آیا چیزی درباره شورت های ضد حساسیت زنانه و کاربردشان می دانید؟

آیا چیزی درباره شورت های ضد حساسیت زنانه و کاربردشان می دانید؟

شورت ضد حساسیت زنانه
شورت ضد حساسیت زنانه

حساسیت های پوستی یکی از معضلات امروزی استفاده از لباس های زیر هستند. استفاده از الیاف مصنوعی یا رنگ های غیر استاندارد باعث ایجاد این نوع حساسیت ها می شوند. اینکه لباس زیر ، خصوصا شورت ها بدون الیاف اسپندکس و الاستیک باشند، غیر ممکن است. زیرا این الیاف باعث کشسانی مناسب و ایجاد راحتی در لباس زیر می شوند. ولی همین الیاف نیز با کیفیت های متفاوت تولید می شوند. خانم ها به دلیل وجود ترشحات و نیز عادات ماهانه ، بیشتر در معرض این حساسیت ها قرار دارند. اگر به هنگام پوشیدن شورت زنانه دچار خارش و سوزش در ناحیه دستگاه تناسلی و کشاله های ران می شوید، باید بدانید که به لباس زیر خود حساسیت دارید. اگر هم پوست حساسی دارید و یا نمیدانید پوستتان به چه الیافی حساسیت نشان می دهد، بهتر است از شورت های ضد حساسیت زنانه استفاده کنید.

شورت های ضد حساسیت زنانه چه ویژگی هایی دارند؟

در موقع خرید شورت زنانه باید به جنس پارچه و الیاف به کار رفته در آن توجه کنید. بهترین جنس، برای شورت ضد حساسیت زنانه ، پارچه ای است که از نخ با کیفیت تولید شده باشد. لباس های زیر تولید شده از نخ مرغوب ، بسیار بهداشتی تر از مدل هایی با الیاف مصنوعی است. به همین دلیل است که توصیه می شود خانم ها تا حد امکان از لباس های زیر و شورت های نخی استفاده کنند. اگز شکل و فرم شورت های نخی و ضد حساسیت را نمی پسندید ، سعی کنید از شورت هایی با آستر نخی استفاده کنید. اینکار از عرق سوز شدن ، عفونت های قارچی و مشکلات باکتریایی جلوگیری کند. متخصصان پوست معتقدند لباس زیری که باعث عرق کردن و ایجاد رطوبت در ناحیه تناسلی شود، می تواند منجر به حساسیت ها و عفونت هایی شود که تا مرحله نازایی زنان هم پیش رود.

چرا بهداشت لباس زیر زنانه اهمیت زیادی دارد؟

شورت ضد حساسیت زنانه
شورت ضد حساسیت زنانه فانتزی

                                  

از لحاظ پزشکی یک شورت زنانه، شورتی است که سایز آن متناسب با اندام فرد باشد. البته جنس آن نیز بسیار مهم است. اما باید در کنار مدل و اندازه شورت، شخص بتواند در آن احساس راحتی داشته باشد. شورت های زنانه تنگ اصلا مناسب استفاده مداوم نیستند. به دلیل عدم تهویه مناسب الیاف این شورت ها و تعریق و ایجاد رطوبت ، موجب عفونت در ناحیه تناسلی می شوند. شورت های جی استرینگ یا لامبادا ،به دلیل شکل و مدلی که دارند، می توانند سلامت ناحیه تناسلی را به خطر بیاندازند. این قبیل شورت ها به نواحی حساس و خارجی دستگاه تناسلی ، فشار آورده و به آن آسیب می زنند. این آسیب ها می تواند لذت یک رابطه جنسی سالم را کم کرده یا از بین ببرند.

توصیه دیگر پزشکان این است که شورت ها را به طور مرتب یعنی هر دو روز یکبار به مدت دوساعت در مایع ضد عفونی و آب قرار دهید. سپس در مقابل آفتاب خشک کنید.در نبود آفتاب ، پس از خشک شدن یکبار آن را اتو کنند. به جای استفاده از پودر های آنزیم دار و پودر ماشین لباس شویی که موجب خارش و حتی حساسیت پوستی می شوند، از شوینده های مناسب و ضد حساسیت مثل صابون های آنتی باکتریال استفاده کنید. چون هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند و بهترین شوینده برای شست و شوی انواع لباس های زیر و شورت هستند.

تکلیف شورت های جی استرینگ یا لامبادا چیست؟

blank                       

شورت زنانه توری و جذاب نسبت به شورت های ساده نخی زیباترهستند. خانم های جوان ، علاقه زیادی به پوشیدن این قبیل شورت های فانتزی و توری دارند. ولی همان طور که اشاره کردیم، استفاده طولانی مدت از این قبیل شورت های زنانه ، آسیب های دردناک و گاها جبران ناپذیری ایجاد می کنند. پس بهتر است، استفاده از شورت فانتزی ، محدود به زمان خاصی باشد و مرتب مورد استفاده قرار نگیرد تا مشکلی برای دستگاه تناسلی ایجاد نشود . توصیه می شود در طول روز از شورت های نخی استفاده شود. در مواقع لزوم یا زیر لباس های مجلسی می توانید از این شورت های زیبا استفاده کنید. بهتر است شورت فانتزی با لایه داخلی نخی بپوشید تا آسیب را به حداقل برسانید. شورت چه عوارضی را به دنبال دارد؟

نپوشیدن شورت چه عوارضی را به دنبال دارد؟

شورت ضد حساسیت زنانه
شورت های دیزر ضد حساسیت زنانه

به تاریخ گذشته انسان های اولیه مراجعه کنید. در آن دوران انسان ها، لباسی زیر مانند شورت از جنس گیاه یا پوست حیوان بر تن داشتند. به همین دلیل به پوشیدن شورت تاکید بسیاری می کردند. حال از نگاه بهداشتی به این موضوع می پردازیم. شما لباس های زیر مثل شورت زنانه را زود به زود شستشو می دهید. یا آن را روزی یکبار عوض می کنید. یعنی با این کار باکتری های سطح شورت را از بین می برید. حالا با خود فکر کنید، اگر شورت به تن نداشته باشید , هر روز از شلوار های تنگ مثل جین استفاده کنید. و دیر به دیر آن را شستشو دهید، چه اتفاقی می افتد.؟ با این کار، محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها در دستگاه تناسلی به وجود می آورید. به اینها عرق سوز شدن در فصول گرم را نیز اضافه کنید.

برای تهیه شورت زنانه و شورت مردانه و زیرپوش مردانه به فروشگاه زوین مراجعه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید