شورت اسلیپ چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

شورت اسلیپ چیست

شورت اسلیپ چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

شورت اسلیپ مردانه چیست
شورت اسلیپ چیست

بخش مهمی از تولیدات برند های معتبر پوشاک مانند کالوین کلین و H&M به پوشاک زیر زنانه و مردانه تعلق دارد. این حجم از تولیدات و تنوع محصولات، بیانگر اهمیت استفاده از این نوع پوشاک است. تا جایی که حتی تکنولوژی های روز را برای ارتقای کیفیت لباس های زیر به کار گرفته اند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که شورت اسلیپ چیست و چه کاربردی دارد؟ آنچه در فارسی به شورت اسلیپ معروف است همان “BRIEF UNDERWEAR” در زبان انگلیسی است. این نوع شورت همان شورت های کوتاه خودمان هستند. یکی از پر مصرف ترین مدل های لباس زیر زنانه و مردانه ، شورت های اسلیپ هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و کاربرد انواع شورت های اسلیپ زنانه و مردانه بپردازیم.

چرا شورت های مردانه اسلیپ اینقدر محبوب هستند؟

شورت اسلیپ چیست
شورت اسلیپ مردانه

مهم ترین دلیل محبوبیت شورت های اسلیپ ، راحتی آنهاست. در واقع تنها کمر، باسن و دستگاه تناسلی را پوشش می دهد. به سبب نداشتن پوشش در قسمت ران، راه رفتن دویدن و نشستن با شورت های اسلیپ راحت تر می کند. شورت های اسلیپ را می توان به راحتی با لباس های تنگ پوشید؛ چون مانند شورت های پادار زیر شلوار های جین و تنگ جمع نمی شوند و مشخص نیستند.

شورت های اسلیپ برای کسانی که ران های پهن دارند ، مناسب است . این پوشش برای افراد ورزشکار بسیار مناسب است . این شورت های اسلیپ بخصوص برای مردان که فعالیت های سنگینی می کنند مثلا در حین ورزش کردن  یا کار کردن باعث می شود دستگاه تناسلی را ثابت نگه دارد و از احتمال بروز آسیب دیدگی جلوگیری کند .

شورت اسلیپ زنانه و دخترانه

شورت اسلیپ زنانه چیست
شورت اسلیپ زنانه چیست

یکی از مهمترین بخش های پوشاک زنانه ، شورت ها هستند. شاید دلیل آن هم فرم آلت تناسلی زنانه و اهمیت حفظ بهداشت آن است. توصیه می شود که خانم ها به هنگام بارداری و پریود های ماهانه از شورت های اسلیپ استفاده کنند. چون این مدل شورت زنانه انعطاف پذیری خوبی دارند و در ناحیه شکم و کمر فشار مضاعف ایجاد نمی کنند. به دلیل فرم مناسب شورت در قسمت ران، استفاده از تمپان و نوار بهداشتی به همراه این شورت ها راحت تر بوده و مانع از خروج ترشحات می شوند.

همچنین اغلب خانم ها و دختر خانم های جوان در مراسم رسمی از دامن های کوتاه و بالای زانو استفاده می کنند. پوشیدن شورت های اسلیپ به جای شورت های فانتزی خیلی بهتر است. چون در صورت بالا رفتن دامن در حین رقص یا فعالیت، شورت های فانتزی و لامبادا قسمت پایین تنه را پوشش نمی دهند .

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید