آشنایی با جذاب ترین مدل سوتین زنانه و دخترانه

انواع مدل جذاب سوتین

آشنایی با جذاب ترین مدل سوتین زنانه و دخترانه

در این مقاله به انواع مدل سوتین زنانه می پردازیم. برای شناخت انواع سوتین زنانه و دخترانه بهتر است اول از همه بدانیم سوتین چیست ؟ به دست آوردن اطلاعاتی در مورد تاریخچه کرست زنانه و اینکه اصلا کرست چیست و یا اینکه فرق سوتین و کرست چیست؟ تمام این اطلاعات برای شناخت انواع کرست زنانه می تواند کمک بزرگی برای ما به حساب آید.

آشنایی با انواع مدل سوتین زنانه برای داشتن انتخابی مناسب امری بسیار مهم می باشد. پس بهتر است جهت داشتن اطلاعات در مورد انواع مدل سوتین زنانه با ما همراه باشید.

اکثر انواع سوتین زنانه و دخترانه، از دو کاپ، دو بند و قزن تشکیل می شوند. در واقعیت چیزی بیشتر از این هم نیست اما با توجه به کاربرد و کارایی که دارد، در عین سادگی، انواع متنوعی با توجه به تغییر در فرم، حالت بند و کاپ، دارد.

تاریخچه کرست زنانه و فرق آن با سوتین

تاریخچه کرست زنانه، به تمدن مینوسی ها و عصر برنز در کرت باستان باز می گردد. یکی از انواع کرست زنانه که همانند کرست های امروزی می باشد، به سده شانزده میلادی در ایتالیا مربوط می شود. در زمان الیزابت، استفاده از کرست باعث استوانه ای شکل شدن بالا تنه ی زنان می شد. همچنین مدل کمر باریک و شبیه به ساعت شنی ایجاد می کرد.

انواع کرست زنانه زیادی وجود دارد که در واقع همان لباسی است که خانم ها علاوه بر نگه داشتن و پوشش سینه ها، در جهت کاهش اندازه کمر خود به تن می کنند. همچنین در مدت زمان طولانی موجب مهار کمر می شود. متریال کرست ها از پارچه هایی است که کشیده می شوند. کرست از استخوان بندی پلاستیکی برای خوش فرمی از اندام زنان ساخته می شود.

حال به پاسخ به این سوال که فرق سوتین با کرست چیست می رسیم. کرست دارای پوشش بیشتری بوده و بخش پایین تری از کمر تا سینه را می پوشاند. به دلیل ساختار کرست، پهلوها به سمت داخل لیفت داده می شوند. با توجه به کاپ هایی که در بخش بالای کرست قرار گرفته است، سینه را پهن تر نشان داده و به سمت بالا لیف می دهد.

پوشاک زیر زنانه

سوتین فنردار دانتل دالبری فروشگاه زوین

انواع مدل سوتین زنانه

انواع سوتین زنانه دارای متریال های متفاوت می باشند. کیفیت متریال استفاده شده در سوتین باید از مواد درجه یک باشد. طبیعتا سوتینی که از مواد درجه یک تولید می شود قیمتی بالاتر از سوتین هایی که از کیفیت پایین تری ساخته شده اند، دارد. فروشگاه اینترنتی زوین در این راستا تلاش کرده است تا با قیمتی عادلانه، انواع مدل سوتین زنانه و دخترانه را با متریال درجه یک خدمت بانوان عزیز ارائه دهد.

مدل سوتین زنانه، شامل  انواع سوتین تابستانی و انواع مدل سوتین راحتی، و غیره می باشد.

مدل سوتین زنانه بسیار متنوع است و ممکن است سوالاتی از قبیل اینکه: سوتین هارنس دار چیست، سوتین جک دار چیست، سوتین حمایتی چیست، سوتین بالکنی چیست، سوتین برلت چیست، سوتین پلانج چیست، سوتین پوش آپ چیست و یا سوتین پرسی چیست و غیره پیش آید. که به صورت مختصر به توضیح برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

  • سوتین هارنس دار: سوتینی که دارای بندهای اضافی می باشد. که این بندها می توانند در هر دو طرف پهلو ها، در جلو یا پشت سوتین یا روی کاپ باشد.
  • سوتین جک دار: جک دار یا پوش آپ که به سوتین پددار شناخته می شود.
  • سوتین پرسی: به سوتینی که در قسمت قالب های آن هیچ گونه دوخت و درزی وجود ندارد، سوتین پرسی می گویند.
  • سوتین بالکنی: سینه ها را گرد نشان داده و مقدار کمی سینه را لیفت می کند.
  • سوتین برلت: سوتین ساده بدون بند و بدون سیم که کاملا نرم، لطیف و انعطاف پذیر است.
  • سوتین پوش آپ: به سوتین های لیفت دهنده معروف هستند.
  • سوتین حمایتی: دریافت قابلیت فرم دهی و لیفت از سیم زیرین.
  • سوتین پلانج: نمایان کردن خطوط گردن و ترقوه که موجب افزایش جذابیت و زیبایی اندام می شود.

 

 انواع سوتین زنانه و انواع سوتین دخترانه موجود در فروشگاه اینترنتی زوین عبارت هستند از:

  • انواع سوتین تابستانی
  • انواع سوتین فانتزی
  • انواع مدل سوتین راحتی
  • سوتین ورزشی
  • سوتین اسفنجی
  • سوتین فنر دار یا سوتین جک دار
  • سوتین حاملگی
  • سوتین غواصی
  • سوتین حمایتی
  • سوتین حریر
  • سوتین توری
  • سوتین گیپور
  • سوتین لمه
  • سوتین چرم
  • سوتین لیزری
  • سوتین بند نامرئی

سوتین تورگاز رنگ کرم

سوتین فنردار دانتل فروشگاه زوین

انواع مدل سوتین زنانه مجلسی

از انواع سوتین زنانه و همچنین انواع سوتین دخترانه می توان به مدل سوتین زنانه و دخترانه مجلسی اشاره کرد. با توجه به مدل یقه هر پیراهن مجلسی، یک مدل سوتین مناسب می توان انتخاب کرد. فرم لباس زیر بسیار مهم است، زیرا نباید از زیر لباس مجلسی شما دیده شود. رعایت کردن این نکته، یک استایل حرفه ای و منظم تر برای شما به ارمغان می آورد.

از انواع سوتین زنانه دیگر، می توان به پلانج اشاره کرد که برای پیراهن های یقه هفت باز یا بلوزهایی که در وسط سینه دارای دایره کوچک باز می باشد، استفاده می شود. هنگام خرید این مدل از سایت زوین به پدهای بغل سینه و اندازه کاپ توجه کنید.

سوتین تغییرپذیر از انواع دیگر سوتین های مجلسی می باشد. این سوتین ها دارای بندهایی هستند که می توانید آن ها را به روش های مختلف استفاده کنید. اغلب این مدل سوتین را می توان بدون بند، با بند ضربدری یا بند نامرئی استفاده کرد. این مدل سوتین برای لباس مجلسی دکلته و یقه باز بسیار مناسب است.

جهت استفاده لباس های یقه قایقی، دکلته یا بدون بند، از سوتین بدون بند می توانید استفاده کنید. این سوتین ها از ابتدا بدون بند ساخته شدند. سفت و محکم روی سینه قرار گرفته و باعث خوش فرمی سینه می شوند.

باستیر از قدیمی ترین انواع سوتین های زنانه می باشد، که بیشتر نقش گن را دارد. بخش کناری سینه و کمی پایین تر از خط سینه را جمع و جور و خوش فرم می کند. متریال این سوتین از جنس تور یا ساتن می باشد.

سوتین برالت مناسب پیراهن های تابستانی هستند. همچنین سوتین چسبی بدون بند یا همان پروانه ای که غیر قابل مشاهده ترین نوع سوتین می باشد. بدون بند و فاقد بخش پشتی بوده و مناسب ترین گزینه برای لباس های پشت باز یا بدن نما می باشد.

سوتین نخی مدل ژوردار

سوتین تور فنردار فروشگاه زوین

انواع مدل های سوتین دخترانه

انواع مدل سوتین راحتی، انواع سوتین فانتزی و انواع سوتین تابستانی از پر طرفدارترین انواع مدل سوتین زنانه و دخترانه می باشد.

اکثر دختران جوان هنگام خرید سوتین مورد نظر خود دچار دغدغه می شوند. دغدغه هایی مانند پیدا کردن مدل های جذاب و شیک، رنگ بندی های مختلف، پیدا کردن سایز مناسب به همراه قیمت و کیفیت مناسب، که می توانند با مراجعه به سایت زوین انواع سوتین ست جدید، انواع سوتین شیک، انواع سوتین های دخترانه مجلسی، سوتین نخی، فانتزی، جک دار، دکلته، اسفنجی، فنردار و کلی مدل های جذاب دخترانه دیگر را مشاهده و انتخاب کنند.

جهت داشتن انتخاب مناسب مدل سوتین دخترانه حتما این نکته را به یاد داشته باشید که در چه زمان و چه مکانی قرار است سوتین مورد نظر خود را بپوشید. خرید لباس زیر دخترانه و زنانه با قیمت مناسب در فروشگاه زوین برای تمام بانوان و دختران جوان میسر می باشد.

سوتین نخی راحت

سوتین نخی مدل ژوردار فروشگاه زوین

دوستان عزیز توجه کنید که فروشگاه اینترنتی زوین مرکز فروش انواع مدل متنوع سوتین زنانه برند شارمین می باشد. همچنین انواع ست شورت و سوتین و شورت زنانه و جوراب زنانه و جوراب شلواری زنانه و شال و کلاه دخترانه با قیمت مناسب و به صورت قسطی به هم وطنان عزیز تقدیم میکند. برای دیدن محصولات برروی هرکدام کلیک کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید