کاربرد سوتین ها به عنوان پرفروش ترین زیرپوش زنانه با قیمت های مختلف

زیرپوش زنانه قیمت

کاربرد سوتین ها به عنوان پرفروش ترین زیرپوش زنانه با قیمت های مختلف

یکی از بخش های مهم پوشاک زنانه را انواع زیرپوش زنانه تشکیل می دهند. فروشگاه های لباس زیر زنانه ، مدل های متنوع زیرپوش زنانه با قیمت های مختلف عرضه می کنند. کیفیت و متریال استفاده شده در زیرپوش های زنانه ، بر قیمت آن تاثیر می گذارند. این تنوع مدل و قیمت در لباس های زیر زنانه ، گاهی خرید این پوشاک را کمی سخت می کند. لازم است به همان اندازه به لباس های رویی خود اهمیت می دهید، حواسمان به لباس های زیر هم باشد. زیرا انتخاب زیرپوش نامناسب می تواند زندگی ما را از لحاظ کیفیت تحت تاثیر قرار دهد. بخشی از اعتماد به نفس و حس های خوبمان به لباس زیر بر می گردد. پس برای خرید زیرپوش مناسب، به نوع دوخت، جنس، کش، قزن و قفل، جنس پارچه و البته قیمت آن توجه کنید. علاوه بر مواردی که اشاره شد، زیبایی لباس زیر هم مهم است. لباس زیر زنانه یکی از پر مصرف ترین نوع پوشاک است. پس لازم است با انواع و اقسام شورت زنانه  آشنا شویم.

معرفی انواع سوتین های زنانه و قیمت آنها

 

سوتین ها ، زیرپوش های زنانه محبوب و شیکی هستند که در استایل های زنانه تاثیر چشمگیری دارند. برندهای معتبر زیرپوش های زنانه ، مدل های مختلف سوتین را با قیمت های مختلف تولید می کنند. از سوتین های شیک و لاکچری ویکتوریاز سکرت گرفته تا برند های شناخته شده در ایران مانند برندهای ترک Yeni Inci , NBB از طراحی سوتین ها چند هدف واحد دارند. آن هم زیبایی استایل و احساس راحتی هر چه بیشتر است.

سوتین های ساده و کاربردی

  • سوتین ساده:

این نوع سوتین ، زیرپوش زنانه پرکاربردی است که نسبت به سایر مدل ها قیمت مناسب تری دارد. در دوخت این قبیل سوتین ها از فنر و اسنفج استفاده نمی شود. در نتیجه خیلی راحت هستند و برای مصارف روزانه بسیار مناسب هستند. انواع سوتین های ساده نخی و دانتل بسیار پر فروش اند.

  • سوتین فنردار :

در واقع همان سوتین های ساده هستند با این تفاوت که در قسمت زیر کاپ ، یک قطعه فنر از جنس پلاستیک یا فلز تعبیه شده است. این قطعه باعث فرمدهی بهتر سینه ها می شود. از این مدل زیرپوش زنانه که کمی از انواع ساده گران قیمت تر هستند می توانید بیرون از خانه و در محل کار استفاده کنید.

  • شیردهی یا پرستار:

این نوع سوتین برای مادرانی مناسب است که به نوزادان خود شیر می دهند. این سوتین دارای دکمه هایی است که هنگام شیر دادن باز می شوند و مادران می توانند به راحتی بدون نیاز به در آوردن کامل سینه از سوتین به نوزادان خود شیر دهد.

سوتین های مجلسی و فانتزی

  • سوتین اسفنجی:

سوتین های اسفنجی با ضخامت های مختلف و در مدل های بسیار متنوع تولید می شوند. در دوخت این سوتین ها هم از فنر و هم از اسفنج های قالب دار با سایز های مختلف استفاده می شود. این مدل زیرپوش زنانه که قیمت بالاتری از دیگر مدل ها دارد را می توانید به همراه لباس های مجلسی استفاده کنید.

  • سوتین جک دار:

این نوع برای فرم دادن سینه به بالا و کم کردن فاصله دو سینه، کاربرد دارد.

  • سوتین پوش آپ :

وجود یک شکاف، میان دو گودی کاسه این مدل سوتین وجود دارد. این سوتین برای استفاده از تیشرت، مناسب است و روی تیشرت رد نمی اندازد.

  • سوتین کپسول دار:

این نوع سوتین جریان هوا را به سطح پستان می رساند. جریان هوا ، علاوه بر ایجاد خنکی و حس راحتی ، شخص را از بیماری های پوستی مانند قارچ مصون نگه دارد.

با تهیه انواع زیرپوش از فروشگاه زوین بهترین حس ها را تجربه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید