مثل دامن، شورت، شلوار و شلوار کوتاه، تر کیب شیک و قشنگیه. در ضمن، از ساق پای بچه ها محافظت می کنه و گرم نگهشون میداره. جلوی خراشیده شدن پا توسط کفش رو هم می گیره.

از وقتی که شلوارای کوتاه مد شدن، جورابای نیم ساق و ساق دار برای خانم ها هم محبوب شده. طراحی جالب جوراب های نیم ساق فانتزی، اسپرت، رنگی و تا به تا، چیزی نیست که یه خانم بتونه ازش بگذره.

گذشته از اینها، قیمت جوراب نیم ساق نسبت به جوراب های بلند کمتر و به صرفه تره.

یه پیشنهاد زمستونی

آدم برفی جورابی
آدم برفی جورابی

تو این روزای سرد که هممون بخاطر کرونا یه خونه نشینی اجباری رو تجربه می کنیم می شه با جورابای قدیمی سفید ازین آدم برفی های خوشگل و با حال درست کنیم. درست گردن عروسک با جوراب می تونه یه سرگرمی عالی برای بچه ها هم باشه.

شما میتوانید از فروشگاه زوین با خرید جوراب لذت نو بودن تجربه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید