کیف دوچرخه و معرفی 5 مدل پرفروش

Bike Bag

کیف دوچرخه و معرفی 5 مدل پرفروش

معرفی و لیست قیمت 5 مدل پرفروش کیف دوچرخه

دوچرخه سواری علاوه بر اینکه از محبوب ترین ورزش ها در دنیا به شمار می رود، روشی مناسب برای رهایی از ترافیک روزانه است. دوچرخه، جایگزین مناسبی برای وسایل نقلیه شخصی و عمومی است. گذشته از فواید دوچرخه سواری برای سلامت بدن ، این وسایل نقلیه کوچک ، معضل ترافیک و جای پارک را نیز به همراه ندارند.

یکی از مشکلاتی که اغلب دوچرخه سواران با آن مواجه هستند، مشکل حمل وسایل مورد نیاز ، حین دوچرخه سواری است. البته این مشکل بسیار کوچک را به راحتی می توان با خرید کیف دوچرخه مناسب ، مرتفع نمود.

لازمه خرید کیف دوچرخه سواری متناسب با نیاز شما ، آشنایی با مدل های مختلف این محصول پر کاربرد است.

کیف زیر زین دوچرخه

زین دوچرخه
خرید کیف زیر زین دوچرخه

کیف زیر زین دوچرخه ، کیفی با اندازه متوسط است. همانطور که از اسم این کیف بر می آید ، در زیر زین دوچرخه نصب می شود. این مدل کیف دوچرخه برای حمل وسایل نسبتا کوچک ، مانند گوشی موبایل و کیف پول و وسایل چنینی بسیار مناسب است.

اغلب کیف های زیر زین یک بخش برای قرار دادن بطری آب نیز دارند. از آنجا که در صورت افتادن دوچرخه ، این بخش کمترین آسیب را می بیند برای حمل وسایل حساس و الکترونیکی و مدارک بسیار مناسب است. نگران چراغ خطر هم نباشید. چرا که اغلب کیف های دوچرخه ، به نوارهای شبرنگ مجهز هستند.

کیف خورجینی یا خورجین دوچرخه

کیف خورجینی یا خورجین دوچرخه
خورجین دوچرخه

دوچرخه ، برای برخی افراد،  چیزی بیش یک تفریح تابستانی است. اگر شما هم هر روز برای رفت و آمد به محل کار ، خرید های روزانه ، تفریحات ، کمپینگ و مسافرت های کوتاه از دوچرخه استفاده می کنید ، به یک کیف دوچرخه بزرگ نیاز دارید.

خرید کیف دوچرخه خورجینی ، شما را از حمل کیف و کوله های سنگین ، رها می کند. این مدل کیف ، که خورجین دوچرخه نیز نامیده می شوند ، اندازه ها و شکل های متنوعی دارند.کیف های بزرگ دوچرخه برای حمل وسایل کوچک و بزرگ به شما کمک می کنند.

کیف روی فرمان دوچرخه

کیف فرمان دوچرخه
خرید کیف روی فرمان دوچرخه

حتما تصویر فانتزی دوچرخه های قدیمی که سبدی روی فرمان آنها نصب شده است را دیده اید. حالا دیگر کیف های روی فرمان جای این سبد های فانتزی را گرفته اند. سایز کیف روی فرمان متفاوت است و می توانید اندازه مورد نظر خود را خریداری کنید.

این کیف های دوچرخه متوسط برای دانش آموزان ، دانشجویان و افرادی که برای مصارف روزانه و رفت و آمد های درون شهری از دوچرخه استفاده می کنند ، بسیار مناسب است. یکی از دلایل پرفروش بودن مدل های جدید کیف روی فرمان، وجود قسمتی برای قرار دادن گوشی موبایل است.

روی درب این کیف ها از الیاف نایلونی استفاده شده تا به راحتی بتوانید گوشی خود را در آن قرار داده و به نمایشگر آن دسترسی داشته باشید. این لایه کاملا ضد آب است و قابلیت لمسی دارد. پس می توانید از امکاناتی چون مسیریاب نیز در مسیر خود استفاده نمایید.

کیف روی تنه دوچرخه

کیف تنه دوچرخه
خرید کیف روی تنه دوچرخه

کیف روی تنه دوچرخه ، کیفی است که در سایز های کوچک و متوسط وجود دارند. این کیف به راحتی در قسمت جلوی تنه دوچرخه و در شکاف تنه قرار می گیرد و هیچ مزاحمتی حین دوچرخه سواری ایجاد نمی کند.

با وجود اتصالات در دو طرف ، این کیف ها به خوبی روی تنه فیکس می شوند. یکی از مزایای کیف روی تنه ، محل قرارگیری آن است. از اینرو برای حمل وسایل با ارزش و گوشی موبایل نیز مناسب است.

کیف کمری دوچرخه

کیف کمری دوچرخه ، یک تفاوت عمده با کیف های دوچرخه معمولی دارند. اگر از یک کیف کمری معمولی حین دوچرخه سواری استفاده کنید ، متوجه مشکلات موضوع خواهید شد. این کیف ها مانع از دوچرخه سواری راحت می شوند.

ممکن است ران های شما حین رکاب زدن ، مدام به کیف کمری برخورد کنند و کار را برای شما سخت کنند. کیف کمری دوچرخه در واقع بر روی سینه یا پشت قرار می گیرند و دوچرخه سواری شما را مختل نمی کنند. این کیف ها به صورت کج روی بدن دوچرخه سوار قرار می گیرند.

اگر حین دوچرخه سواری باید لوازم با ارزش یا مدارک خاصی را حمل کنید، حتما از این مدل کیف کمری استفاده کنید. برای امنیت بیشتر می توانید کیف را جلوی بدن خود قرار دهید.

نکاتی برای خرید کیف دوچرخه خوب و مناسب

تا اینجا با اندازه و محل قرار گیری پرکاربردترین انواع کیف دوچرخه آشنا شده اید. حال باید بدانید که قیمت یک کیف دوچرخه خوب به چه چیزی بستگی دارد و چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

کیف های دوچرخه ، اغلب از الیاف ضد آب دوخته می شوند و معمولا روی آنها شبرنگ نیز دوخته می شود. در بیشتر کیف های روی فرمان ، از یک لایه محکم داخل کیف استفاده می شود تا اصطلاحا کیف دفرمه نایستد. و در سایر مدل های کیف دوچرخه، یک لایه ضربه گیر ، زیر لایه اصلی دوخته می شود.

قیمت کیف های دوچرخه به سایز ، کیفیت پارچه و متریال بستگی دارد. نوع دوخت کیف هم بسیار مهم است. اگر جیب ها و فضاهای بیشتری در کیف دوچرخه تعبیه شده باشد، استفاده از آن برای شما راحت تر خواهد بود.

اگر اهل دوچرخه و دوچرخه سواری هستید، حتما به یکی از این 5 مدل کیف دوچرخه نیاز خواهید داشت. قیمت انواع کیف دوچرخه بسته به زمانی که خرید می کنید متفاوت است اما با توجه به افزایش های قیمت فروشگاه اینترنتی زوین همواره محصولات با قیمت مناسب ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی زوین بزرگترین فروشگاه انواع کیف دوچرخه و کیف ماهیگیری و … می باشد که متنوع ترین کالاها را پیدا می کنید.  زوین باسابقه ترین مرکز فروشگاه اینترنتی است که علاوه بر کیف محصولات دیگر مانند شال و کلاه دخترانه و جوراب مردانه و جوراب زنانه و زیورآلات مسی و…. در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

منبع: مجله زوین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید