کادو روز مرد و شیک ترین مدل های جوراب هدیه روز مرد از کجا تهیه کنیم؟

هدیه روز پدر

کادو روز مرد و شیک ترین مدل های جوراب هدیه روز مرد از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که می‌دانید با نزدیک شدن روز مرد همه به دنبال خرید کادویی مناسب برای پدران و همسران خود هستند اما ناغافل همه‌ی این افراد به سراغ خرید جوراب برای مردها می‌روند!

 

 

حتما شنیده‌اید که افرادی به شوخی می‌گویند که نام دیگر روز مرد، روز جوراب است. به نظر شما تاریخچه‌ی خریدن جوراب هدیه روز مرد چیست؟ اگر شما هم نسبت به تاریخچه این موضوع کنجکاو شده‌اید و یا قصد خرید جورابی باکیفیت را دارید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جوراب کادو روز پدر

جوراب کادو روز مرد

 

تاریخچه‌ی خریدن جوراب هدیه روز مرد

جالب است بدانید که اگر از دوستان یا آشنایان خود بپرسید که هدیه روز مرد چی بخرم، اغلب آن‌ها می‌گویند جوراب! بی‌شک خریدن کادو برای پدرها بسیار سخت‌تر از مادرهاست. در واقع گزینه‌های بسیار زیادی برای کادوی روز زن وجود دارد که می‌توان به عطر و ادکلن، زیورآلات، وسایل دکوری و… اشاره کرد که خانم‌ها از دیدنشان به وجد می‌آیند. اما در مقابل هنگامی که به گزینه‌های مناسب برای کادو روز پدر فکر می‌کنیم، نهایتا به پیراهن مردانه، کیف پول و یا عطر و ادکلن می‌رسیم. از آنجایی که بیشتر خانم‌ها خانه‌دار می‌باشند، از پس اندازهای خود اقدام به خرید کادو برای همسرشان می‌کنند و در نهایت به یک جوراب ناقابل بسنده می‌کنند.

لازم است بدانید که اگرچه جوراب هدیه‌ای پیش پا افتاده به حساب می‌آید اما اغلب مردان به این هدیه شدیدا نیاز دارند. مردها معمولا بخش زیادی از روز را در محیطی بیرون از خانه سپری می‌کنند و به همین دلیل بیشترین میزان استفاده از جوراب را دارند. با توجه به این که استفاده‌ی روزانه و مداوم از یک جوراب سبب پاره شدن یا فرسودگی آن می‌شود، مردها بیشترین نیاز را به جوراب خواهند داشت.

پدران معمولا بیشترین میزان از خودگذشتگی را برای فرزندان و خانواده خود می‌کنند بنابراین اگر قصد خرید هر نوع هدیه دیگری را برای پدرتان دارید، توصیه می‌شود که حتما یک جفت جوراب هدیه روز مرد را نیز همراه آن به پدرتان هدیه دهید.

خرید جوراب مردانه

جوراب مردانه طرح‌دار

در هنگام خرید جوراب هدیه روز مرد به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

همانطور که می‌دانید جوراب نقش بسیار مهمی در استایل و تیپ مردانه دارد اما گاهی اوقات توسط برخی از افراد نادیده گرفته می‌شود. توجه به نوع، رنگ و سایز جوراب اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا یک جوراب مناسب می‌تواند جذابیت و شیک پوشی شما را چندین برابر کند.

جوراب روز مرد

برخی از افراد تصور می‌کنند که برای جذابیت بیشتر، رنگ جوراب حتما باید با کفش ست شود که این تصور کاملا اشتباه می‌باشد. برای خرید جوراب هدیه روز مرد باید بدانید که جوراب‌ مردانه بر اساس بلندی به 4 قسمت تقسیم می‌شوند.

جوراب‌ مردانه بر اساس بلندی به 4 قسمت تقسیم می‌شوند:

   1.پاپوش مردانه:

جوراب کالج مردانه سه تایی سرمه ای

این جوراب‌ها بعد از پوشیدن کفش به هیچ عنوان مشخص نمی‌شوند زیرا فقط انگشتان و کف پا را می‌پوشانند. پاپوش مردانه بیشتر میان پسران جوان پرطرفدار است و با کفش‌های کالجی استفاده می‌شود. جوراب کالج مردانه در طرح و تنوع بالا می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه زوین خریداری کنید.

   2.جوراب‌های مچی:

این جوراب‌ها هیچ گونه ساقی ندارند و کش آن‌ها روی مچ پا قرار می‌گیرد. انواع متنوعی جوراب مچی مردانه در فروشگاه زوین موجود است این جوراب ها بسیار نرم و لطیف هستند و از کشسانی خوبی برخورداراند و مناسب هر سایز پایی می باشند.

جوراب مچی مداد رنگی روشن 6 تایی

جوراب مچی مردانه
خرید جوراب مچی مردانه
جوراب مچی مردانه
خرید جوراب مچی مردانه
جوراب نیم ساق مردانه
پک 6 تایی جوراب مردانه مچی

   3.جوراب ساق متوسط:

جوراب‌های ساق متوسط مردانه یا جوراب نیم ساق مردانه بهترین گزینه برای استفاده همراه لباس‌های اسپرت می‌باشند. این جوراب‌ها به دلیل اندازه‌ی ساق متوسط، به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ضمن ساق این جوراب‌ها 7.5 الی 9 سانت بالاتر از مچ پا می‌باشد. اگر قصد خرید کادو روز مرد جوراب را دارید می‌توانید از این مورد مدل از جوراب‌های مردانه خریداری کنید زیرا این جوراب‌ها اندازه ساق نسبتا استانداردی دارند و برای استفاده روزانه گزینه بسیار مناسبی می‌باشند.

جوراب مچی زنانه
پک 3 تایی جوراب نیم ساق نخی
پک 3 تایی جوراب ساقدار مردانه
پک 3 تایی جوراب مردانه نیم ساق سامورایی

   4.جوراب‌های بلند:

این جوراب‌ها بلندترین میزان ساق را در میان 3 مدل دیگر دارند و ساق‌ آن‌ها تا زیر زانو می‌آید. جوراب ساقدار مردانه بیشترین طرفدار در بین آقایان دارد و اکثر آقایان جوراب ساقدار مردانه می پوشند. برند السوان یکی از برند های معروف جوراب مردانه می باشد که بیش از صد مدل متنوع جوراب ساقدار مردانه طرح دار  فانتزی و ساده به خریداران محترم عرضه می کند. فروشگاه زوین عرضه کننده متنوع ترین جوراب مردانه این برند می باشد و شما می توانید باکیفیت ترین جوراب های مردانه با قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری کنید و وجه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

جوراب ساقدار مردانه

جوراب مردانه با کیفیت

جوراب مچی مردانه
پک 6 تایی جوراب مردانه تیره
جوراب نیم ساق مردانه
پک 12 تایی جوراب مردانه
جوراب نیم ساق مردانه
پک 12 تایی جوراب مردانه ساقدار
جوراب راه راه مردانه
جوراب مردانه شیک

چگونه مناسب‌ترین جوراب مردانه را انتخاب کنیم؟

  • انتخاب رنگ جوراب:

همانطور که گفته شد برخی از افراد تصور می‌کنند که رنگ جوراب‌های مردانه باید با کفش ست شود و این تفکر کاملا اشتباه است. برای خرید جوراب مردانه شیک حتما رنگ آن را با شلوار خود ست کنید. به عبارتی دیگر اگر از شلوارهای پارچه‌ای استفاده می‌کنید، بهتر است که رنگ جوراب هم رنگ شلوار و یا حتی چند درجه تیره‌تر از آن باشد.

  • انتخاب ساق جوراب:

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، جوراب‌های مردانه در اندازه ساق‌های مختلفی وجود دارند. چنانچه از لبا‌س های رسمی یا مجلسی نظیر کت شلوار یا شلوارهای پارچه‌ای استفاده می‌کنید، بهتر است جوراب‌هایی با ساق متوسط را خریداری کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که در چنین شرایطی بهتر است پای شما حتما نشستن یا بلند شدن مشخص نشود. البته اگر از جوراب‌های بدون ساق و اسپرت استفاده می‌کنید، نمایان شدن ساق پایتان هنگام نشستن یا بلند شدن موردی ندارد.

  • انتخاب طرح و نقش جوراب:

جوراب‌های مردانه نیز در دو نوع طرح‌دار و ساده در بازار موجود می‌باشد که شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که استفاده از جوراب‌هایی با نقش و نگارهای فراوان همراه لباس‌های رسمی مناسب نیست و بهتر است که در چنین شرایطی از جوراب‌های ساده استفاده شود. برای مشاهده عکس جوراب کادو روز مرد با تنوعی بسیار بالا می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

  • سایز جوراب:

لازم است بدانید که جوراب نیز مانند هر لباس دیگری دارای سایز می‌باشد. در واقع بهتر است که سایز جوراب مردانه برای جوراب هدیه مردانه روز مرد حدود دو سایز بزرگ‌تر از سایز کفش باشد.

پک 6 جفتی جوراب های فانتزی مردانه بسیار شیک

انواع جوراب مردانه شیک

 

باکیفیت و شیک ترین مدل های جوراب هدیه روز مرد از کجا تهیه کنیم؟

حتما برایتان پیش آمده است که ساعت‌ها به دنبال فروشگاهی با کیفیت برای خریدن کادو برای عزیزانتان بگردید. همانطور که می‌دانید کیفیت بالای هدیه از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین توصیه می‌شود که برای خرید هدیه جوراب روز مرد حتما به سراغ فروشگاهی مطمئن بروید. یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی باکیفیت فروشگاه زوین می‌باشد. لازم به ذکر است که محصولات این فروشگاه دارای تنوعی بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه می‌باشند. شما می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید انواع جوراب‌ زنانه و مردانه شیک و باکیفیت کنید. و در آخر اگر سوالی در رابطه با نحوه سفارش از این فروشگاه دارید، می‌توانید از قسمت کامنت برای اشتراک گذاری سوالاتتان استفاده کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید