10 مورد از ترند ترین مدل جذاب جوراب شیک و مجلسی در سال 2023

10 مورد از ترند ترین مدل جذاب جوراب شیک و مجلسی در سال 2023

آیا تا به حال در مجالس و مهمانی‌ها از جوراب شیک و مجلسی استفاده کرده‌اید؟ خوب است بدانید که طرفداران اصلی جوراب‌های مجلسی زنان و دختران می‌باشند. استفاده از این جوراب‌ها امروزه بسیار مرسوم است به طوری که جذابیت و شیک پوشی را در استایل شما به وجود می‌آورد.

تنوع جوراب‌های مجلسی روز به روز در حال افزایش است و هر ساله مدل‌ها متعدد و جدیدی وارد بازار می‌شوند. بنابراین آشنایی با مدل‌های جذاب جوراب مجلسی برای افرادی که مطابق با مد پیش می‌روند امری ضروری است. به نظر شما در سال 2022 چه مدل‌هایی ترند می‌باشند؟ اگر شما هم قصد خرید جوراب‌ های مجلسی را دارید و یا می‌خواهید با جدیدترین مدل‌های جوراب آشنا شوید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

جدیدترین مدل‌های جوراب مجلسی:

  1. جوراب و جوراب شلواری‌های شیشه‌ای و طرح‌دار

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که جوراب شلواری‌ زنانه در انواع و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از این مدل‌ها مدل شیشه‌ای و طرح‌دار است. اغلب دختران جوان طرفدار این مدل هستند زیرا این جوراب شلواری‌ها طرح‌های گوناگونی دارند و با هر سلیقه‌ای سازگار هستند. اگر شما هم از طرفداران سبک اسپرت هستید باید بدانید که طرح‌های اسپرت این جوراب‌های شیشه‌ای نیز در بازار موجود می‌باشد که شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید به سراغ طرح‌های فانتزی، اسپرت، شلوغ، خلوت و… بروید.

جوراب شیشه ای

جوراب شیشه‌ای

 

  1. جوراب‌های مجلسی از گیپور

همانطور که می‌دانید امروزه پارچه‌های گیپور برای تهیه لباس‌های مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه‌ها بسیار نرم و لطیف می‌باشند و رنگ‌بندی گوناگونی هم دارند.

این پارچه برای جوراب‌ شیک مجلسی نیز گزینه بسیار مناسبی می‌باشد و اغلب تولیدکنندگان اقدام به طراحی و تولید جوراب مجلسی از این پارچه کرده‌اند.

  1. جوراب شیک و مجلسی توری و نازک

اگر شما هم جوراب‌های ضخیم و نازک را با یکدیگر مقایسه کرده باشید، خواهید دید که جوراب‌های نازک بسیار مجلسی می‌باشد. و بیشتر از جوراب‌های ضخیم برای مجالس کاربرد دارند.

با توجه به این موضوع بیشتر جوراب‌های مجلسی نازک و توری می‌باشند. جوراب‌های توری و ابریشم در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید شده‌اند که پرطرفدارترین رنگ، سفید و مشکی و رنگ‌های خنثی می‌باشد.

جوراب مجلسی

جوراب توری زنانه

  1. جوراب‌ مجلسی از جنس لمه

لازم است بدانید که برخی از جوراب‌های مجلسی از جنس لمه می‌باشند. این جنس دانه‌دار و برجسته است و به دلیل تزئین با اکلیل بسیار براق و مجلسی می‌باشد.

جنس لمه در عین لطافتی که دارد، پوششی مناسب را در پاها ایجاد می‌کند. همچنین اگر با این جنس آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که جوراب‌های لمه بسیار براق می‌باشند و به همین دلیل همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کنند.

جوراب لمه مجلسی

جوراب لمه‌ای

  1. جوراب شیک و مجلسی طرح‌دار از جنس پارازین

همانطور که می‌دانید جوراب‌های پارازین جنسی بسیار لطیف و نازک دارند. این جنس‌ها به دلیل لطافت و راحتی در میان خانم‌ها بسیار محبوب می‌باشند.

جالب است بدانید که در سال 2022 جوراب‌های پارازین طرح‌دار ترند و پرطرفدار می‌باشند. این جوراب‌ها دارای طرح‌های ریز و درشت از خودشان هستند که به دلیل محو بودن به هیچ عنوان جلب توجه نمی‌کنند.

  1. جوراب‌های مجلسی از نوع زنبوری

جوراب‌های زنبوری به جورابی گفته می‌شود که طرح آن به شکل لانه‌ی زنبور بوده و در انواع مختلفی نظیر بافت ریز، بافت درشت، ضخیم و نازک در بازار وجود دارد.

هر چه بافت این جوراب‌ها درشت‌تر و جوراب نازک‌تر باشد، پا بیشتر دیده می‌شود. این جوراب شیک و مجلسی همواره ترند بوده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

جوراب لانه زنبوری

جوراب زنبوری

  1. پاپوش دخترانه توری و پولکی

یکی از مدل‌های‌ پاپوش و جوراب‌ شیک و مجلسی دخترانه از ترکیب تور و پولک تهیه می‌شود که معمولا در قسمت پنجه پا از پولک‌های مشکی یا رنگی استفاده شده است. علاوه بر این برخی دیگر از این جوراب‌های ترکیب تور و لمه می‌باشند که در این مدل پارچه لمه جایگزین پولک شده است.

 

  1. پاپوش دخترانه از جنس پارچه جیر

اگر شما هم به دنبال داشتن استایلی شیک و پاییزی هستید، جالب است بدانید که پارچه جیر که مشابه چرم می‌باشد، پارچه مناسبی برای این فصل می‌باشد. امروزه تولیدکنندگان جوراب اقدام به تولید پاپوش‌های مجلسی دخترانه از این پارچه کرده‌اند. این پاپوش‌ها بسیار شیک می‌باشند و در عین سادگی، ضخامت و دوام نسبتا بالایی دارند. لازم است بدانید که این پاپوش‌ها معمولا با یک سگک تزئین می‌شوند.

 

  1. جوراب‌ شیک و مجلسی دخترانه تزئین شده با پاپیون و مروارید

یکی دیگر از انواع جوراب‌های مجلسی دخترانه، جوراب‌هایی هستند که در عین سادگی، ظاهری شیک و مجلسی دارند. این جوراب‌ها معمولا از جنس تور ضخیم یا نخ پنبه می‌باشند که در قسمت ساق پا و یا مچ پا دارای پاپیون یا مروارید می‌باشند. این جوراب‌ها بیشتر دخترانه می‌باشند و در میان دختران جوان و نوجوان بسیار محبوب می‌باشند.

blank

  1. جوراب و ساپورت بافت

اگر شما هم به دنبال مناسب‌ترین جوراب برای فصل پاییز و زمستان هستید، می‌توانید به سراغ جوراب یا ساپورت‌های بافت بروید. جوراب شلواری‌های بافت در این دسته  قرار می‌گیرند که امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. جوراب‌های مجلسی بافت در انواع و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند. به عنوان مثال می‌توان گفت که برخی از آن‌ها به صورت شلواری می‌باشند اما برخی دیگر به شکل جوراب بوده و تا بالای زانو کشیده می‌شوند. همچنین  اندازهبرخی دیگر از جوراب‌های بافت تا ساق پا و برخی تا مچ پا می‌باشد. اگر قصد استفاده از جوراب یا جوراب شلواری بافت را دارید بهتر است بدانید که این جوراب‌ها با پیراهن و یا سارافون پاییزی بسیار زیبا و جذاب می‌شوند. علاوه بر این جوراب شلواری‌های بافتنی در دو نوع ضخیم و نازک تولید می‌شوند که نوع نازک آن به دلیل مشخص بودن پا مجلسی‌تر می‌باشد.

جوراب بلند بافت اسپرت زنانه

خرید انواع جوراب‌های شیک و مجلسی

همانطور که می‌دانید برای داشتن جورابی باکیفیت و مرغوب حتما باید به فروشگاه و برند تولید کننده آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. فروشگاه زوین یکی از فروشگاه‌های مطرح و باکیفیت در زمینه فروش انواع جوراب‌ زنانه و جوراب مردانه و جوراب‌های مجلسی می‌باشد. شما می‌توانید جدیدترین و شیک‌ترین جوراب‌های مجلسی دخترانه را از طریق همین سایت خریداری کنید. در ضمن محصولات این فروشگاه با دارا بودن بالاترین کیفیت، قیمتی مقرون به صرفه و مناسبی دارند. و در آخر سوالات و نظراتتان را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید