خرید اینترنتی جوراب جدید بچه گانه

جوراب جدید بچگانه

خرید اینترنتی جوراب جدید بچه گانه

جوراب بچه گانه
جدیدترین جوراب های بچه گانه

ما که بچه بودیم، مدلای جوراب بچه گانه به اندازه امروز تنوع نداشت. اغلب جورابا ساده و بیشتر سفید یا با رنگای روشن بودن. جوراب کارتونی، جوراب فانتزی و ازین حرفا نبود. دختر بچه ها یکم امکاناتشون بیشتر بود و گاهی جوراب تور دار می پوشیدن. اگه یه جوراب جدید بچه گانه ام به بازار میومد، هممون عید ازونا پامون بود.

یه سری جوراب شلواریم بودن بهتره نگم براتون. دو حالت داشتن، یا مثل خوره میوفتادن به جونت، یا اینکه اقدر شل و ول بودن که باید تا آخر مهمونی دو دستی کمرشو می چسبیدی.

ولی الان شرایط عوض شده. وارد مغازه جوراب فروشی می شی، انگار وارد سرزمین عجایب شدی. تنوع رنگ و طرح جوراب های بچگانه، انقدر زیاده که انتخاب یه جفت جوراب مناسب رو سخت کرده. تولید و طراحی پوشاک کودکانه تبدیل به یه صنعت پررونق و پر درآمدشده.

جوراب در پوشش بچه ها از دو جهت اهمیت داره. اول اینکه از پاهای لطیف و حساس کودکان محافظت می کنه و دوم اینکه پدر مادرای امروزی به پوشش و لباس بچه هاشون خیلی بیشتر اهمیت میدن که جوراب یه بخش مهم ازین پوششه. این روزا برای خرید جوراب جدید بچه گانه، وقت بیشتری صرف می کنیم. یه جوراب که هم با لباس کودک همخونی داشته باشه و هم برای بچه راحت باشه.

چه نکاتی را برای خرید جوراب جدید بچه گانه در نظر بگیریم؟

نکاتی درباره خرید جوراب بچگانه
نکاتی درباره خرید جوراب بچگانه

در خرید جوراب بچگانه علاوه بر جنبه زیبایی، باید به نکات بهداشتی و راحتی کودک نیز توجه کنیم. چند نکته ساده را در این مقاله بررسی می کنیم.

  1. الیاف جوراب بچگانه باید طبیعی باشد. ویسکوز نخی است که در بافت جوراب استاندارد استفاده می شود. این نخ از الیاف طبیعی بافته می شود و مزایایی نسبت به نخ پنبه دارد. اول اینکه پرز کمتری می دهد، در نتیجه برای کودک ایجاد حساسیت نمی کند. همچنین دوام و رنگ پدیری بیشتری نسبت به نخ پنبه دارد.
  2. کشسانی و حالت ارتجاعی جوراب بچگانه باید مناسب باشد. کش جوراب نباید جلوی گردش خون در پاهای کودک را بگیرد.همچنین دوخت قسمت پنجه جوراب باید یکدست باشد تا باعث ایجاد زخم و ناراحتی انگشتان پا نشود.
  3. رنگ به کار رفته در جوراب های رنگی نیز نباید حساسیت زا باشد

حالا می دانید که برای خرید یک جوراب جدید بچه گانه چه نکاتی را در نظر بگیرید تا کودکتان نیز از خرید شما لذت ببرد.با خرید جوراب پسرانه و جوراب دخترانه از فروشگاه زوین از خرید برای فرزند دلبندتان لذت ببرید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید