از تاثیر مدل های مختلف زیرپوش زنانه شیک در استایل و روحیه خود چه می دانید؟

زیرپوش زنانه قیمت

از تاثیر مدل های مختلف زیرپوش زنانه شیک در استایل و روحیه خود چه می دانید؟

معرفی مدل های زیرپوش شیک زنانه
معرفی مدل های زیرپوش شیک زنانه

زیر پوش ها با اینکه در معرض دید نیستند و حریم شخصی افراد محسوب می شوند، ولی نقش مهمی در روحیه و جذابیت استایل افراد دارند. در نظر سنجی ای در ایالات متحده که توسط شاپ اسمارت (shop smart)  صورت گرفت، 25 درصد افراد بر این عقیده بودند که مدل زیرپوش های زنانه مردانه ای  که شیک نیستند، یا اندازه آنها مناسب نیست، بر حالات روحی آن ها تاثیر منفی می گذارد. ادامه این تحقیقات نشان داد، تقریبا نیمی از شرکت کنندگان در نظر سنجی ، از پوشیدن مدل های زیرپوش شیک، زیبا و مناسب، احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنند. توصیه ما به زنان، مردان این است که هیچ گاه قدرت لباس زیرتان را دست کم نگیرید. فکر نکنید، چون زیرپوش ها  را کسی نمی بیند، نیازی به شیک بودن و خاص بودن ندارد. اگر روحیه خوبی ندارید، حتما یک مدل زیر پوش شیک، زیبا و با کیفیت عالی بپوشید.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب در زیرپوش ها و تاثیر آن

blank
چند مدل زیرپوش شیک زنانه

زنان و مردان زیادی در انتخاب رنگ و مدل زیرپوش و شیک بودن آن، وسواس به خرج می دهند. چون لباس زیر، بخشی از شخصیت آنها را تعریف می کند. پوشیدن  لباس های زیر فانتزی،  باعث جذابیت شما می شود. به شرطی که در انتخاب رنگ و مدل آنها بیشتر دقت کنید.

در ادامه به رنگ های پرطرفدار زیرپوش ها و تاثیر روانشناختی برخی رنگ ها می پردازیم.

روانشناسی رنگ آبی

طبق روانشناسی رنگ ها ، آبی در لباس زیر، منتقل کننده آرامش و صداقت است. اگر می خواهید طرف مقابلتان را تحت تاثیر بگذارید، در پوشیدن مدل های زیرپوش شیک با آبی رنگ، درنگ نکنید.

روانشناسی رنگ قرمز

مدل های جدید زیرپوش زنانه شیک قرمز
مدل های جدید زیرپوش زنانه شیک قرمز

افرادی که به پوشیدن لباس قرمز اشتیاق نشان می دهند، بسیار پر انرژی، رک و شجاع هستند. جالب است بدانید که از پر فروش ترین لباس های زیر زنانه ، با رنگ قرمز است. لباسی  پر تحرک و شیک برای عزیزانی که دوستشان داریم

روانشناسی رنگ سفید و تاثیر آن در انتخاب زیرپوش سفید

هر چند در علم رنگ شناسی، سفید، سیاه و خاکستری جزء رنگ های خنثی قرار گرفته است، تاثیرات روانشناختی خاص خود را دارند.  استفاده از زیرپوش های سفید رنگ ، شما را فردی پاک، معصوم با روحی زلال و شفاف و کسی که دوستدار بهداشت است، به طرف مقابل معرفی می کند. خرید لباس زیر سفید برای نوعروس ها و جوانان نیز برای ایجاد همین حس صورت می گیرد . رنگ سفید برای کسانی که رنگ پوستشان برنزه نیز مناسب است و جذابیت خاصی به این افراد می دهد. برای شستشوی زیرپوش های سفید خود دقت کنید. این مدل و رنگ زیرپوش های شیک خود را جدا از سایر لباس ها بشویید تا درخشش خود را حفظ کنند.

روانشناسی رنگ سیاه در زیرپوش زنانه:

کسانی که از زیر پوش با رنگ مشکی استفاده می کند، تمایلات نفسانی شان را نشان می دهند. پوشیدن مدل های مختلف زیرپوش رنگ تیره و خصوصا مشکی می تواند تاثیر منفی و هم تاثیر مثبت بگذارد. این به شما بستگی دارد که کی و کجا از این رنگ استفاده کنید. برای پوشیدن زیر پوش در اتاق خواب باید تمایلات طرف مقابل را بسنجید و وسواس به خرج داد.

رنگ سبز از دید روانشناسی در لباس زیر زنانه:

این رنگ در لباس زیر بیانگر ثبات عاطفی و دوستی و صمیمیت است. اگر برای اولین بار کسی را دوست دارید کنارتان بماند، برای انتقال حس آرامش و رهایی، رنگ سبز بهترین گزینه است.

تاثیر روانشناختی رنگ صورتی در زیرپوش های زنانه

خرید رنگ صورتی در لباس زیر لطافت و زنانگی شخص را نمایان می کند. رنگ صورتی روشن، از آرامش و ملایمت بر خودار است و محبت فرد مقابل را می طلبد. فراموش نکنید که این رنگ اغواگری فوق العاده ای در خود دارد. قدرت شگفت انگیزی در طیف های مختلف رنگ صورتی تا سرخابی وجود دارد که چشم ها اغلب تسلیم آن می شوند.

در آخر رنگ ها می توانند احساسات و تخیلات ما را بیش از کلمات و بوها تحت تاثیر قرار دهند. پس اگر به دنبال یک مدل زیرپوش شیک برای اغواگزی بیشتر هستید، حتما به رنگ آن دقت کنید.

چرا زیرپوش های زنانه باید شیک و وسوسه انگیز باشد؟

زیرپوش های دانتل زنانه
زیرپوش های دانتل زنانه

مردان و زنان عاشق شورت و سوتین هایی هستند که به شیکی و زیبایی قسمت های خصوصی بدن را بپوشاند. زیرا تحقیقات روانشناسی، نشان داده است که افراد، اگرطرف مقابل را با زیرپوش ببینند، سریعتر تحریک می شوند تا این که لخت باشد. با این که زنان به لباس زیر خود بسیار اهمیت می دهند، ترجیح می دهند مردان هم مدل های مختلف زیرپوش شیک استفاده کنند. با توجه به شناختی که از روحیات شریک زندگی خود دارید، رنگ و مدل زیرپوش تان را انتخاب کنید. افرادی هستند که نمی دانند چه لباس زیری را در چه شرایطی بپوشند، می توانند با خرید شورت زنانه از سایت زوین یه انتخاب عالی داشته باشید.

               

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید