زیباترین و پرفروش ترین انواع جوراب بچه گانه

زیباترین جوراب بچه گانه

زیباترین و پرفروش ترین انواع جوراب بچه گانه

انواع جوراب بچه گانه
انواع جوراب بچه گانه

خیلی مهم که چه جورابی به پای کودک شما باشد. جوراب های بچه گانه هم به لحاظ سلامتی و هم زیبایی روی کودک شما تاثیر می گذارند. جوراب نوزادی را در نظر بگیرید که از الیاف طبیعی نبوده و تنگ هم باشد. این جوراب بی کیفیت چه بلایی بر سر نوزاد شما می آورد. گردش خون در پای نوزاد مختل خواهد شد. الیاف نایلونی و غیر نخی جوراب تنفس لازم را ندارند و باعث تعریق و ایجاد قارچ در پاهای لطیف و حساس نوزاد یا کودک شما می شوند. پس حتی هنگام خرید زیباترین جوراب های بچه گانه باید نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید.

  1. جوراب بچه گانه و نوزادی حتما باید نخی و بافته شده از الیاف طبیعی باشد.
  2. جوراب نوزادی را کمی بزرگ تر بخرید و دقت کنید که جوراب بچگانه کشسانی کافی داشته باشد.
  3. جوراب بچه گانه باید در سایز مناسب خریداری شود.
  4. جوراب های بچه گانه ضد حساسیت بخرید. این جوراب ها رنگی ثابت دارند و پرز نمی دهند و در کودکان ایجاد حساسیت نمی کنند.
  5. اگر دوست دارید جوراب جوراب بالدار و یا عروسکی و طرح دار بچه گانه بخرید ريال دقت داشته باشید که بخش های متصل به جوراب ، قسمت های آزار دهنده و لبه های تیز نداشته باشد.
  6. در تابستان به همراه شورتک ها و دامن های کوتاه ، جوراب بلند بچه گانه بپوشید. این جوراب های بلند از آسیب دیدن زانوها در هنگام بازی جلوگیری می کنند. همچنین مانع از ایجاد آفتاب سوختگی در پای کودک می شوند.
  7. جوراب شلواری های بچه گانه هم برای تابستان و هم فصول سرد ، بسیار پرکاربرد هستند. جوراب شلواری نخی مانع از عرق سوز شدن پای کودک در فصول گرم می شوند.

زیباترین مدل های جوراب طرح دار بچه گانه

زیباترین جوراب بچه گانه
جوراب فانتزی بچه گانه

جوراب بچه گانه به اندازه سایر انواع پوشاک کودک ، بر زیبایی استایل او تاثیر می گذارد. راحت ترین روش خرید زیباترین جوراب های بچه گانه ، خرید اینترنتی جوراب از فروشگاه های جوراب آنلاین است. خرید از فروشگاه های اینترنتی زوین جوراب چند مزیت عمده دارد. اول اینکه یافتن جدیدترین مدل های جوراب بچگانه در اینترنت کار راحتی است. می توانید قیمت جوراب بچه گانه را مقایسه و بهترین قیمت را انتخاب کنید.

1. جوراب راه راه رنگی طرح رنگین کمان

blank
جوراب راه راه فانتزی بچه گانه

یکی از زیباترین جوراب های بچه گانه و جوراب نیم ساق دخترانه ، جوراب راه راه رنگی است. رنگ های شاد و جذاب این جوراب ، استایل های کودکانه را شاد و زیبا می کنند. تم های رنگی مختلف جوراب طرح رنگین کمان برای ست کردن با لباس های دخترانه و پسرانه وجود دارند.

2. جوراب فانتزی بچه گانه

خرید اینترنتی زیباترین و جدیدترین جوراب های بچه گانه
جوراب عروسکی بچه گانه

جوراب های فانتزی بچه گانه  و جوراب ساقدار بچه گانه طرح ها و مدل های بسیار متنوعی دارند. از جوراب های عروسکی گرفته تا طرح های کارتونی. یکی از زیباترین و جدیدترین انواع جوراب فانتزی ، جوراب لانه زنبوری بچه گانه است. جوراب های لنگه به لنگه و خرسی و خرگوشی نیز از شیک ترین انواع جوراب بچه گانه هستند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید