جوراب مردانه فانتزی ساق دار/خرید اینترنتی به صورت تکی و جینی

جوراب مردانه فانتزی ساق دار/خرید اینترنتی به صورت تکی و جینی

جوراب مردانه فانتزی
جوراب مردانه فانتزی

عرضه اینترنتی جوراب مردانه فانتزی به صورت تکی، 6تایی و 12 تایی با طرح های جدید، زیبا و متنوع در فروشگاه زوین خرید آسان و ارسال سریع به تمام نقاط کشور. جوراب مردانه را می توان به صورت پک های کادویی هم سفارش داد. این پک ها در بسته بندی های بسیار زیبا ارسال می شوند که برای هدیه دادن بسیار مناسبند. برای خرید جوراب های مردانه فانتزی از برند السوان به بخش محصولات فروشگاه اینترنتی زوین مراجعه کنید.

مشخصات جوراب مردانه فانتزی السوان

blank
مشخصات جوراب فانتزی مردانه

جوراب مردانه فانتزی از برند معروف و با کیفیت السوان در طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند. جوراب فانتزی ساق دار را می توان با هر استایلی ست کرد. در این جوراب ها، 75 درصد نخ درجه یک هندی به کار رفته است. وجود 15 درصد نخ اسپندکس در بافت جوراب باعث افزایش حالت کشسانی و درنتیجه احساس راحتی بیشتر در این جوراب ها می شود. 10 درصد الاستیک موجود در بافت کش جوراب، مانع از جا انداختن آن روی پا و ایجاد ناراحتی در پاها می شود. در تولید جوراب ها از رنگ و موادی استفاده شده است که با شستشوی زیاد، فرم و زیبایی خود را از دست ندهند.

روش های انتخاب جوراب مردانه مناسب

ست کردن جوراب مردانه
ست کردن جوراب مردانه

اگر جز آن دسته افرادی باشید که تیپ و استایل و در کل خوش پوشی، برایتان مهم است، پس حتما همان قدر که برای خرید سایر لباس هایتان وقت و وسواس به خرج می دهید، خرید جوراب مناسب هم برایتان مهم است. ترکیب بافت و رنگ و کوتاهی و بلندی جوراب در پوشش شما اهمیت زیادی دارد. نکات زیر توصیه هایی هستند که می توانند شما را برای خرید جوراب مردانه مناسب راهنمایی کنند.

1. با استایل رسمی جوراب کوتاه و مچی نپوشید.

blank
ست کردن جوراب مردانه

جوراب های کوتاه یا جوراب مچی، از انواع پرطرفدار جوراب به حساب می آیند. ولی پوشیدن جوراب مچی با شلوار های کلاسیک و رسمی اصلا توصیه نمی شود. چرا که به هنگام نشستن یا پا روی پا انداختن، قسمتی از ساق پا بیرون می ماند و دیدن پاهای برهنه مردان جلوه جالبی ندارد. بهتر است جوراب مچی  را با شلوار جین یا شورت و شلوارک غیر ورزشی به پا کنید. البته اگر طرفدار کفش های کالج هستید، جوراب کالج بهترین انتخاب است.

2. تناسب جوراب مردانه فانتزی با هر استایلی

خرید جوراب فانتزی مردانه شیک و جدید
ست کردن جوراب فانتزی

جوراب های فانتزی این روزها بین مردان هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تنوع طرح و رنگ این جوراب ها، ست کردن آنها را راحت تر می کنند. چه رسمی بپوشید و چه اسپرت، قطعا در میان جوراب های فانتزی یک انتخاب ایده آل برای شما وجود دارد. خصوصا جوراب های فانتزی ساقدار که برای هر پوششی مناسب اند. البته بهتر است با شلوارهای طرح دار، جوراب های ساده بپوشید.

3. به رنگ جوراب دقت کنید.

خرید اینترنتی جوراب فانتزی مردانه
ست کردن رنگ جوراب

می رسیم به مهمترین نکته در انتخاب جوراب. یکی از توصیه های طراحان مد این است که جوراب همرنگ با شلوار بپوشید و یا طیف رنگی متناسب با رنگ شلوارتان انتخاب کنید. دومین توصیه مهم این است که تا می توانید جوراب سفید نپوشید.

برای تهیه جوراب مردانه و جوراب مچی مردانه و جوراب نیم ساق مردانه و جوراب ساقدار مردانه به سایت زوین سر بزنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید