چه لباس زیری برای زنان، مناسب است؟

چه لباس زیری بپوشیم
blank

چه لباس زیری برای زنان، مناسب است؟

چه لباس زیری مناسب است؟ این سوالی است که بارها از خود یا دیگران پرسیده ایم. به خصوص از افراد با تجربه مانند مادر بزرگ های دوستداشتنی که نور و امید خانواده هستند. اغلب این زنان گفته اند، لباس زیر خوب لباسی است که گشاد و راحت و جنس آن از نخ یا پنبه باشد. اما آیا این نظر و گفته برای نسل جدید قابل قبول و معیار مد روز است؟. در این جا به مواردی اشاره می کنیم، که چه لباس زیری مناسب است. به همان اندازه، انتخاب لباس برای همه قابل اهمیت است، در انتخاب لباس زیر نیز باید دقت لازم را کرد. خرید لباس زیر نامناسب می تواند به لباس اصلی شما فرم نامناسب بدهد. در نتیجه احتمال خیلی زیاد حساسیت های پوستی ایجاد می کند، و برای سلامتی بدن ضرر دارد. لباس زیر با کیفیت باید جنس آن صدرصد نخ باشد.

علت تاکید بر صدرصد نخی بودن لباس زیر، چیست؟

سوتین نخی
سوتین نخی دخترانه

لباس زیر تمام نخی، مانع از رطوبت و عرق کردن بدن می شود. الیاف های گیاهی نیز مانند پنبه، کتان و کنف نیز به خاطر خاصیت مویینگی دارد. به راحتی، عرق بدن را در خود جذب می کنند. این عمل باعث می شود از ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری کند. در نتیجه با تبخیر ایجاد شده، پوست بدن و لباس را خنک نگه می دارد. باید دقت کنید که لباس های زیر از جنس پلاستیک و یا نایلون و الیاف مصنوعی هستند، منجر به حساسیت در بدن می شوند. علاوه بر این ممکن است موجب حساسیت پوستی و عفونت در دستگاه تناسلی شود. پس در هنگام خرید به جنس لابس توجه کنید. از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

کارهای اساسی که بعد از خرید لباس زیر باید انجام دهید

چه لباس زیری مناسب است
چه لباس زیری مناسب است

قبل از خرید لباس زیر، باید آن را با آب و صابون شستشو دهید. زیرپوش را جلو آفتاب پهن کنید تا کاملا با آفتاب خشک شود. در صورت نبود آفتاب، می توانید بعد از مقداری خشک شدن آن را با اتو بخار، خشک کنید تا کاملا استریل شود. زنان باید هر روز لباس زیر را تعویض کنند و آن ها را جداگانه با مواد شوینده ملایم مثل صابون، شستشو دهند. اگر لباس های زیر را دیر به دیر با مواد شوینده قوی بشورند، دچاز خارش و قارچ های پوستی می شوند. قارچ ها معمولا در محیط گرم و مرطوب رشد می کنند. پس باید بعد از هر بار شستشو دستگاه تناسلی این قسمت را کاملا با دستمال خشک کنید و از خیسی لباس زیر جلوگیری کنید. تا از هرگونه قارچ و حساسیت پوستی در امان باشید. فروشگاه اینترنتی زوین، زیرپوش آستین حلقه مردانه نخی با کیفیت عالی عرضه می کند. در رنگ بندی ها و سایز های متفاوت موجود است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید