زیرپوش ضد عرق چیست و از کجا بخریم؟

زیرپوش ضد عرق از کجا بخریم
blank

زیرپوش ضد عرق چیست و از کجا بخریم؟

زیرپوش ضد عرق از کجا بخریم
زیرپوش ضد عرق از کجا بخریم

با رسیدن گرما یا فعالیت های سخت بدنی، غدد عرق فعال شده و لباس مان خیس شود. به طوری که خیسی آن از لباس نمایان و چهره ناخوشایندی ایجاد کند. علاوه بر نمای ناخوشایند ، بوی بدی هم دارد و باعث پایین آمدن اعتماد به نفس و اضطراب شود. گاهی شما لباس هایی می پوشید که با پوست شما سازگاری کامل ندارد. ممکن است، این لباس مخصوص مهمانی، جلسه کاری و یا لباس ورزشی باشد. چاره کار چیست؟ زنان و مردان، بهتر است برای سلامتی پوست خود از زیرپوش هایی با الیاف طبیعی، استفاده کنند که جنس آن از نوع  نخی پنبه ای باشد. این زیرپوش ها می تواند عرق بدن را جذب و از خیس شدن لباس جلوگیری کرده و بدن را خنک نگه دارد. موقع خرید لباس زیر علاوه بر ضد عرق بودن آن به سایز، کیفیت و مدل آن دقت کنید. چون خیلی پیش آمده بخش هایی از زیرپوش ، از زیر لباس اصلی دیده شده است. در بازار شاید از زیرپوش هایی با برند “تامی هیلفیگر“، “کالوین کلین“، “بی تی بی” اصل پیدا نشود. ولی زیرپوش هایی از برندهای داخلی وجود دارند که با وجود کیفیت بالا قیمت ارزان و مناسبی دارند.

برای جلوگیری از عرق زیاد چه کارهایی را باید انجام داد؟

زیرپوش ضد عرق مردانه
زیرپوش ضد عرق مردانه

علم پزشکی، محصولاتی را به بازار عرضه کرده که نقاط بدن را تحت تاثیر قرار می دهند و باعث می شود بدن عرق کمتری بکند. اما این محصولات گاهی تاثیرات جانبی هم دارند و حساسیت های پوستی ایجاد می کنند. برای پیشگیری از ایجاد لکه های عرق و بوی بدا، روش های بیضررتری هم وجود دارد. آن هم استفاده از زیرپوش هایی با الیاف پنبه ، نخی یا کتان است. این لباس ها ، هوا را در اطراف بدن به جریان می اندازند و عمل تهویه، به خوبی صورت می گیرد. همچنین سعی کنید از غذا های تند، غذاهای فست فودی استفاده نکنید. می توانید از اسپری های آنتی پرسپیرانت که دارای نمک های آلومینیومی و تا حدودی ضد عرق است، بعد از شستشوی پوست استفاده کنید. همچنین وسایلی هست که می تواند مواد یونیزه یا انرژی الکترومغناطیسی را به نقاط مشکل ساز روی بدن منتقل کند و از تعرق بیش از حد جلوگیری کند.

زیرپوش های ضد عرق، دارای چه ویژگی هایی است؟

زیرپوش ضد عرق از کجا بخریم
زیرپوش پد دار ضد عرق زنانه

استفاده از زیرپوش های ضد عرق، می تواند راه حل موثری برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی لباس ها باشد. این زیرپوش ، از دو پد ضد عرق و ضد بو در ناحیه زیر بغل برخودار است. این پدها، عرق بدن را جذب و از نشت آن به لباس اصلی جلوگیری می کند. در ضمن لباس های زیر باید از الیاف 100% طبیعی تهیه شده باشند تا امکان بروز حساسیت را کاهش دهند. زیرپوش های با کیفیت، این ویژگی را دارند که بر اثر شستشوهای متعدد، خاصیت ضد بو و ضد عرق خود را از دست ندهند. برای خرید زیرپوش های زنانه و مردانه با کیفیت به سایت های معتبر مراجعه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید