آشنایی با 7 مدل جوراب جدید بچگانه دخترانه و پسرانه

جدیدترین جوراب بچگانه

آشنایی با 7 مدل جوراب جدید بچگانه دخترانه و پسرانه

همانطور که می‌دانید جوراب یکی از پوشش‌های مهمی است که برای گرم نگه داشتن پا به کار می‌رود. این پوشش مهم‌ترین بخش از لباس کودکان می‌باشد زیرا کودکان معمولا آسیب پذیرتر از بزرگسالان می‌باشند و جورابی مناسب می‌تواند با گرم نگه داشتن پای کودک، سلامتی پاهای او را حفظ کند. امروزه اگر به دنبال خرید جوراب بچگانه رفته باشید حتما می‌دانید که جوراب‌های بچگانه در انواع مختلفی تولید شده‌اند‌. ما در این مقاله به بررسی جوراب جدید بچه گانه و همچنین انواع آن می‌پردازیم پس اگر به دنبال خرید مناسب‌ترین جوراب برای فرزند خود هستید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

 

 

لازم است بدانید که جوراب‌های بچگانه به نوعی تولید می‌شوند که پاهای کودک در آن احساس راحتی کند. علاوه بر این جوراب مناسب کودک نباید اثری از کش را روی پای کودک به جا بگذارد. خرید جوراب بچه گانه از اهمیت بسیاری برخوردار است و توصیه می‌شود که حتما در خرید آن وسواس زیادی به خرج دهید زیرا کودکان پوست بسیار لطیف و حساسی دارند و جنس‌های بی‌کیفیت سبب ایجاد حساسیت در آن‌ها می‌شود. علاوه بر این جوراب مناسب کودک نباید باعث سر خوردن کودک روی زمین شود و بایستی علاوه بر زیبایی و راحتی، کیفیت را هم با خود به همراه داشته باشد. در ادامه 7 مدل از متنوع ترین و فانتزی ترین انواع جوراب جدید بچه گانه دخترانه و پسرانه را مشاهده می‌کنید.

آشنایی با 7 مدل از متنوع ترین و فانتزی ترین جوراب های جدید بچگانه دخترانه و پسرانه  +عکس

۱. جوراب‌های بچه گانه نوزادی

این جوراب‌ها در کنار ظاهر دلنشینی که دارند، از جنس بسیار باکیفیتی نیز برخوردار می‌باشند. اکثر جوراب‌هایی که برای نوزادان به کار می‌روند، طرحی فانتزی دارند و مناسب برای پسران و دختران می‌باشند.  جوراب‌ نوزادی به دلیل استفاده برای نوزادان تازه متولد شده، معمولا جنس نرم و لطیفی دارند.

 

جوراب‌های نوزادی و عروسکی

جوراب‌های نوزادی و عروسکی

  1. جوراب بچه گانه پسرانه

معمولا مادرانی که فرزند پسر دارند به خوبی می‌دانند که پسران جنب و جوش بسیار زیادی دارند و به همین دلیل تهیه جورابی مناسب برای آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای سلامتی آن‌ها لازم است. جوراب‌ پسرانه معمولا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که طرح‌های خاص و بی‌نظیر آن‌ها سبب ترغیب کودک به پوشیدن جوراب می‌شود.

جوراب لنگه به لنگه بچگانه

 

  1. جوراب بچه گانه دخترانه

یکی از انواع جوراب جدید بچه گانه، جوراب‌های دخترانه می‌باشد. این جوراب‌ها معمولا در انواع کالجی، ساق بلند و ساق کوتاه وجود دارند که معمولا حاوی طرح‌های کارتونی و جذاب برای دختران می‌باشند. جوراب‌ دخترانه در رنگ‌های شاد و متنوع در بازار موجود می‌باشند.

جوراب بالا زانو بچگانه

 

  1. جوراب بچه گانه مجلسی

جوراب‌های مجلسی معمولا مناسب دختران می‌باشند. در تولید این جوراب‌ها از تور، نگین و دیگر تزئینات استفاده شده است که این تزئینات سبب مجلسی شدن این جوراب‌ها می‌شود. این جوراب‌ها برای مجالس مختلف به کار می‌روند و همراه دامن‌های فانتزی ظاهر شیکی را برای فرزندتان به وجود می‌آورد. علاوه بر این جوراب‌های مجلسی برای نوزادان نیز طراحی و تولید شده‌اند و برای استفاده کوتاه مدت در پای نوزاد مناسب می‌باشند. جالب است بدانید که مادرانی که قصد عکاسی از کودک خود در آتلیه را دارند، از خرید این جوراب‌ها برای عکاسی استقبال زیادی می‌کنند.

جوراب مجلسی

جوراب مجلسی

 

  1. جوراب جدید بچه گانه فانتزی

این جوراب‌ها نیز مانند جوراب‌های مجلسی برای موقعیت‌های خاص به کار رفته می‌شوند که طرح و مدل‌ها معمولا اسپرت می‌باشد و برای دختران و پسران مناسب است. این جوراب‌ها نیز در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی در بازار موجود می‌باشند.

جوراب بچگانه نیم ساق دو خط 

جوراب ورزشی بچگانه

  1. جوراب بچه گانه عروسک

همانطور که می‌دانید کودکان روحیه بسیار لطیفی دارند و علاقه زیادی به لباس‌ها و وسایل فانتزی دارند. کودکان معمولا از طرح‌های عروسکی استقبال بی‌نظیری می‌کنند. جالب است بدانید که در جوراب‌های عروسکی یک عروسک کوچک در قسمت کناری یا پشتی جوراب قرار داده شده است. اگر کودکتان علاقه‌ای به پوشیدن جوراب از خود نشان نمی‌دهد، تاثیر این جوراب فانتزی بچه گانه را در علاقه مند شدن کودکتان به جوراب دست کم نگیرید.

جوراب بچگانه عروسکی 

خرید جوراب نوزادی طرح دار

  1. جوراب‌های بافتنی بچه گانه

این جوراب‌ها که معمولا در فصل زمستان استفاده می‌شوند، طرفداران بسیار زیادی دارند. اغلب مادرانی که کودک زیر 3 سال دارند، نگران سرد شدن پاهای کودک در فصل زمستان می‌باشند. در اینجا لازم است بدانید که جوراب‌های بافتنی مناسب‌ترین گزینه برای گرم نگه داشتن پاهای کودک در فصل زمستان می‌باشند. این جوراب‌ها در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه در بازار وجود دارند که طرح و نقش آن‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. برای اطلاع از ست لباس بچگانه کلیک کنید.

جوذاب بافتنی بچگانه

جوراب بافتنی دخترانه

 

برای خرید جوراب جدید بچه گانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که گفته شد خرید جوراب بچه گانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین در هنگام خرید این جوراب‌ها حتما باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

  1. جنس و کیفیت جوراب:

    جورابی که برای کودکان خریداری می‌شود بایستی جنس نرم و لطیفی داشته باشد تا از تعرق پای کودک در جوراب خودداری کند. از پوشاندن جوراب‌های پلاستیکی به پای کودکان خود خودداری کنید زیرا این جوراب‌ها سبب ایجاد حساسیت و سوزش پا در طولانی مدت می‌شوند.

  2. کش جوراب:

    کشی که در جوراب‌های بچه گانه به کار رفته می‌شود نباید خیلی سفت و یا خیلی شل باشد. بهتر است جورابی را انتخاب کنید که کش آن سبب آزار و اذیت کودکتان نشود.

  3. مدل جوراب:

    همانطو که می‌دانید جوراب‌ها در انواع ساق بلند، ساق کوتاه و کالجی وجود دارند که هر یک از آن‌ها در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد تهیه جوراب برای کودک نوپای خود را دارید پیشنهاد می‌شود که جورابی را انتخاب کنید که از پای او در نیاید و همواره ظاهر خود را در پای کودک حفظ کند.

 

خرید متنوع‌ترین و جدید‌ترین انواع جوراب‌ جدید بچه‌گانه

همانطور که می‌دانید برای خرید جورابی باکیفیت و مرغوب برای کودکان حتما باید به فروشگاه و برند تولید کننده آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. فروشگاه زوین یکی از فروشگاه‌هایی است که متنوع‌ترین و جدید‌ترین انواع جوراب‌های بچه گانه، زنانه و مردانه را به فروش می‌رساند. شما می‌توانید جدیدترین و فانتزی‌ترین جوراب‌های بچه گانه را از طریق همین سایت خریداری کنید. در ضمن تمامی محصولات این فروشگاه با دارا بودن بالاترین کیفیت، قیمتی مقرون به صرفه دارند. و در پایان شما می‌توانید سوالات خود در این باره را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

خرید جوراب بچگانه در زنجان

همشهریان زنجانی ما خرید حضوری نداریم و شما می توانید به راحتی مدل ها را در سایت ببینید و خرید کنید و به صورت رایگان جوراب خود را درب منزل تحویل بگیرید. صرفا جهت اطلاع می توانید آدرس فروشگاه زوین را در زیر مشاهده کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید