خرید اینترنتی جوراب بلند زمستانی حوله ای و نخی

خرید اینترنتی جوراب بلند زمستانی حوله ای و نخی

با شروع فصل سرد، یکی از اولین چیزایی که به ذهنمون خطور می کنه، خرید جوراب بلند زمستانی گرم و راحته. با سلیقه ترا برای خودشون و عزیزاشون جوراب بافتنی های خوشگل و رنگی می بافن. جوراب پشمی محلیارو که دیگه نگو. هم خیلی گرمن و هم خیلی خوشگل.

مامان بزرگم، از اولای پاییز شروع می کرد به بافتن جوراب زمستونی های کوتاه و بلند. می گفت آدم از پا سردش می شه. با یه جوراب بلند زمستانی و گرم ، هم سردت نمیشه، همم استخون درد نمی گیری. درسته خانجونم دکتر نبود، ولی سرد و گرم چشیده بود. الان دکترا میگن، سرما باعث میشه لای دور غضروف بین مفاصل ترک بخوره و مایع مفصلی خارج بشه. بقیشم خودتون می دونین دیگه، پا درد و آرتروز و هزارتا مشکل دیگه.

الان که هممون وقت بافتن جوراب رو نداریم، می تونیم با خرید جوراب بلند زمستانی مناسب و راحت، پاهامون رو گرم نگه داریم. بازار پره از جورابای زمستونی رنگ و واررنگ. ولی اینکه کدومشون برای ما بهتره رو براتون می گم.

نکاتی درباره خرید جوراب بلند زمستانی مناسب

جوراب زمستانی انواع مختلفی داره و برای خرید جوراب زمستانی مناسب باید اول اونا رو بشناسی و با توجه به نیازت خرید کنی.

1. جوراب پشمی:

جوراب های پشمی که الیاف آن از پشم گوسفند یا بز یا شتر بافته می شود. این جوراب ها اغلب با طرح های سنتی و محلی و به صورت دستباف در بازار وجود دارند. جوراب های پشمی، بیشتر مناسب مناطق خیلی سرد هستند. این جوراب ها، پاها را در برابر سرمای شدید و رطوبت محافظت می کنند. از آنجایی که الیاف پشمی جوراب، خیلی حالت کشسانی ندارند، بهتر است هنگام خرید به سایز جوراب دقت کنید. همچنین ممکن است کمی هم زبر به نظر برسند. می توانید، یک جوراب نخی نازک زیر آنها بپوشید و از گرمای بی نظیر آنها لذت ببرید.

امروز جوراب های پشمی در مدل ها و طرح های متنوع و زیبایی به صورت آنلاین و فیزیکی به فروش می رسند. قبل از خرید جوراب حتما کاربرد آن درنظر بگیرید سپس اقدام به خرید کنید.

جوراب های پشمی یکی از پرطرفدارترین جوراب ها از قدیم الایام هستند، گرما بی نظیر این جوراب ها حس عالی برای هر فردی که عاشق گرما هست دارد. همچنین این جوراب یک هدیه ویژه و خاص برای مادربزرگ ها و پدربزرگ ها می تواند باشد.

2. جوراب بافتنی یا پاپوش زمستانی:

جوراب بافتنی

جوراب های بافتنی که اغلب به صورت مچی یا نیم ساق بافته می شوند، برای استفاده در محیط خانه مناسب ترند. این جوراب ها هم به صورت دستباف و هم ماشینی هستند. بهتر است هنگام خرید به سایز آنها دقت کنید.

همچنین هنگام خرید به ضخامت آن توجه کنید. جوراب های بافتنی به صورت دست دوز بسیار ضخیم هستند هرچند نوع ماشینی ضخیم نیز در بازار به فروش می رسد.

اگر یک جوراب کاربردی میخواهید تا روزمره از آن استفاده کنید پیشنهاد ما جوراب های طرح بافت السوان هستند. جوراب های طرح بافت السوان از ضخامت مناسبی تهیه شده اند و بسیار نرم و لطیف هستند و در دو مدل بالای زانو و زیر زانو تولید شده اند. رنگ بندی این جوراب ها بسیار زیبا هست به گونه ای که شما می توانید با هر لباسی ست کنید و یا در زیر شلوارتان به راحتی بپوشید و از زمستان سرد به  گرمی لذت ببریبد.

جوراب بافت

جوراب بلند بافت اسپرت زنانه

جوراب ساق بلند زنانه طرح بافت

جوراب ساق بلند زنانه

3. جوراب حوله ای:

جوراب حوله ای یکی از پرطرفدارترین جوراب های زمستانی هستند. زیرا می توان آنها را داخل کفش و بوت نیز استفاده کرد. هنگام خرید جوراب حوله ای دقت کنید که حتما الیاف آن نخی یا پنبه ای باشد.

جوراب حوله ای
جوراب حوله ای
جوراب های حوله ای امروزه به صورت آنلاین از سایت های معتبری مثل زوین و دیجی کالا و باسلام و ترب و… می توانید خریداری کنید ویژگی منحصر به فرد جوراب های حوله ای این است که بسیار نرم و لطیف هستند و باب میل هر بانویی می باشند. پاهای شما را بسیار گرم نگه خواهند داشت. برند السوان دارای انواع متنوعی از طرح های زمستانی جذاب جوراب حوله ای می باشد که می توانید به راحتی به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.
پیشنهاد ما برای خرید جوراب بلند زمستانی یک جوراب حوله ای نرم و جذاب و گرم است تا از زمستان سرد در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

4. جوراب پنبه ای:

جوراب لنگه به لنگه

جوراب طرح پاییزی زیبا

جوراب نیم ساق زنانه

جوراب پنبه ای با تراکم بالا یک انتخاب عالی برای فصول سرد هستند. علاوه بر گرمی، بسیار لطیف و راحت هستند. می توانید داخل چکمه و بوت هم، آنها را بپوشید. همانطور که می دانید جوراب پنبه ای از ضخامت کمتری برخوردار هستند و از نخ پنبه صددرصد خارجی تولید می شوند و نانو شده می باشند به طوری که به مدت طولانی در کفش باشند پای شما بو نمی گیرد.

هرچقدر از نرمی و کشسانی و راحتی این جوراب ها برایتان بگویم کم گفته ام. اگر قصد خرید جوراب بلند زمستانی دارید به شما جوراب بالا زانو پنبه ای برند السوان را پیشنهاد میکنم.

زیرا این جوراب ها علاوه بر گرما و زیبایی و لطافت و طرح های مختلف زمستانی دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و شما می توانید چندین مدل متنوع خریداری کنید و از زمستان سرد لذت ببرید. علاوه بر این این جوراب ها فری سایز هستند، کشسانی این جوراب ها به گونه ای است که به هر سایز پایی می شوند و دیگر نگرانی سایز برایتان حل می شود و می توانید با خیال راحت جوراب بالای زانو در طرح دلخواهتان را به صورت آنلاین از فروشگاه زوین تهیه کنید و به صورت اقساط 4 ماهه هزینه آن را پرداخت کنید.

از کجا جوراب گرم زمستانی خریداری کنیم؟

فروشگاه زوین، یکی از معتبرترین آنلاین شاپ ها می باشد که اگر قصد خرید جوراب به صورت آنلاین داشته باشید حتما نام آن را دیده اید. این مرکز فروش شامل انواع مدل جوراب نخی در طرح و مدل های متنوع می باشد و به صورت جوراب کالج و جوراب مچی و جوراب نیم ساق و جوراب ساقدار و جوراب زیر زانو و جوراب بالا زانو به صورت زنانه و مردانه و بچگانه و ست مادر و کودک به دوستان عزیز ارائه شده اند.

جوراب های موجود در فروشگاه زوین از برند معتبر السوان است. کیفیت بالای این محصولات و تنوع طرح بالا باعث شده است با یک بار خرید مشتریان عزیز به مشتریان ثابت تبدیل شوند و برای خرید جوراب تنها گزینه خرید شان فروشگاه زوین باشد. شما نیز تجربه یک خرید عالی از زوین را حتما داشته باشید و نظرتون برامون در همین جا به اشتراک بگذارید تا دوستان عزیز استفاده کنند.

بهترین جوراب زمستانی برای مردان

جوراب مردانه ساقدار

جوراب نیم ساق مردانه

پک 6 تایی جوراب ساقدار چهار خانه رنگی

 

آقایان به دلیل شرایط کاری اگر در فضا باز کار می کنند باید جوراب داشته باشند که علاوه بر گرمی پایشان را اذیت نکند و از تاول و… جلوگیری کند.

جوراب های ساقدار مردانه موجود در فروشگاه اینترنتی زوین یکی از انتخاب های مناسب برای آقایان عزیز است. زیرا این جوراب علاوه بر نرمی و لطافت از ضخامت مناسبی برخوردار است که باعث گرم شدن پاها می شود و همچنین جنس و متریال کاربردی درجه یک می باشد کشسانی عالی دارند و به هر سایز پایی اندازه می شوند.

این جوراب ها نانو شده اند و از بو گرفتن پا در کفش جلوگیری میکنند. برای خرید جوراب روز پدر و روز مرد همین حالا به وب سایت زوین (www.zevin.ir) سر بزنید. 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید