جدیدترین چیدمان هفت سین در سال 1403

ایده تزیین سفره هفت سین

جدیدترین چیدمان هفت سین در سال 1403

هفت سین امسال چی بچینم؟؟ چیکار کنم وسایل هفت سین شیک باشه و تکراری نباشه و متفاوت از سال های قبل باشه؟؟ از کجا وسایل هفت سین تهیه کنم که خاص و تک باشه و کمتر کسی از اون داشته باشه؟؟ اگه شمام مثل من از اینجور سوال ها توی ذهنتون هست و توی گوگل سرچ زدید تا بهترین و جدیدترین و خاص ترین مدل های هفت سین ببنید کافیه همراه من باشید.

در این مقاله می خوام که انواع جدیدترین مدل های هفت سین که بسیار شیک و خاص هستند به شما عزیزان معرفی کنم تا در آخر مقاله یه انتخاب عالی داشته باشید و دسته خالی از پیشمون نری…!

جدیدترین مدل هفت سین 1403

یکی از مدل های ترند و شیک امسال هفت سین مسی هست که در مدل های متنوع با قیمت متنوع از کم تا زیاد ارائه شده است. یه چیدمان جذاب و متفاوت که بسیار شیک و پرطرفدار هست امسال داشته باشید.

در اینجا ما سعی کردیم جدیدترین هفت سین مسی به شما معرفی کنیم.

خرید و مشاهده قیمت هفت سین مسی شماره 9

  • هفت سین مسی شماره 1

هفت سین مسی

هفت سین مسی در سینی
هفتسین در سینی مسی

در این هفت سین همانگونه که از تصویر پیداست شامل 6 عدد پیاله هفت سین مسی می باشد که شما میتوانید سیب، سماق، سنجد، سرکه، سکه و سمنو را در آن قرار دهید. و دو عدد شمعدان تخم مرغی و یک عدد آینه که با دیگر وسایل هفت سین بسیار شیک و جذاب خواهند شد.

جدیدترین هفت سین مسی
سفره هفت سین مسی جدید

برای خرید و مشاهده قیمت این هفت سین مسی شماره 1 کلیک کنید و یا برای دیدن کلیه مدل ها و سایر ظروف هفت سین مسی کلیک کنید.

**نکته مهم در هنگام خرید این محصول می باشد این است که کاسه این هفت سین دارای 2 سایز کوچک و بزرگ است و شما با توجه به سلیقه خودتان می توانید سایز آن را هنگام خرید انتخاب کنید.

دوستان عزیز توجه کنید که کلیه هفت سین های مسی از مس ناب زنجان و به دست مسگران هنرمند زنجانی تهیه و تولید شده اند و با بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان می رسند.

  • هفت سین مسی شماره 2

چیدمان هفت سین مسی
چیدمان سفره هفت سین مسی
هفت سین مسی شیک
هفت سین با کاسه مسی

هفت سین مسی شماره 2 از آینه و شمعدان مسی مدل قبل می باشد و تنها فرق آن مدل کاسه است. کاسه هفت سین این مدل بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد. پایه این کاسه ها برنجی است و خود ظرف مس است.

هفت سین با پیاله مسی
هفت سین با پیاله مسی جدید

برای خرید و مشاهده قیمت هفت سین مسی شماره 2 کلیک کنید.

 

** نکته دیگر در هنگام خرید این محصول این است که کاسه ها در دو مدل داخل سفید که قلع کاری شده است و برای موارد دیگر مانند ترشی خوری و ماست خوری و بستنی خوری و…. کاربرد دارد و داخل قرمز که قلع در آن استفاده نشده است و فقط فلز مس می باشد در هنگام خرید می توانید در بخش یادداشت های سفارشتان ثبت کنید. کاسه هفت سین مسی

  • هفت سین شماره 3

این هفت سین مسی جز پرطرفدارترین مدل می باشد و اکثر افراد از این هفت سین مسی پایه دار تهیه می کنند.

ظروف هفت سین مسی

هفت سین مسی یکی از شیک ترین مدل های هفت سین می باشد. هفت سین شماره 3 شامل یک عدد آینه مسی صبامس و 2 عدد شمعدان بشقابی دسته دار مسی که قابل حمل می باشد و 6 عدد کاسه هفت سین مسی است.

خرید هفت سین مسی
جدیدترین مدل هفت سین مسی

دوست عزیز اگر مایل به خرید قسطی هفت سین مسی شماره 3 هستید کلیک کنید یا کد هفت سین مسی zh233.16 در قسمت جست و جو وارد و سرچ کنید تا همین حالا برایتان بیاید.

اگر مایل به خرید این هفت سین می باشید می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی زوین به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. فروشگاه زوین امکان خرید قسطی برای رفاه مشتریان عزیز فراهم کرده است تا با بهترین شرایط محصولات موردنیاز هود را تهیه کنند.

  • هفت سین شماره 4

هفت سین مسی

هفت سین مسی جدید

هفت سین شماره 4 یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین هفت سین ایرانی هستش. این هفت سین برتر دارای یک آینه مسی و 2 شمعدان بشقابی مسی دسته دار که قابل حمل می باشد و 6 پیاله هفت سین مسی سه پایه برنجی که بسیار شیک و خاص می باشد و سفره هفت سین را رنگ بوی ایرانی اصیل می دهد.

هفت سین مسی شیک

جهت خرید و مشاهده قیمت هفت سین شماره 4 کلیک کنید.

اگر شمام به دنبال هفت سین سنتی ایرانی هستید می توانید به راحتی از فروشگاه زوین هفت سین موردنیازتان را با کمترین قیمت به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

  • هفت سین شماره 5

هفت سین مسی

هفت سین 1402

هفت سین با ظروف مسی

خرید و مشاهده قیمت هفت سین مسی شماره 5

ظروف مسی از ارزشمند ترین ظروف در جهان هستند. کشور ما نیز یکی از کشور های غنی از مس می باشد. ظروف مسی زنجان و اصفهان و کرمان از مشهورترین شهر های کشورمان است. اگر قصد خرید ظروف مسی را دارید حتما به این شهر ها سربزنید و یا اگر امکان مسافرت ندارید به صورت اینترنتی از این شهر ها می توانید ظروف مسی موردنظرتان را تهیه کنید.

هفت سین مسی

هفت سین مسی یکی از ظروف تزیینی مسی شیک می باشد که در شهر زنجان تهیه و تولید می شود. فروشگاه زوین واقع در استان زنجان بهترین و زیباترین ظروف مسی زنجان از بهترین تولیدی های استان زنجان تهیه و بین مردم خوب کشورمان به صورت فروش اینترنتی و آنلاین ارسال میکند.

در ادامه چند نمونه دیگر از هفت سین مسی مشاهده می کنید.

  • هفت سین شماره 6

هفت سین جدید

مدل چیدن هفت سین مسی

خرید و مشاهده قیمت هفت سین شماره 6

هفت سین مسی که نوید بخش روز های خوب در سال جدید است و در سال جدید به عنوان ترند سال نامگذاری شده است. هفت سین مسی علاوه بر جنبه تزیینی نوعی سرمایه گذاری نیز برایتان حساب می شود. همانگونه که میدانید مس نیز مانند طلا بسیار گرانقیمت و ارزشمند است.

هفت سین مسی

یک سفره هفت سین مسی لایق هر سفره هفت سین ایرانی می باشد. از فروشگاه زوین می توانید به صورت قسطی بهترین ظروف مسی زنجان را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

  • هفت سین شماره 7

هفت سین با پیاله مسی
وسایل هفت سین مسی

هفت سین مسی ایرانی

خرید و مشاهده قیمت هفت سین مسی شماره 7

هفت سین شماره 7 شامل یک عدد آینه و 2 عدد شمعدان پایه دار مسی می باشد و 6 عدد پیاله پایه دار مسی است. این پیاله ها به پیاله میخی به دلیل شکل پایه هایشمان معروف هستند.

  • هفت سین شماره 8

هفت سین مسی عروس

چیدمان هفت سین مسی

خرید و مشاهده قیمت هفت سین مسی شماره 8

هفت سین مسی

هفت سین شماره 8 شامل آینه و دو عدد شمعدان مسی پاده دار است که در کنار هم بسیار زیبا هستند. و یک عدد تابلو بشقابی مسی یا مقلب که با خط خوش دعای سال تحویل نوشته شده است. و 6 عدد پیاله مسی که نانو شده هستند و کاربری می باشد و علاوه بر هفت سین به عنوان پیاله آجیل خوری و بستنی خوری و ماست خوری و… می توانید استفاده کنید.

  • هفت سین شماره 9

چیدمان هفت سین با ظروف مسی

تزیین هفت سین با ظرف مسی

هفت سین ترند سال 1402 تعلق می گیرید به این هفت سین مسی جذاب و زیبا که بسیار شیم و خاص هست. علاوه بر سادگی و زیبایی بسیار ارزشمند می باشد. این هفت سین شامل یک عدد آینه مسی صبامس و 2 عدد شمعدان مسی پایه دار و یک عدد تابلو یا مقلب و 6 عدد گوی مسی که دارای پایه برنجی است. گوی های مسی دارای کیفیت هستند به طوری که مانند آینه صاف،براق و درخشان  می باشند. جهت خرید قسطی و مشاهده قیمت به سایت زوین مراجعه کنید.

هفت سین در سینی مسی

هفت سین توی سینی مسی یکی از هفت سین های پرطرفدار و شیک هست که هم جای کمتری میگیره و هم تا آخر عید همراه ما هستند. اگر شمام اهل شلوغی نیستید و یه کار تمیز و جم جور می خواهید ما هفت سین مسی توی سینی مسی پیشنهاد میکنیم که فوق العاده زیبا و پرطرفدار هست.

فروش هفتسین مسی

هفت سین مسی ارزان قیمت

از فروشگاه زوین می توانید به صورت فوری این هفت سین زیبا را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین هفت سین مسی از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه زوین بزرگترین و متنوع ترین محصولات هفت سین مسی دارا می باشد. در این فروشگاه شما انواع ظروف مسی و ظروف پذیرایی مسی و ظروف تزیینی مسی و ظروف سرو غذای مسی و ظروف سرو نوشیدنی مسی می توانید به راحتی به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

ظروف پذیرایی مسی

فروش شیرینی خوری مسی

ظروف مسی

کاسه آجیل خوری مسی کوچک

** نکته مهم خرید از فروشگاه زوین این است که شما می توانید به صورت قسطی انواع ظروف مسی اصل زنجان و سایر محصولات این فروشگاه از جمله زیورآلات مسی و پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه مانند جوراب و لباس زیر و انواع کیف دوچرخه و کیف ماهیگیری و جاکارتی چرم و…. تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: مجله زوین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید