کامل ترین لیست کادو روز معلم (مرد و زن)

کامل ترین لیست کادو روز معلم (مرد و زن)

در این مقاله به قدر دانی روز معلم و خرید کادو برای قدردانی از زحمت های معلم تان، دوازده اردیبهشت که به نام روز معلم نامگذاری شده است. می پردازیم که با پیشنهاد های ما بهترین کادو برای روز معلم خریداری کنید.

همه ما دوست داریم در این روز به پاس قدردانی از زحمات معلم های خود هدیه ایی تقدیم کنیم. تا هر چند اندک بتوانیم خستگی یکسال تلاش و دلسوزی از دوش معلمانتان بر داشته شود و با کادوی که به او داده اید با هر بار دیدن، یاد شما را برای او زنده نگه داشته شود.

اما بسیاری از ما به هر دلیلی در انتخاب هدیه روز معلم دچار مشکل می شویم. زیرا نمی دانیم سلیقه ی معلم تان چیست یا با دادن هدیه روز معلم چقدر می توانید او را خوشحال کنید.

اگر شما نیز جزء این افرادی هستید که در انتخاب کادو دچار سردرگمی هستید. ما گزینه های بسیار خوب و کاربردی هم برای معلم زن و هم برای معلم مرد را به شما معرفی می کنیم. که هم می تواند هدیه ماندگار و به درد خور با قیمت مناسب برای معلم عزیزتان باشد. معلمان عزیز اگر این مطلب را می خوانید و پیشنهادی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

روز معلم کی هست؟

خرید جعبه چوبی 3 تایی قهوه ای

روز معلم مصادف با شهادت معلم ایران زمین استاد مطهری می باشد پس از پیروزی انقلاب اسلامی  در سال 1358 روز 12 اردیبهشت را که مصادف با شهادت استاد مطهری می باشد روز معلم نامگذاری شد. تا در این روز زحمات تمامی معلمان ایران زمین  سپاسگذاری و قدردانی شود.

کادو ارزان قیمت برای روز معلم چی بخریم؟

فروش پک کادویی روز زن

ما بچه بودیم برای روز معلم برای معلمانمون پارچ لیوان یا قندون میبردیم 🙂 مثلا ده مدل قندون یک دست تو یه کلاس برای معلم گرفته میشد خیلی بامزه بود…. امروزه کلی هدیه های قشنگ هست که می تونید برای معلم هاتون خرید کنید. هدیه هایی ساده و زیبا که به رسم یادبود و تشکر از معلمان بهشون تقدیم میشه.

ویژگی هدیه روز معلم

پک کادویی ظروف مسی

اگر فکرتون خیلی درگیره که در روز معلم چه چیزی تهیه کنید که مناسب باشه در این قسمت چنتا ویژگی کلی ارائه میکنم اگر وسیله ای که می خواهید بخرید حداقل چند مورد از این ویژگی هارو داشت میتونید با خیال راحت اون هدیه بخرید.

  • قیمت مناسب:
    یکی از مورد های مهم برای هر دانش آموزی قیمت مناسب وسیله ای می خواهند بخرند هست. البته این نکته توجه کنید که شما قبل خرید بودجه مدنظرتون رو درنظر بگیرید و نسبت به اون اقدام به خرید کنید.
  • ماندگاری: 
    ماندگاری یکی از آیتم هایی هست که برای خرید کادویتان درنظر داشته باشید که سالیان سال برای معلمتان بمونه و همواره یادگاری از شما برایش باشد.
  • کاربردی بودن:
    یکی از آیتم های مهم ماندگاری هدیه هست. مثلا گل یه آیتم زیبا و احساسی هست اما چون ماندگار نیست پیشنهاد نمیشود اگر با دوستانتان پول جمع کنید و خرید هدیه روز معلم انجام بدهید خیلی بهتر است تا تک تک یه شاخه گل و… برایش خریداری کنید.
  • ارزشمندی:
    یکی از آیتم های دیگر ارزشمندی اون شی هست. بسیاری از وسایل با اینکه قیمت بالایی دارند اما ارزش آنها پایین می باشد. به همین دلیل حتما ارزش آن وسیله را مدنظرتان باشد.

خرید گروهی کادو روز معلم

خرید پکیچ هدیه سازمانی

یکی از روش های مناسب برای خرید کادو روز معلم خرید دسته جمعی می باشد. این روش سبب می شود تا با قیمت ارزان یک هدیه بسیار ارزشمند و کاربردی و ماندگار برای معلمتان خریداری کنید. بهتون توصیه میکنم حتما از این آیتم برای خرید هدیه روز معلم استفاده کنید.

برای خرید هدیه روز معلم کی اقدام کنیم؟

پک هدیه صنایع دستی لاکچری

اگر قصد خرید روز معلم به صورت آنلاین از آنلاین شاپ ها دارید ما بهتون توصیه میکنیم حداقل 1 ماه جلوتر اقدام کنید زیرا هم زودتر به دستتون برسه و هم اگر خوشتان نیومد تعویض کنید. اما اگر به صورت حضوری نیز خرید میکنید ام 1 ماه زودتر اقدام کنید تا اگر قیمتشان زیاد بود بتوانید همان وسیله را ارزان تر به صورت اینترنتی خریداری کنید.

کادو روز معلم مناسب خانم معلم ها

پیشنهاد کادو روز زن

از جمله بهترین هدیه برای خانم معلم ها موارد زیر می باشد:

  1. ساعت رومیزی
  2. تقویم رومیزی
  3. دفترچه یادداشت
  4. خودکار
  5. صنایع دستی
  6. زیورآلات مسی
  7. جوراب های طرح دار
  8. مقنعه با طرح چاپی
  9. کیف پول
  10. عطر
  11. ساعت مچی
  12. دستبند
  13. گردنبند
  14. نیم ست زیورآلات
  15. ست لوازم پوستی مانند ضد آفتاب کرم مرطوب کننده و ماسک ورقه ای
  16. ماگ
  17. ظروف پذیرایی مسی
  18. لباس ورزشی
  19. قاب عکس
  20. جاکارتی
  21. جا سویچی

کادو روز معلم مناسب آقا معلم

انگشتر طلاروس مردانه طرح بیضی پوست ماری نگین مشکی با قیمت

انواع کادو مناسب روز معلم برای آقایون از جمله:

  1. ساعت مچی
  2. کمربند
  3. عطر
  4. ست قهوه جوش مسی
  5. دستبند مسی
  6. کلاه
  7. دستکش
  8. جوراب مردانه طرح دار
  9. جاکارتی
  10. ست لباس ورزشی
  11. ماگ
  12. لیوان مسی
  13. تراول ماگ
  14. کیف
  15. دفترچه یادداشت
  16. خودکار
  17. انگشتر

لیستی از بهترین هدایای روز معلم

جوراب کادویی روز مرد

همان طور که در بالا ذکر شد می خواهیم معضل اصلی و اساسی کادو روز معلم چی بخرم؟ است را برای شما خوانندگان عزیز این مقاله، رفع کنیم تا شما بتوانید با توجه به روحیات شخصی معلم تان از گزینه های زیر و در سایت فروشگاه زوین، هدیه روز معلم خود را تهیه نمایید و در این روز به معلم خود تقدیم کنید.

معرفی کادوی مناسب برای روز معلم:

  • زیورآلات مسی:

    خرید زیورآلات برای روز معلم

    شما شاید به دلیل بالا رفتن قیمت طلا، توان خرید آن را نداشته باشید ولی می توانید از زیورآلات مسی مثل ست کامل مسی و یا نیم ست زیورآلات مسی و یا تکی مثل دستبند یا انگشتر یا گردنبند و گوشواره مسی خریداری کنید. از زیورآلات مسی روی مانتو که بسیار شکیل است خریداری کنید. با هدیه روز معلم مرد، استاد خود چه زن و چه مرد را سورپرایز کنید. زیرا هم از قیمت مناسب برخودار است و هم علاوه بر زیبایی برای بدن مفید است.

  • دستبند مسی:

خرید دستبند مسی ساده

فروش دستبند مارگازیت طلاروس طرح چشم آبی تیره با قیمت

خرید دستبند مسی مهره ای قطاری آبی فیروزه ای

زیورآلات مسی زنانه

  • انگشتر مسی

زیورآلات مسی زنانه

خرید انگشتر زنانه سفید نقره نگین دار آبی

دستبند مسی مارگازیت

  • نیم ست زیورآلات مسی

خرید نیم ست مسی طرح هفت شیر طرح باستانی با قیمت مناسب

زیورآلات مسی زنانه

ست دستبند انگشتر نوشته دار

  • ست زیورآلات مسی

خرید زیورآلات مسی

فروش زیورآلات زنانه

ست کامل مارگازیت گل یاس

  • گردنبند مسی

مدال و آویز گردنبند رومانتویی طرح خورشیدیمدال مسی نگین مارکازیت برای گردنبند

از جمله خواص زیورآلات مسی می توان به بهبود درد مفاصل و افزایش سلامت قلب و عروق و سیستم ایمنی سالم تر و خاصیت ضدپیری و… اشاره کرد.

 

  • ظروف مسی :

ظروف مسی که در انواع ظروف پخت و پز، ظروف پذیرایی، ظروف سرو و نوشیدنی، خرید ظروف تزئینی مسی و سایر ظرف می تواند بهترین کادو برای معلم زن یا مرد باشد. این ظروف علاوه بر مسی بودن با هنر دست است و معلم یا استاد شما می تواند آن را برای تمام عمرش از آن استفاده و یا در ویترین منزلش نگهداری کند.
برای تهیه ظروف مسی اصل زنجان به قسمت فروشگاه بخش ظروف مسی رجوع کنید.

زوین انوع پک هدیه صنایع دستی در بسته بندی ویژه برای خریداران عزیز آماده کرده است. با کلیک برروی هدیه روز معلم انواع پکیج هدیه روز معلم ببینید.

خرید پکیج هدیه سازمانی شماره 72 با قیمت و تخفیف

خرید پکیج هدیه سازمانی صنایع دستی مسی با قیمت

خرید پکیج هدیه سازمانی با قیمت

خرید آنلاین ظروف مسی کادویی

ست ظروف مسی کادویی

خرید پکیج کادوی سازمانی صنایع دستی و قیمت

  • پوشاک زنانه :

    پوشاک زنانه شامل جوراب زنانه ها در انواع مدل های مختلف در رنگ و طرح گوناگون مثل جوراب ساقدار، نیم ساق، جوراب بلند بالا زانو، جوراب مچی، جوراب کالج در پک 12 تایی یا 6 تایی برای روز معلم رد و زن به معلم یا استاد خود هدیه دهید. این نوع پوشاک به درد خور و قابل استفاده است و هم قیمت مناسبی دا

blank
کادو روز معلم با قیمت مناسب
جوراب زیر زانو اسپرتی
پک دو تایی جوراب زیر زانو اسپرتی
جوراب مچی زنانه
جوراب ساقدار طرح ترکمن
جوراب مچی زنانه
پک 3 تایی جوراب نیم ساق نخی
  • پوشاک مردانه:

    پوشاک مردانه از جمله لباس های زیر یا جوراب های مردانه در پک 12 تایی یا 6 تایی می تواند بسیار کاربردی برای کادوی روز معلم باشد.

    پک 3 تایی جوراب ساقدار چهار خانه رنگی
    هدیه روز معلم برای پدر

پک 6 تایی جوراب مردانه ساقدار خط رنگ الوان با قیمت ارزان
خرید آنلاین پک 6 تایی جوراب مردانه ساقدار خط رنگ الوان
فروش جوراب مردانه
خرید جوراب مردانه طرح دار رنگی
جوراب مچی مردانه
پک 6 تایی جوراب مردانه ساقدار
جوراب مچی مردانه
خرید آنلاین جوراب مردانه طرح کبریتی
  • کیف دوچرخه :

    یکی از وسایل بسیار کاربردی برای دوچرخه، کیف دوچرخه است، که اکثر معلم ها چه زن و چه مرد از دوچرخه به عنوان تفریحی یا حمل و نقل از آن استفاده می کنند. پس چه بهتر می توان با کیف دوچرخه آن هم در انواع مدل ها و رنگ ها به راحتی انتخاب و خریداری کنید و روز معلم را برای معلم یا استاد عزیزتان، متفاوت کنید.

    کیف دوچرخه موبایل روی تنه دوچرخه
    کادو ساده برای روز معلم

شما می توانید با عکس هایی که در طول سال با معلم یا استادتان گرفته اید، کلیپی تهیه و همراه با کادو مد نظرتان به او هدیه دهید.

و در آخر با خط زیبا در کارت پستال روز معلم، این متن زیبا را بنویسید و بر روی کادو بچسبانید:

ای معلم شما را سپاس: ای آغاز بی پایان؛ ای وجود بی کران؛ شما را سپاس. ای والا مقام ؛ ای فراتر از کلام، شما را سپاس. ای کـه هم چون باران بر کویر خشک اندیشه ام بارید.

روزتان مبارک

blank

فروشگاه زوین یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد.که انواع پوشاک و زیورآلات و ظروف مسی و جاکارتی و کیف دوچرخه و… را میتوانید از آن به صورت آنلاین و قسطی با تخفیفات ویژه روز معلم تهیه کنید. حتما به بخش فروشگاه سربزنید و از محصولات بازدید کنید.

همچنین با کد تخفیف zevin1 کادو روز معلم مردانه و زنانه شیک و باکلاسی از آنلاین شاپ زوین  به صورتا قسطی خریداری کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • عزیز پاسخ

    به نظرم این قسمت را از متن تبلیغ تون حذف کنید بهتر باشه ،(همه ما دوست داریم در این روز به پاس قدردانی از زحمات معلم های خود هدیه ایی تقدیم کنیم تا خستگی یکسال تلاش و دلسوزی از دوش معلمانتان بر داشته شود)چون کادو فقط قدردانی دانش آموز را نشان می دهد ولی خستگی یک سال زحمت آن معلم از بین نمی رود

    2023/02/18 در 13:26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید