جذابترین تزیین و چیدمان سفره شب یلدا 1402 با ظروف مسی

ایده های یلدایی

جذابترین تزیین و چیدمان سفره شب یلدا 1402 با ظروف مسی

فروشگاه زوین اطلاعاتی را درباره چیدمان سفره شب یلدا با ظروف مسی و چگونه به وجود آمدن آن را همراه با آداب لباس پوشیدن و استفاده از زیورآلات و ظروف مسی شب یلدا را تقدیم تان می کند.

تحقیق تاریخی نشان می دهد یلدا از کلمه‌ای به زبان سریانی گرفته شده است و کلمه لغوی آن به معنای زایش، میلاد یا تولد است. از دلایل برگزاری این جشن، شب زاد روز ایزد مهر یا میترا است. مهر به معنای خورشید است و تاریخ پرستش آن در میان ایرانی‌ها و آریایی‌ها به پیش از دین زرتشت برمی گردد که پس از ظهور زرتشت آن را “اهورامزدا” تعریف کرد.

جدیدترین تزیین سفره یلدا با ظروف مسی
سفره یلدایی با ظروف مسی

یلدا چیست؟

جشن‌های که در شب یلدا در گذشته تا حال حاضر برگزار می شده و  می‌شود، یک سنت باستانی است. مردم روزگاران دور و گذشته، که کشاورزی، تمام  زندگی آنان بود، در طول سال با سپری شدن فصل‌ها و تضادهای طبیعی خود را وفق می دادند. انسان ها بر اثر تجربه و گذشت زمان توانستند کارها و فعالیت‌های خود را با گردش خورشید و تغییر” فصل ها” “بلندی و کوتاهی روز و شب”  جهت “حرکت و قرار ستارگان”  تنظیم کنند.

پیشینه شب یلدا به چه زمانی بر می گردد؟

مردمان گذشته درک می کردند که در بعضی ایام و فصول روزها بسیار بلند می‌شود و در نتیجه در آن روزها، از روشنی و نور خورشید بیشتر می‌توانستند استفاده کنند. این پدیده باعث شد که اعتقاد پیدا کند که نور و روشنایی و تابش خورشید نماد نیکی و روشنایی با تاریکی و ظلمت شب در نبرد و کشمکش است.

بر اساس مستندات تاریخی مردم دوران باستان، از جمله اقوام آریایی، از هند و ایرانی – هند و اروپایی، دریافتند که کوتاه ترین روزها، آخرین روز پاییز و شب اول زمستان است. و دریافتند که با شروع اول زمستان، روزها به تدریج  بلندتر و شب‌ها کوتاه تر می‌شوند. به همین دلیل مرمان باستان آن را شب زایش خورشید نامیده و آن را آغاز سال قرار دادند.

بدین سان در دوران باستان فرهنگ اوستایی، سال با فصل سرد شروع می‌شد. در اوستا، واژه “سَرِدَ” یا “سَرِذَ” که مفهوم “سال” را معنی می‌کند، خود به معنای “سرد” است و این به معنی بشارت پیروزی اهورامزدا بر اهریمن و روشنی بر تاریکی است.

دانستنی های شب یلدا

شب یلدا

در زمان ابوریحان بیرونی دانشمند بزرگ جغرافیا به دی ماه، «خور ماه» (خورشید ماه) نیز می‌گفتند که نخستین روز آن خرم روز نام داشت و ماهی بود که آیین‌های بسیاری در آن برگزار می‌شد. از آن جا که خرم روز، نخستین روز دی ماه، بلندترین شب سال را پشت سر دارد پیوند آن با خورشید معنایی عمیقی می‌یابد. زیرا بلندترین شب سال که یلدا نامیده می‌شود خورشید از نو زاده می‌شود و طبیعت دوباره آهنگ زندگی ساز می‌کند و خرمی و روشنایی جهان را در بر می‌گیرد.

خورروز یا همان اولین روز زمستان در ایران باستان روز برابری انسان‌ها بود. در این روز همه مردم از جمله پادشاه لباس ساده می‌پوشیدند تا یکسان به نظر آیند و کسی حق دستور دادن به دیگری نداشت. کارها داوطلبانه انجام می‌گرفت و امر و فرمانی نبود. در این روز جنگ کردن و خونریزی حتی کشتن گوسفند و مرغ هم ممنوع بود. این موضوع را نیروهای دشمن با ایرانیان نیز می‌دانستند و در جبهه‌ها رعایت می‌کردند و خونریزی به طور موقت متوقف می‌شد.

آداب رسوم یلدا در قدیم

تزیین سفره یلدایی شیک
سفره شب یلدا

بسیار دیده شده که همین قطع موقت جنگ به صلح طولانی و صفا تبدیل شده است. در این روز بیشتر از این رو دست از کار می‌کشیدند که نمی‌خواستند احیاناً مرتکب بدی شوند که آیین مهر ارتکاب هر کار بد کوچک را در روز تولد خورشید گناهی بسیار بزرگ می‌شمرد. ایرانیان به درخت سرو به چشم مظهر قدرت در برابر تاریکی و سرما می‌نگریستند و در خورروز در برابر آن می‌ایستادند و عهد می‌کردند که تا سال بعد یک درخت سرو دیگر بکارند.

همچنین مردم دور هم دور هیزم افروخته یا بخاری روشن می‌نشینند تا سپیده دم بشارت شکست تاریکی و ظلمت و آمدن روشنایی و گرمی (در ایران باستان، از میان نرفته اند و زنده بودن خورشید که بدون آن حیات نخواهد بود) را بدهد، زیرا که به زعم آنان در این شب، تاریکی و سیاهی در اوج خود است .

در آیین کهن، بنابر یک سنت دیرینه آیین مهر شاهان ایرانی در روز اول دی ماه تاج و تخت شاهی را بر زمین می‌گذاشتند و با جامه ای سپید می پوشیدن و به صحرا می‌رفتند و بر فرشی سپید می‌نشستند.

گفته شده در اولین روز زمستان دربان‌ها و نگهبانان کاخ شاهی و همه برده‌ها و خدمتکاران در سطح شهر آزاد می شدند و به کنار دیگران زندگی می‌کردند. همچنین در این روز رئیس و پادشاه و مردم عادی همگی یکسان بودند.

خوراکی مصرفی در شب یلدا قدیم

قندان انار مسی

در مورد خوراکی‌های شب یلدا ذکر چند نکته ضروری است. این میوه‌ها که اغلب دانه‌های زیادی دارند، نوعی جادوی سرایتی محسوب می‌شوند که انسان‌ها با توسل به برکت خیزی و پر دانه بودن آنها، خودشان را نیز مانند آنها برکت آور می‌کنند و نیروی باروری را در خویش افزایش می‌دهند.

همچنین انار و هندوانه با رنگ درخشان نمایندگانی از خورشید در شب به شمار می‌روند. در شب یلدا هم مثل جشن تیرگان حاضران با انتخاب گردو و شکستن گردو از روی پوکی و یا پُری آن، آینده گویی می‌ کردند.

آداب و رسوم شب یلدا در زمان حاضر

چیدمان ظروف مسی

در ایران و تمام فارسی زبانان دنیا، کمتر کسی را می یابید که از خوردن هندوانه در شب یلدا که جزو آداب و رسوم در این شب است، صرف نظر کند. همچنین در نقاط مختلف ایران، انواع تنقلات و خوراکی‌ها به تبع محیط و سبک زندگی مردم منطقه مصرف می‌شود اما هندوانه میوه ای است که هیچ گاه از قلم نمی‌افتد، زیرا عده زیادی بر این باورند که اگر مقداری هندوانه در شب چله بخورند، در سراسر چله بزرگ و کوچک یعنی زمستانی که در پیش دارند سرما و بیماری بر آنها غلبه نخواهد کرد.

چیدمان سفره شب یلدا با ظروف مسی

تزیین شب یلدا با ظروف مسی

چیدمان سفره شب یلدا خود را به فروشگاه زوین بسپارید. مراسم شب یلدا یا همان شب چله از قدیمی ترین مراسم ما ایرانیان محسوب می شود . و از جایگاه ویژه در بین ایرانیان برخوردار است . پس بهتر است که از وسایل سنتی و قدیمی در دکوراسیون سفره خود استفاده نمایید . استفاده از ظروف مسی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد .

در خانه های مدرن سفره شب یلدا در کنار ظروف مسی و قدیمی می توان یک پارادوکس بسیار عالی و زیبا را باشد. که چشم هر بیننده را به خود جلب و جذب نماید که نشان از خلاقیت هنری شما در چیدمان سفره شب یلدا است.

سفره یلدا مسی

علاوه بر زیبایی ظروف مسی پر از خواص مفید می باشد. از جمله خواص مهم ان می توان بر تاثیر مس بر سلامت بدن و دفع انرژی های منفی اشاره کرد.

شب طولانی یلدا را با چیدمان یلدایی خاص و شیک به یادماندنی تر کنید و از این شب بلند در کنار خانواده لذت ببرید.

جدیدترین لیست ظروف مسی مصرفی شب یلدا

ظروف مصرفی شب یلدا

  • سرویس پذیرایی مسی:
    سرویس های پذیرایی مسی شامل شکلات خوری مسی و شیرینی خوری مسی و آجیل خوری مسی و میوه خوری مسی می باشند. اکثر این ظروف مسی می توانید به صورت ست تهیه کنید. فروشگاه زوین کلیه ظروف پذیرایی مسی به شما عزیزان با قیمت ارزان ارائه داده است. این ظروف از مس خالص به دست مسگران هنرمند زنجانی طراحی و تولید شده اند. جهت خرید قسطی به بخش دسته بندی صنایع دستی و قسمت ظروف مسی مراجعه کنید.
    ظروف مسی پذیراییظرف آجیل خوری مسیشیرینی خوری مسی دو طبقهفروش آجیل خوری مسی
  • سرویس انار خوری مسی 6 تایی
    ست انار خوری ها می توانید با یک آجیل خوری پایه دار و پیاله های مسی ست کنید و در تعداد دلخواهتان خریداری کنید. این ظروف بسیار زیبا و چشم نواز هستند و یک یلدا اصل و کاملا ایرانی را با ظروف مسی می توانید تجربه کنید.
    ظروف مسی
    خرید آنلاین ست 7 پارچه آجیل خوری

    کاسه سه پایه مسیپیاله انار خوری مسی

    کاسه هفت سین مسی
    پیاله پایه دار مسی

    انواع پیاله کوچک مسی برای سرو آجیل و انار و تنقلات مانند میوه خشک و لبو و… می توانید استفاده کنید. این ظروف بسیار پرمصرف و کاربردی هستند.تنوع بالای دارند و شما می توانید به تعداد دلخواهتان خریداری کنید.

  • ظروف آجیل خوری مسی 6 تایی 

    آجیل و تنقلات شب یلدا در اکثر خانه های ایرانی سرو می شود در این قسمت چند نمونه از ظروف آجیل خوری مسی کوچک به شما عزیزان ارائه دادم ام. برای خرید هرکدام به بخش ظروف مسی مراجعه کنید.

    کاسه آجیل خوری مسی کوچک
    آجیل خوری مسی تک نفره
    ظروف مسی
    قاشق آجیل مسی
    آجیل خوری مسی
    آجیل خوری مسی تک پایه

    شکلات خوری مسی نقره کوب

    ظروف آجیل خوری مسی نقره کوب یک کار شیک و بسیار لوکس هست. با تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی نقره کوب زیبایی خیره کننده ای به سفره یلدایی خود می دهید.

  • سرویس چای خوری مسی
    ظروف مسی پذیرایی
    خرید سینی مسی دایره
    چای خوری مسی
    سینی چای خوری مسی
    لیوان مخروطی طرح دار بدون دسته
    خرید گلاسه های مسی

    از گلاسه و لیوان های مسی برای سرو نوشیدنی ها در این شب استفاده کنید. فروشگاه زوین انواع مدل لیوان مسی به شما عزیزان پیشنهاد می کند. با خرید سرویس ظروف سرو غذا و نوشیدنی مسی یک غذا دلچسبی در این شب طولانی در کنار خانواده خود میل کنید.

  • قندان مسی طرح انار در سایز بندی های کوچک متوسط و بزرگ
    قندان انار مسی
    انار مسی
    قندان مسی انار
    فروش قندان انار مسی
    قیمت قندان مسی انار زنجان
    قندان مسی طرح انار زنجان

    قندان های انار مسی یکی از طرح های پرطرفدار یلدایی هستند. این ظروف بسیار کاربردی می باشند. درون آن می توانید شکلات و شیرینی و نقل و نبات و آجیل و باسلوق و میوه خشک و.. قرار دهید. و یک سفره یلدایی بی نظیری را داشته باشید.

    قندان انار مسی
    ظروف مسی یلدایی

  • سرویس بشقاب و قاشق چنگال مسی
    بشقاب پلو خوری تمام طرحفروشگاه اینترنتی زوین جدیدترین ظروف مسی سرو غذا و نوشیدنی به شما عزیزان ارائه می کنید. می توانید آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. و لذت غذا خوردن در شب یلدا را در این بشفاب های مسی سنتی زیبا چندین برابر کنید. این ظروف مصرفی دارای خواص فراوانی برای سلامتی بدن می باشد.
    از جمله مزایای مصرف ظروف مسی می توان به درمان التهاب مزمن و درمان آرتروز، تشکیل سلول‌های قرمز خونی، بالا بردن ایمنی بدن، سوزاندن چربی‌ها و کاهش وزن، پیشگیری از کم خونی، بهبود سلامت پوست و مو، تضمین سلامت قلب، سلامت رگ های خونی و… اشاره کرد. حتما ظروف مسی جایگزین ظروف پلاستیکی و شیشه ای که خاصیت چندانی برای بدنتان ندارند بکنید.
  • سرویس لیوان های مسی
    لیوان مسی جدید
    لیوان مسی دسته دار شیک

    با داشتن لیوان های مسی لذت نوشیدن نوشیدنی های مخصوص شب طولانی یلدا را چندین برابر کنید.
    لیوان های مسی و ماگ های مسی و شات های کوچک مسی و پارچ مسی جام های مسی از جمله زیباترین ظروف مسی مخصوص شب یلدا می باشند. شما می توانید ظروف مسی مناسب و باب سلیقتان را آنلاین و قسطی از زوین تهیه کنید.

    ظروف مسی
    خرید آنلاین ست 8 تکه
    خرید لیوان مسی
    فروش لیوان ماگ مسی

    لیوان مسی طرح چکشیلیوان های مسی در دو مدل لیزری و چکشی به خریداران عزیز ارائه شده اند. شما می توانید به راحتی لیوان دلخواهتان را از زوین به صورت آنلاین و قسطی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

  • مجمع های مسی ساده
    مجمع و سینی های مسی یکی از ضروری ترین لوازم چیدمان سفره هفت سین می باشند. شما با استفاده از این سینی ها و مجمع های مسی می تواید یک سفره یلدایی جمع جور و مناسب و زیبا داشته باشید.
    سینی گود سایز 5تزیین سینی شب یلداچیدمان ظروف مسی یلدایی

جا شمعی های مسی
جا شمعی ها یکی از ظروف زیبای سفره شب یلدا می باشند. که می توانید با روشن کردن شمع ها در این شب زیبا را خاطره انگیز تر و معنوی تر کنید. و سنت تلاوت اشعار زیبای حافظ و فال های حافظ را برای خود و خانوادتان لذت بخش تر کنید.
خرید شمعدان

جا شمعی ها در انواع متنوع تولید شده اند. از جمله پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های جا شمعی مدل های زیر می باشند.

شمعدان گیلاس تخم مرغ خوریآینه و شمعدان بشقابیآینه و شمعدان

با چیدمان گل در اطراف این جا شمعی های زیبا می توانید یک دیزاین متنوع و جالبی داشته باشید.

  • ظروف تزیینی مسی برای چیدمان سفره شب یلد

امروزه ظروف تزیینی مسی متنوعی طراحی و ساخته شده اند. انواع آفتابه لگن مسی و چراغ مسی و فانوس مسی و گلدان مسی و گل های مسی و تابلو های مسی و فرغون کوچک مسی و سرتاس مسی و… از جمله ظروف کاربردی شب یلدا می باشند.

چراغ نفتی کوچک
فروش چراغ فانوس نفتی
مدل چراغ علاءالدین مسی
خرید چراغ علاءالدین مسی
پیکنیک کوچک برنجی
خرید پیکنیک برنجی تزیینی

برای دیدن ظروف مسی یلدایی در طرح های متنوع به سایت فروشگاه زوین مراجعه کنید.

میز یلدا با ظروف مسی

چیدمان سفره شب یلدا با ظروف مسی

سفره شب یلدا

بیاییم امسال شب یلدای متفاوتی را در کنار عزیزانمان تجربه کنیم. سعی کنید حال و هوای شب یلدا را برای خودتان و میهمانانتان خاطره انگیز و به یاد ماندنی کنید. سفره شب یلدا را با استفاده از ظروف مسی زیبا و چشم گیر امکان پذیر کنید. ظروف مسی با طراحی عالی باعث می شود یلدا را از تکراری بودن در بیاورید و شب زیبایی را بسازید. ظروف مسی فروشگاه زوین  برای شب یلدا  با نقوش زیبا و اصیل حکاکی و قلم زنی شده است. به صورت ساده ، کعب دار و پایه دار با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه می کند.

سخن آخر: فروشگاه زوین جوراب یلدایی، زیورآلات با آیتم یلدایی و ظروف مسی خود را از بهترین و ماهرترین تولیدی ها و صنعتگران مسی که آوازه جهانی دارد، تهیه و با قیمت زیر بازار به صورت جزئی و کلی عرضه می کند.

با شب یلدا نزدیک می شویم تا دیرنشده، دست بجنبانید و محصولات دلخواه خود را از فروشگاه زوین تهیه نماید. فروشگاه زوین در کمترین زمان ممکن و به صورت فوری اجناس خریداری شما را ارسال میکند.

شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین 24 ساعته از مشاورین فروشگاه زوین در خرید محصولات شب یلدایی خود راهنمایی بخواهید. فروشگاه زوین پیشاپیش شب یلدا را به مشتریان دائمی و وفادار تبریک می گوید.

با آرزوی روزهای روشن

تزیین سفره یلدا عروس

تزیین سفره شب یلدا عروس و داماد
چیدمان سفره یلدا عروس و داماد

سفره یلدا عروس یکی از سفره های مهم می باشد که تزیین آن بسیار دقیق باید صورت گیرد. مهمانی های یلدایی در منزل عروس و اولین شب یلدا عروس و داماد برای عروس و داماد بسیار خاص می باشد. ظروف مسی یکی از بهترین سبک چیدمان سفره یلدایی عروس و داماد می باشد. شما با استفاده از ظروف مسی و اکسسوری های یلدایی مخصوص شب یلدا عروس و داماد می توانید این شب را خاص و زیبا کنید.

سفره یلدا عروس و سفره آرایی شب چله تازه عروس با ظروف مسی بسیار زیبا و شکیل می باشد. تزیین آجیل در سینی های مسی و آجیل خوری مسی و اناد دونه شده در ظروف انار خوری مسی و تزیین شکلات و شیرینی در ظروف قندان طرح انار مسی بسیار زیبا و خاص می باشد.

در شب یلدا چه بپوشیم ؟

 

شاید یکی از دغدغه‌های ما در استایل‌هایمان، مهمانی‌های خانوادگی و مناسبتی مانند شب یلدا یا همان شب چله باشد. که این شب هم خوشمزه وهم خوش‌رنگ و لعاب است . تقریبا اکثر ما در همین روزها به فکر استایل این شب به یاد ماندنی هستیم و بزرگ ‌ترین سوال این روزهایمان این است که در شب یلدا چه بپوشم؟ تا نمادی از شب یلدا یا شب چله را پررنگ تر کند.

جوراب هنداونه یلدایی

در این شب دست از لباس رسمی بر دارید و خانوادگی از جوراب های طرح هندوانه یا طرح انار استفاده کنید. پوششی که ارزان است و همگی در آن واحد می توانید آیتم ست داشته باشید. باور کنید با این کار برای شما و خانواده همدلی و عشق و دوست داشتن را یادآوری می کند و شب خاطر انگیزی را رغم می زنید.

ست جوراب زن و شوهر یلدایی

جوراب ست مادر و کودک
جوراب ست مادر و کودک ساقدار

اکسسوری یلدایی

اولین و مهم‌ترین قانون انتخاب جوراب ها و اکسسوری ها در شب یلدا استفاده آیتم هندوانه‌ای و انار است. که می توانید به راحتی از فروشگاه زوین و به طور آنلاین، محصولات خود را خریداری کنید.

فیلم نمونه های پرفروش جوراب های یلدایی:

بله اگر می‌خواهید به معنای واقعی منحصر به فرد باشید بهتر است راحت و خودمانی باشید تا شب به یاد ماندنی دور از لباس های رسمی شب زیبا و پر هیجانی را برای خود و خانواده بسازید.

خرید جوراب یلدایی

اگر حتما دوست ندارید از المان‌های شب یلدا مانند هندوانه و انار در لباس هایتان استفاده کنید فروشگاه زوین به شما پیشنهاد می‌ کند که از یک اکسسوری کوچک انار مانند گوشواره یا گردنبندی که نمادی از انار یا هندوانه در آن باشد که فروشگاه زوین از انواع زیورآلات یلدایی مانند دستبند و انگشتر و گوشواره مسی در طرح های مناسبتی چون شب یلدا را دارد.

 

زیورآلات یلدایی مسی

آیتم هایی مانند طرح های باستانی مانند اهورامزدا. و یا طرح فروهر و یا آیتم مایی دیگر که مناسب عالی با شب چله را دارد، بیابید. کافیست سری به سایت پر بازید فروشگاه زوین بزنید و بر حسب سلیقه زیورآلات شب یلدا را انتخاب کنید. حال چرا بر مسی بودن زیورآلات تاکید می کنیم. زیر زیورآلات مسی علاوه بر زیبایی برای بدن لازم و به جریان بهتر خون کمک می کنند. باور کنید افرادی که از زیورآلات مسی استفاده می کنند. اعصابی آرام و روحیه شاد دارند و حتی انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل می کنند.

زیورآلات مسی یلدایی

از همه مهم تر زیورآلات مسی شما را در جمع بسیار جذاب و دوستداشتنی نشان می دهد و حس نوستالژیکی را جمع یادآوری می کنید. پس یک اکسسوری کوچک هم می تواند در استایل شما نمایان‌گر یک انتخاب درست، به‌جا و هوشمندانه باشد

اکسسوری شب یلدا

ست لباس زیر زنانه یلدایی

مژده مژده خریداران عزیز فروشگاه زوین انواع لباس زیر زنانه یلدایی در رنگ های شیک و خاص به شما عزیزان ارائه کرده است. انواع ظروف مسی یلدایی با قیمت مناسب می توانید از ما خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

ست های قرمز و سبز و طرح های هندوانه از زیباترین طرح های یلدایی می باشد. جهت مشاهده موارد بیشتر به دسته بندی لباس زیر ها مراجعه کنید.

شورت و سوتین شارمین
ست شورت و سوتین شارمین مخمل کمر
شورت و سوتین شارمین
ست شورت و سوتین تمام کاغذی
سوتین توری طرح یاردی گلبهی
ست شورت و سوتین تور گاز
خرید آنلاین ست شورت سوتین
فروش ست شورت سوتین
ست لباس زیر زنانه قرمز
خرید ست شورت سوتین قرمز

فروشگاه زوین همواره در تلاش است تا باکیفیت ترین محصولات را به خریداران عزیز با کمترین قیمت ارائه کنید. کلیه ظروف مسی مستقیم و بدون واسطه از تولیدی های زنجان تهیه می شوند و با کمترین قیمت به خریداران عزیز با کیفیت ترین ظروف مسی ارائه می کنیم. شما می توانید به صورت قسطی خریدتان را ثبت کنید و در 4 قسط پرداخت کنید.

پوشاک موجود در زوین از برند السوان و شارمین و تارتن می باشد. این برند های بسیار معروف البه های درجه یک تهیه می کنند و کلیه پوشاک موجود در زوین درجه یک و با کیفیت می باشد.

زیورآلات مسی موجود در زوین از برترین تولیدی های زیورآلات تهیه شده اند. از مس خالص تولید و عرضه می شوند. جهت خرید عمده و در تیراژ بالا به عنوان کادویی و …. نیز می توانید با کارشناسان زوین ارتباط برقرار کنید.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • کمال یاوری پاسخ

    ظروف مسی مناسب شب یلدا در این مقاله به خوبی معرفی شده است. ممنون که مارو با چیدمان ظروف مسی یلدایی آشنا کردید.
    بسیار خاص و شیک و ویژه یلدا هستند.
    تزئین سفره شب یلدا با ظروف مسی بسیار عالی هست.

    2023/10/29 در 09:10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید