5 اصل مهم ست کردن انواع جوراب مجلسی با لباس

خرید انواع جوراب مجلسی زنانه

5 اصل مهم ست کردن انواع جوراب مجلسی با لباس

امروزه انواع جوراب مجلسی زنانه در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند. این امر انتخاب و ست کردن جوراب مجلسی را برای شما به امری دشوار تبدیل کرده است. به طور کلی می توان گفت استفاده از جوراب نه تنها باعث افزایش جذابیت و شیک به نظر رسیدن لباس ها می شود بلکه باعث می شود به استایلی بهتر دست یابید. لازم به ذکر است که انتخاب انواع جوراب مجلسی مناسب در سلامت و بهداشت پاهای شما تاثیر قابل توجهی دارد. با انتخاب جوراب مجلسی مناسب می توانید از عرق کردن پا، لیز خوردن پا در داخل کفش پیشگیری کرده و دوام کفش ها را تا حد زیادی افزایش داد.

انواع جوراب مجلسی

انواع جوراب مجلسی

در ادامه ابتدا با انواع جوراب مجلسی زنانه بیشتر آشنا خواهیم شد و اصول ست کردن جوراب مجلسی با لباس را بررسی خواهیم کرد.

انواع جوراب مجلسی زنانه

تنوع در انواع جوراب زنانه بسیار زیاد است که ان تنوع ممکن است شامل ظاهر جوراب تا جنس به کار رفته در تولید آن باشد. از این رو می توان گفت خانم ها در انتخاب انواع جوراب زنانه مجلسی دارای قدرت انتخاب بسیار بالایی هستند. در این شرایط تنها کافی است هنگام خرید جوراب زنانه مجلسی لباس های خود را در نظر بگیرید.

 

انواع جوراب زنانه مجلسی

جوراب معمولی با ساق متوسط

یکی از انواع جوراب مجلسی زنانه که به طور معمول در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، جوراب معمولی با ساق متوسط می باشد. ساق این جوراب ها اندکی از قوزک پا بالاتر است. در بخش بالایی آن نیز یک کش الاستیک قرار گرفته و بهترین جنس آن نخ پنبه می باشد. در این مدل جوراب زنانه مجلسی تنوع رنگ بسیار زیاد است. به طور معمول برای فصول مختلف سال مناسب می باشد.

انواع جوراب مجلسی بدون ساق یا کالج

از دیگر انواع جوراب مجلسی زنانه می توان به جوراب های بدون ساق یا کالج اشاره کرد. در صورتی که کفش شما روباز باشد این جوراب انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این نوع جوراب مجلسی زنانه را می توان با کفش های مجلسی، کالج و یا عروسکی ست کرد. در شرایطی که جوراب نباید از پس کفش شما قابل رویت باشد اما پوشیدن جوراب به منظور پیشگیری از سایش کف پا با کفی کفش الزامی است انواع جوراب مجلسی زنانه بدون ساق گزینه مناسبی برای شما می باشد.

انواع جوراب مجلسی مچی

محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع جوراب مجلسی زنانه، جوراب مچی زنانه می باشد که بهترین گزینه برای ست کردن با انواع شلوار کوتاه هستند. در صورتی که از آن دسته از بانوانی هستید که به طور پیوسته از شلوار لوله تفنگی استفاده می کنید انواع جوراب مجلسی مچی بهترین گزینه برای شما می باشد. این جوراب ها گزینه مناسبی برای فصول گرم سال هستند.

 

انواع جوراب زنانه مجلسی

انواع جوراب زنانه مجلسی

انواع جوراب مجلسی مچی را می توان در فصول گرم سال با انواع کتونی ست کرد. برای ورزش کردن در فصول گرم سال و ست کردن با کفش و شلواری که دوست ندارید ساق جوراب از زیر شلوار قابل مشاهده باشد نیز گزینه مناسبی خواهد بود. انواع جوراب مجلسی توری مچی در جنس های مختلف نخ پنبه و ضخیم، نازک و شیشه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود هستند.

از دیگر انواع جوراب مجلسی می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر یک از آن ها برای ست کردن با انواع مختلف لباس مناسب است.

  • اول جوراب بلند مجلسی زنانه
  • دوم جوراب نیمه پوش یا سرپنجه
  • سوم جوراب یک ربع
  • چهارم جوراب سه ربع یا زیر زانو
  • پنجم جوراب مهماندار
  • ششم جوراب تابه تا
  • هفتم جوراب لا انگشتی
  • هشتم جوراب شیشه ای
  • نهم جوراب شستی

اصول ست کردن انواع جوراب مجلسی با انواع لباس

  • از پوشیدن انواع جوراب مجلسی با طرح متضاد خودداری کنید.

در صورتی که یک شلوار با طرح های شطرنجی یا راه راه انتخاب کرده اید، طرح جوراب نباید برعکس و یا مخالف طرح شلوار شما باشد. اما در صورت انتخاب شلوار ساده می توان جوراب های طرح دار را انتخاب کرد.

  • ایجاد کانتراست برای داشتن استایل جذاب

در صورت استفاده از رنگ های مات در  استایل خود بهتر است جوراب های رنگی جذاب را انتخاب نمایید. به عنوان مثال می توان کت و شلوار را با انواع جوراب مجلسی نارنجی رنگ ست کرد. با این انتخاب می توان به استایل چشمگیر و جذاب دست یافت. البته در انتخاب پیراهن خود نیز باید نهایت دقت خود را به کار گیرید.

  • انتخاب استایل مناسب با موقعیت و مکان

انتخاب استیل متناسب با موقعیت و مکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهتر است با استایل مناسب مجالس رسمی و غیررسمی به طور کامل آشنا شوید.

  • انتخاب رنگ های متنوع به جای رنگ سفید

اکثر افراد در موقعیت های مختلف جوراب سفید می پوشند اما پیشنهاد ما به شما این است که رنگ های دیگر را نیز انتخاب کنید.

  • ست کردن جوراب و شلوار برای داشتن استایل ساده

برای داشتن استایل ساده می توان رنگ ها و سایه های تک رنگ را برای شلوار و جوراب انتخاب کرد. در صورتی که به مجالس رسمی دعوت شده اید این استایل می تواند گزینه مناسبی برای شما به نظر برسد.

 

نکات مهم ست کردن انواع جوراب مجلسی با لباس

یکی از مهمترین نکاتی که برای ست کردن انواع جوراب مجلسی با لباس باید در نظر گرفته شود هماهنگ کردن رنگ جوراب با کفش است. به طور کلی می توان گفت ست کردن انواع جوراب مجلسی با لباس در جذابیت شما تاثیر قابل توجهی دارد. به صوزتی که در صورت انتخاب استایل کژوال جوراب های طرح دار و رنگی گزینه مناسبی برای شما هستند. در صورت علاقه مندی به جوراب های رنگی می توانید آن ها را با استایل کژوال ست کنید. در هنگام ست کردن انواع جوراب زنانه مجلسی با کفش خود این نکته را به خاطر داشته باشید که چه رنگ جوراب به کفش شما بیشتر می آید.

انتخاب طرح های ناهماهنگ و شلوغ استایل شما را ناهماهنگ و شلخته می سازد. از این رو همواره توصیه می شود از انتخاب طرح های شلوغ و ناهماهنگ در استایل خود خودداری نمایید.

ایجاد تعادل بین رنگ های تیره و رنگارنگ در استایل شما باعث جذابیت شما خواهد شد.

جوراب نخی بهترین گزینه برای ست کردن با انواع لباس مجلسی می باشد.

برای خرید انواع جوراب به فروشگاه اینترنتی زوین سربزیند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید