جدیدترین مدل های جوراب لنگه به لنگه فانتزی

ست مادر و کودک جوراب ساقدار لنگه به لنگه
blank

جدیدترین مدل های جوراب لنگه به لنگه فانتزی

جوراب مچی زنانه طرح گربه لنگه به لنگه
جوراب تا به تا

شاید فکر کنید که پوشیدن جوراب لنگه به لنگه یک استایل جدید است. ولی تاریخچه جوراب های تا به تا به قدمت ایجاد خود جوراب است. چه روزهایی که در صف مدرسه متوجه جوراب های تا به تای خود شده و از خجالت آب شده ایم. ولی این روزها پوشیدن جوراب تا به تا ،نه تنها باعث خجالت نیست که یک مدل جدید به شمار می رود. شاید حتی قیمت جوراب لنگه به لنگه هم نسبت به سایر جوراب ها بیشتر هم باشد. ولی این استایل جوراب از کجا آمده و چطور ترند شده است؟!

روز جهانی جوراب لنگه به لنگه !!

روز جهانی جوراب لنگه به لنگه
روز جهانی سندرم داون

هر ساله ، روز بیست و یکم مارس، روز پوشیدن جوراب های تا به تا است و اغلب افراد در سراسر جهان جورابهای لنگه به لنگه می پوشند. البته این روز ، در اصل روز جهانی سندروم داون است ( world down syndrome day ). این روز به دو دلیل به این نام خوانده می شود. یکی احترام به شان و حمایت از مبتلایان به سندرم داون و نیز هشدار برای پیشگیری از این اختلال ژنتیکی. اختلالی که به راحتی توسط آزمایش های ژنتیک پیش از ازدواج، قابل پیشگیری است.

زیباترین نمونه این حمایت را می توانید در جورابهای لنگه به لنگه نخست وزیر محبوب کانادا ببینید. راز جوراب های فانتزی و رنگارنگ جاستین ترودو این است که وی برای حمایت از کسب و کار جوانی مبتلا به سندروم داون ، همواره این جوراب های رنگی و شیک و فانتزی را به پا می کند و از این راه برای او تبلیغ می کند.

خرید جوراب تا به تا

ست مادر و کودک جوراب لنگه به لنگه فانتزی
خرید جوراب تا به تا

اگر از جوراب های معمولی و طرح های تکراری جوراب هایتان خسته شده اید، وقت آن رسیده که تغییری در استایل خود ایجاد کنید. تغییری که کم هزینه ولی تاثیرگذار باشد. با خرید جوراب لنگه به لنگه فانتزی ، نه تنها شما، که همه اطرافیانتان را شگفت زده خواهید کرد. امروزه مدل های جذاب و شیکی از جوراب های لنگه به لنگه زنانه و مردانه و بچگانه تولید می شوند. از جوراب های ساق بلند گرفته تا جوراب های ساقدار و مچی. نه تنها خانم ها و بچه ها که حتی آقایان هم ، جذب جوراب های فانتزی تا به تا شده اند. پوشیدن جوراب تا به تا را به همه افراد و با هر تیپی ، پیشنهاد می کنم.

فروشگاه زوین، مجموعه ای جذاب و جدید و متنوع از جوراب تا به تا را به مشتریان خود عرضه کرده است. این جوراب ها در غالب جوراب زنانه ، مردانه و جوراب بچگانه و نیز ست جوراب مادر و فرزندی ارائه شده اند. مدل های جدید جوراب های تابه تا را می توانید به استایل های اسپرت و فانتزی و حتی رسمی و مجلسی ست کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید