برای خرید یک شورت تابستانی مردانه چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

شورت تابستانی مردانه
blank

برای خرید یک شورت تابستانی مردانه چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

شورت تابستانه مردانه
شورت تابستانه مردانه

تابستان، علاوه بر میوه های خوش آب و رنگ و خوشمزه ، فصل گرما و عرق کردن و احیانا عرق سوز شدن بخش های حساس بدن است. برای رهایی از این معضل سوزناک! راهکارهایی ساده وجود دارد. اگر از پدر بزرگتان بپرسید، اولین پیشنهاد او همان شورت های مامان دوز خواهد بود. شکل امروزی ترش را شورت تابستانی مردانه می نامند. سری به سایت آمازون بزنید تا ببینید برند های معتبر پوشاک ، این شورت ها را با چه قیمتی گزاف به فروش می رسانند. در فصل تابستان زیر پوش های مردانه خوب علاوه بر خنک بودن به دلیل راحت بودن و سبک بودن آن محبوب می باشد . علاوه بر سبکی و خنکی و مسائل بهداشتی ، شورت های تابستانی مردانه باید به خوبی رطوبت را جذب کنند تا لکه های عرق بر روی شلوار دیده نشود.

نکاتی مهم برای انتخاب شورت تابستانی مردانه مناسب

                                                          blank

هرگز لباس های زیر با الیاف مصنوعی را در فصول گرم استفاده نکنید!

به علت های مختلف پیش می آید مردان در هنگام خرید شورت و لباس زیر دقت کافی به خرج نمی دهند. جنس بد زیر پوش باعث می شود که به بدن بچسبند موجب عرق زیاد شوند. این لکه های عرق بر روی شورت باقی می ماند و پاک نمی شود. این عامل باعث می شود فرد دچار حساسیت و بیماری های پوستی شود. متخصصان پوست و اورولوژیست ها در باره رعایت نکات بهداشتی توصیه هایی کرده اند که در زیر به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

شورت های مردانه را طولانی مدت استفاده نکنید

مردها ساعت های زیادی را بیرون از خانه مشغول کار و فعالیت بدنی هستند. این فعالیت ها باعث ایجاد عرق و ترشح در ناحیه تناسلی می شود. پس باید لباس های زیر مردانه را زود به زود شست. همچنین عمر مفید شورت های نخی مردانه 4 تا 6 ماه است و پس از آن باید دور انداخته شود . اورولوژیست ها توصیه می کنند که به هنگام خرید زیرپوش مردانه ، به لحاظ کیفیت جنس ، رنگ و سایز ، دقت و وسواس بیشتری به خرج دهند تا از بیماری های دستگاه تناسلی جلوگیری شود.

در انتخاب سایز مناسب بیشتر دقت کنید

اغلب مردان ران های بزرگ تری دارند. جوان ترها ترجیح می دهند شلوار های جین چسبان بپوشند. فعالیت فیزیکی زیاد در طول روز ، خصوصا برای ورزشکاران، آن هم با شورت های تنگ و نامناسب ، خطرناک است. پوشیدن شورت هایی که کشسانی کافی نداشته باشد، صدمات جبران ناپذیری به دستگاه تناسلی وارد می کند یکی از مهم ترین عواقب این امر، عقیم شدن فرد در بزرگسالی است. پس همیشه و خصوصا در فصل تابستان ، از شورت مردانه با سایز مناسب و کشسانی کافی ، استفاده کنید.

   تاریخچه لباس زیر مردانه

                      blank

جالب است ابن است که قدمت شورت مردانه به حدود 7000 هزار سال پیش در مصر باستان باز می گردد. با تحقیقات بر روی جسد های مومیایی شده و آثار بر جای مانده از خطوط باستانی مصری بر لوح ها و دیوار ها، این مدل شورت شباهت بسیاری به پوشک بزرگسال داشته و آقایان به دور کمرهای خود می بستند. این نوع پوشش سر آغازی برای تولید انواع شورت مردانه شد. جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. پارچه های نخی و پنبه ای انتخاب مناسبی برای لباس های زیر هستند. هوا در شورت هایی با الیاف نخی ، بهتر جریان دارد و مانع از عرق کردن و عرق سوز شدن می شود. پارچه هایی که از جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی هستند، با اینکه ارزان تر هستند، ولی به مرور زمان باعث حساسیت های پوستی، التهاب یا خارش شوند.

به تازگی شورت های نانو و آنتی باکتریال وارد بازار شده اند. این مدل شورت ها مانع از ایجاد باکتری یا بوی بد در لباس زیر مردانه می شود. اما این را بدانید که برای جلوگیری از ایجاد جرم و لکه و بوی بد، باید شورت ها را بیشتر از سایر لباس ها بشویید. دقت کنید از شوینده های ملایم استفاده کنید. تا حد امکان از لباس شویی استفاده نکنید و با دست این شستشو را انجام دهید تا آلودگی سایر لباس ها به شورت ها نچسبند.

بهترین روش  برای خشک کردن لباس زیر چیست ؟

بهترین و ساده ترین روش برای خشک کردن لباس های زیر و شورت های مردانه، نور خورشید است. نور خورشید نه تنها باعث زود خشک شدن لباس زیرمی شود، بلکه باعث از بین رفتن باکتری ها نیز می شود. اگر جنس لباس زیرتان نازک است، آن را بر روی حوله پهن کنید تا زیر نور خورشید خشک شود. هرگز لباس زیر مردانه را مرطوب و نمدار به تن نکنید یا آن را درون کمد لباس هایتان قرار ندهید. چون رطوبت ، محیط مناسبی را برای رشد میکروب ها و باکتریها ایجاد می کند. پس توجه داشته باشید ، همیشه لباس زیر را خشک به تن کنید.

 

 

نکته مهم پایانی درباره شورت های تابستانی مردانه این است که این لباس ها در ارتباط مستقیم با پوست قرار دارند. در فصل تابستان بیشتر عرق می کنید، پس در این صورت حتما” لباس زیرتان را هر روز عوض کرده و آن را به خوبی بشوید و در صورت امکان زیر نور مستقیم آفتاب خشک کنید. اگر نور آفتاب نبود، آن را پس از خشک شدن ، چند دقیقه اتو بکشید.

برای تهیه انواع شورت زنانه و شورت مردانه و زیرپوش مردانه به فروشگاه زوین سربزنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید